Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

silah sesleri - crosair

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
sglonelywolfsg
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 39
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 12:38 am
Server Ip/DNS: cs85.csduragi.com
Clan İsmi: SuskunlarGaming
İletişim:

silah sesleri - crosair

Mesaj gönderen sglonelywolfsg »

Beyler serverımıdaki silah seslerini değiştirmeye çalışıyorum bu plugini buldum yanlız bunu yükleyince aimler acılmıyor sabit kalıyor mermiler sekiyor ama crosair sabit kalıyor burda nişan almada zorluk cıkarıyor.plugin aşşada aimi sabit tutan kodu bilen varsa kaldırıp ata bilirmi yada sadece sesleri değiştirmek için plugin varsa başka oda olur.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
new silahsesler[][][] = {
	{CSW_AK47,"weapons/csgo17/ak47-1.wav",4},
	{CSW_AUG,"weapons/csgo17/aug-3.wav",4},
	{CSW_AWP,"weapons/csgo17/awp_12yn.wav",2},
	{CSW_SG552,"weapons/csgo17/sg552-2.wav",4},
	{CSW_FAMAS,"weapons/csgo17/famas-2.wav",4},
	{CSW_P90,"weapons/csgo17/p90-2.wav",4},
	{CSW_MP5NAVY,"weapons/csgo17/mp5-2.wav",4},
	{CSW_MAC10,"weapons/csgo17/mac10-1.wav",4},
	{CSW_M249,"weapons/csgo17/m249-1.wav",2},
	{CSW_GLOCK18,"weapons/csgo17/glock18-12yn.wav",4},
	{CSW_GALIL,"weapons/csgo17/galil-2.wav",4},
	{CSW_DEAGLE,"weapons/csgo17/deagle_012yn.wav",2},
	{CSW_SCOUT,"weapons/csgo17/scout-2.wav",2},
	{CSW_UMP45,"weapons/csgo17/ump45-2.wav",4},
	{CSW_M3,"weapons/csgo17/m3-2.wav",2},
	{CSW_P228,"weapons/csgo17/scout-2.wav",2},
	{CSW_XM1014,"weapons/csgo17/xm1014-2.wav",2}
}
new const susturuculuusp[] = "weapons/csgo17/susturuculu/usp-2.wav"
new const susturuculum4a1[] = "weapons/csgo17/susturuculu/m4a1-1.wav"
new const susturucusuzusp[] = "weapons/csgo17/susturucusuz/usp_unsil-1.wav"
new const susturucusuzm4a1[] = "weapons/csgo17/susturucusuz/m4a1_unsil-1.wav"
public plugin_precache(){
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
		precache_sound(silahsesler[i][1])	
	}
	precache_sound(susturuculuusp)
	precache_sound(susturuculum4a1)
	precache_sound(susturucusuzusp)
	precache_sound(susturucusuzm4a1)
	
}
public plugin_init(){
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack")
	register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")
}


public fw_UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
		if(get_user_weapon(id) == silahsesler[i][0][0])	
			set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
	}
	if(get_user_weapon(id) == CSW_USP)
		set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
	if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)
		set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
	return FMRES_HANDLED
}
public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
	if (!is_user_connected(invoker))
		return FMRES_IGNORED
	static weapon; weapon = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", invoker)
	static weapon2; weapon2 = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", invoker)
	engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
		if(get_user_weapon(invoker) == silahsesler[i][0][0]){	
			UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, silahsesler[i][2][0])
			emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, silahsesler[i][1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
	}
	if(get_user_weapon(invoker) == CSW_M4A1){
		if(cs_get_weapon_silen(weapon)){
			UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, 2)
			emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, susturuculum4a1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)			
		}else{
			UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, 9)
			emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, susturucusuzm4a1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)			
		}
	}
	if(get_user_weapon(invoker) == CSW_USP){
		if(cs_get_weapon_silen(weapon2)){
			UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, 2)
			emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, susturuculuusp, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)			
		}else{
			UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, 10)
			emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, susturucusuzusp, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)			
		}
	}
	return FMRES_SUPERCEDE
}
stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
	set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
	write_byte(Sequence)
	write_byte(pev(Player, pev_body))
	message_end()
}

public fw_TraceAttack(Victim, Attacker, Float:Damage, Float:Direction[3], Ptr, DamageBits)
{
	static Float:flEnd[3], Float:vecPlane[3]
	get_tr2(Ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
	get_tr2(Ptr, TR_vecPlaneNormal, vecPlane)
	if(!is_user_alive(Victim))
	{
		Make_BulletHole(Attacker, flEnd, Damage)
	}
	return HAM_IGNORED
}
stock Make_BulletHole(id, Float:Origin[3], Float:Damage)
{
	static Decal; Decal = random_num(41, 45)
	static LoopTime;
	
	if(Damage > 100.0) LoopTime = 2
	else LoopTime = 1
	
	for(new i = 0; i < LoopTime; i++)
	{
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_WORLDDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_byte(Decal)
		message_end()
		
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_short(id)
		write_byte(Decal)
		message_end()
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

undead52
Mesajlar: 319
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 10:13 pm

silah sesleri - crosair

Mesaj gönderen undead52 »

Silah sesleri cikiyormu ? dediginiz şeylerin olmasi normaldir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
sglonelywolfsg
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 39
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 12:38 am
Server Ip/DNS: cs85.csduragi.com
Clan İsmi: SuskunlarGaming
İletişim:

silah sesleri - crosair

Mesaj gönderen sglonelywolfsg »

silah sesleri cıkıyor yanlız crosair nie sabit kalıyor bunu kapatmanın bir yolu yokmu

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
sglonelywolfsg
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 39
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 12:38 am
Server Ip/DNS: cs85.csduragi.com
Clan İsmi: SuskunlarGaming
İletişim:

silah sesleri - crosair

Mesaj gönderen sglonelywolfsg »

Beyler yokmu yardım edicek biri önemli benim için sesle crosairin ne alakası var yaw silahları değiştirsek anlıcamda seslerini değiştirdim sadece...

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
sglonelywolfsg
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 39
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 12:38 am
Server Ip/DNS: cs85.csduragi.com
Clan İsmi: SuskunlarGaming
İletişim:

silah sesleri - crosair

Mesaj gönderen sglonelywolfsg »

beyler forum.csduragidami bu konuda caresiz kalıyor rica ediyorum yapabilecek yokmu

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla