Arka planı tam kırmızı kalacak şekilde resmi düzenle.
[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2
Moderatör: Moderatörler
Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
-
Konu Sahibi
[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2
Etiketler:
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 298
- Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm
[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2
Fatih ~ EjderYa yazdı: ↑Sal Tem 09, 2019 1:15 pmArka planı tam kırmızı kalacak şekilde resmi düzenle.
Ben örnek olarak bunlar kalıp bunların yerine bir tandaha açıp arkasını kırmızı açmammı lazım yada illa rengi kırmızı - siyahmı olması lazım
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2
Yakında sprey yapımıyla ilgili videolu bir anlatım yapacağım.
Link: | |
Linklerini gizle |
[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2
Ekteki dosya reapi versiyonu ve daha stabil durumdadır. Second değişkeni yok, onun yerine hazırda olan get_gametime kullandım. Hâli ile txt içerisindeki %d yerine %f yazılması lazım.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
-
- Mesajlar: 298
- Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm
[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2
@Fatih ~ EjderYa .spr'deki resmi nasıl düzenliyeceğim birde bu 1.8.2 ye uyumlumu
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 243
- Kayıt: Pzr Ara 24, 2017 8:54 pm
-
- Mesajlar: 2
- Kayıt: Cum Ara 28, 2018 11:40 pm
[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2
hi Fatih ~ EjderYa can you please add that thing named Changer Color to this plugin https://pastebin.com/ZRXQfjxv i tried but not succes
can you help me pls add me on steam https://steamcommunity.com/id/assasinssmdfk/
can you help me pls add me on steam https://steamcommunity.com/id/assasinssmdfk/
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2
I can't view the link you shared pastebin
Use the menu to change color.
Menu opening command "say / graffiti"
Use the menu to change color.
Menu opening command "say / graffiti"
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2
- Kayıt: Cum Ara 28, 2018 11:40 pm
[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const SilahBilgi[27][3] = {
{0,0,0},
{12,1,4},
{9,52,1},
{5,32,5},
{14,1,6},
{6,100,7},
{4,90,8},
{13,1,9},
{10,120,10},
{7,100,11},
{6,100,12},
{4,90,14},
{4,90,15},
{6,100,16},
{10,120,17},
{10,120,19},
{3,200,20},
{5,32,21},
{4,90,22},
{10,120,23},
{11,2,25},
{8,35,26},
{4,90,27},
{2,90,28},
{7,100,30},
{0,0,29},
{0,0,0}
}
new scope[33];
new const sprites[6][4][64] = {
{"Cross Adi","Txt Yolu","Sprite Yolu","Txt Adi"},
{"Cross CS:GO","sprites/tinta1.txt","sprites/tinta1.spr","tinta1"},
{"Cross Fix","sprites/tinta2.txt","sprites/tinta2.spr","tinta2"},
{"Cross flusha ","sprites/tinta3.txt","sprites/tinta3.spr","tinta3"},
{"Cross TaZ ","sprites/tinta4.txt","sprites/tinta4.spr","tinta4"},
{"Cross Trainer","sprites/tinta5.txt","sprites/tinta5.spr","tinta5"}
}
new weapon_weapon[][] =
{
"weapon_aug",
"weapon_sg552"
}
new cross[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("CS:GO Crosshair","1.1","KriTo");
register_event("CurWeapon","Event_CurWeapon","be","1=1");
register_clcmd("buyammo1","guncelle1");
register_clcmd("buyammo2","guncelle1");
register_clcmd("custom_cross2_fix","FakeSwitch");
register_clcmd("say /tinta","crossmenu");
for(new i = 0; i < sizeof weapon_weapon; i++)
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, weapon_weapon[i], "fw_Weapon_Reload_Post", 1)
}
public fw_Weapon_Reload_Post(ent)
{
static id;
id = pev(ent, pev_owner);
if(get_user_weapon(id) == CSW_AUG || get_user_weapon(id) == CSW_SG552)
if(scope[id]==1)
scope[id]=0;
return HAM_HANDLED
}
public client_disconnected(id){
cross[id] = 1;
}
public client_putinserver(id){
client_cmd(id, "crosshair 0")
cross[id] = 0;
}
public client_PreThink(id)
{
new button = pev(id, pev_oldbuttons);
new oldbutton = pev(id, pev_button);
if(oldbutton & IN_ATTACK2)
{
if(button & IN_ATTACK2)
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = get_user_weapon(id);
if(weapon == CSW_AUG || weapon == CSW_SG552)
{
if(scope[id]==0)
scope[id]=1;
else
scope[id]=0;
Guncelle(id);
} else if(weapon != CSW_AUG || weapon != CSW_SG552)
{
scope[id]=0;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public crossmenu(id)
{
new Menu=menu_create("\rCS:GO \yCrosshair \wMenu^n","crossdevam");
menu_additem(Menu,"Default Crosshair","1");
for(new i=1;i<sizeof(sprites);i++)
{
new Item[128],text[12];
formatex(Item,127,"%s",sprites[i][0]);
num_to_str(i+1,text,11);
menu_additem(Menu,Item,text);
}
menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id,Menu,0);
}
public crossdevam(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data);
cross[id] = key-1;
if(cross[id] == 0)
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("HideWeapon"), .player=id);
write_byte(1<<7);
message_end();
}
client_print_color(id, id, "^4%s ^1a fost setata ca tinta schimba arma pentru a se ^4activa",sprites[cross[id]][0])
Guncelle(id);
client_cmd(id, "lastinv;wait;wait;wait;wait;wait;wait;lastinv")
return PLUGIN_HANDLED;
}
public guncelle1(id)
{
set_task(0.1,"Guncelle",id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Guncelle(id)
{
if(!is_user_alive(id) || cross[id] == 0)
return PLUGIN_HANDLED;
new weapon = get_user_weapon(id);
if( weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT || weapon == CSW_SG550 || weapon == CSW_G3SG1 || weapon == CSW_KNIFE)
return PLUGIN_CONTINUE
if(weapon != CSW_SG552 && weapon != CSW_AUG)
scope[id]=0
new i;
for(i=0;i<sizeof(SilahBilgi);i++)
{
new yeniweap = SilahBilgi[i][2];
if(weapon == yeniweap)
{
break;
} else if(i==sizeof(SilahBilgi)-1)
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("HideWeapon"), .player=id);
write_byte(1<<6);
message_end();
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("WeaponList"), .player=id);
write_string(sprites[cross[id]][3]);
write_byte(SilahBilgi[i-1][0]);
write_byte(SilahBilgi[i-1][1]);
write_byte(-1);
write_byte(-1);
write_byte(6);
write_byte(0);
write_byte(2);
write_byte(0);
message_end();
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"), .player=id);
if(scope[id] == 1)
write_byte(55);
else
write_byte(89);
message_end();
new ammo,bpammo;
get_user_ammo(id,weapon,ammo,bpammo);
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("CurWeapon"), .player=id);
write_byte(1);
write_byte(2);
write_byte(ammo);
message_end();
if(weapon != CSW_KNIFE) {
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("AmmoX"), .player=id);
write_byte(SilahBilgi[i-1][0]);
write_byte(bpammo);
message_end();
}
if(scope[id] == 0) {
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"), .player=id);
write_byte(90);
message_end();
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public FakeSwitch(const client)engclient_cmd(client,"weapon_shield");
public plugin_precache()
{
for(new i=1;i<sizeof(sprites);i++)
{
precache_generic(sprites[i][1]);
precache_generic(sprites[i][2]);
}
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) || cross[id] == 0)
return PLUGIN_HANDLED;
new weapon = read_data(2);
if( weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT || weapon == CSW_SG550 || weapon == CSW_G3SG1)
return PLUGIN_CONTINUE
new i;
for(i=0;i<sizeof(SilahBilgi);i++)
{
new yeniweap = SilahBilgi[i][2];
if(weapon == yeniweap)
{
break;
}
}
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("WeaponList"), .player=id);
write_string(sprites[cross[id]][3]);
write_byte(-1);
write_byte(-1);
write_byte(-1);
write_byte(-1);
write_byte(0);
write_byte(11);
write_byte(2);
write_byte(0);
message_end();
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"), .player=id);
write_byte(89);
message_end();
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("CurWeapon"), .player=id);
write_byte(1);
write_byte(2);
write_byte(-1);
message_end();
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"), .player=id);
write_byte(90);
message_end();
return PLUGIN_CONTINUE
}
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("HideWeapon"), .player=id);
write_byte(1<<6);
message_end();
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("WeaponList"), .player=id);
write_string(sprites[cross[id]][3]);
write_byte(SilahBilgi[i-1][0]);
write_byte(SilahBilgi[i-1][1]);
write_byte(-1);
write_byte(-1);
write_byte(6);
write_byte(0);
write_byte(2);
write_byte(0);
message_end();
if(weapon != CSW_SG552 && weapon != CSW_AUG)
scope[id]=0
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"), .player=id);
if(scope[id] == 1)
write_byte(55);
else
write_byte(89);
message_end();
new ammo,bpammo;
get_user_ammo(id,weapon,ammo,bpammo);
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("CurWeapon"), .player=id);
write_byte(1);
write_byte(2);
write_byte(ammo);
message_end();
if(weapon != CSW_KNIFE) {
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("AmmoX"), .player=id);
write_byte(SilahBilgi[i-1][0]);
write_byte(bpammo);
message_end();
}
if(scope[id] == 0) {
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"), .player=id);
write_byte(90);
message_end();
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1254\\ deff0\\ deflang1055{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Link: | |
Linklerini gizle |