Beyler bi sorum olcaktı? öncelikle Selamun Aleyküm. Admin modelini değiştirmek için bi model yükledim(plugini var). Dosyadan 2 tane model çıktı isimleri adminmodel.mdl adminmodelT.mdl şimdi ben panele ikisindemi yükleyeceğim?
Çünki sonunda "T" olanı sildiğimde öbürü açılmıyor ve pluginde adminmodelT.mdl diye birşey yok
Yardımcı olurmusunuz?
Admin Modeli
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 38
- Kayıt: Cum Haz 02, 2017 12:56 pm
- Server Ip/DNS: Cs229.csduragi.com
- Clan İsmi: Massive [C]lan
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 38
- Kayıt: Cum Haz 02, 2017 12:56 pm
- Server Ip/DNS: Cs229.csduragi.com
- Clan İsmi: Massive [C]lan
Admin Modeli
adminbeyct.mdl <<<<<< Ct için
adminbeyt.mdl <<<<<< T için
adminbeyt.mdl <<<<<< T için
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1667
- Kayıt: Çrş Nis 26, 2017 12:19 am
- Konum: Bilinmiyor.
Admin Modeli
models/player buraya modeller ile aynı isimde klasör açıp içine yükleyin modelleri.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 38
- Kayıt: Cum Haz 02, 2017 12:56 pm
- Server Ip/DNS: Cs229.csduragi.com
- Clan İsmi: Massive [C]lan
Admin Modeli
Yani sorum şuydu; https://i.hizliresim.com/PrEW6Q.png
1 Klasörden yani 1 modelin içinden 2 tane böyle model çıkıyor 2 "T" li olmadan asıl model açılmıyor.
Demek istediğim panele ct için olan 2'sinidemi atıcam?
1 Klasörden yani 1 modelin içinden 2 tane böyle model çıkıyor 2 "T" li olmadan asıl model açılmıyor.
Demek istediğim panele ct için olan 2'sinidemi atıcam?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1667
- Kayıt: Çrş Nis 26, 2017 12:19 am
- Konum: Bilinmiyor.
Admin Modeli
modellerden birisinin adını adminbeyt diğerinin adını adminbeyct yapın ikisinin adında da models/player burada klasör açıp içine yükleyin.
Link: | |
Linklerini gizle |
Admin Modeli
Kod: Tümünü seç
#include amxmodx
#include amxmisc
#include cstrike
public plugin_init() {
register_plugin("admin model", "1.0", "TaTi")
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/trololo/trololo.mdl")
precache_model("models/player/adminbeyT/adminbeyTT.mdl")
precache_model("models/player/adminbeyT/adminbeyTT.mdl")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public resetModel(id, level, cid) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "banana")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "trololo")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
dikkat etmen gereken precache içerisindeki precache_model("models/player/adminbeyT/adminbeyTT.mdl"). Farkında isen bu satırdan bir tane daha yazıp adminbeyTT.mdl yi göstermişim.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 38
- Kayıt: Cum Haz 02, 2017 12:56 pm
- Server Ip/DNS: Cs229.csduragi.com
- Clan İsmi: Massive [C]lan
Admin Modeli
klasör ismi yanlış. Karakter modelinin ismi klasör ismi olmalı. gsg9 ana modellerin klasörü.
Eğer adminbeyT modelini kullanacak isen klasörün ismide adminbeyT olması lazım. Eklenti içerisinde de fark edersen precache kısmınada öyle tanıtıyorsun.
Ek olarak bazı özel tasarım modeller derlendikten sonra ana modelin yanında birde destekleyici model çıkartılar. Bu model isminin sonunda T olur. Destekleyici dosya olarak düşünün. Eklenti de cs_set_user_model ile sadece modeli tanıtıyoruz yükletirkende precache kısmına uzun uzun modelin dizinini yazıyoruz. Bu destekleyici modelide oyuncunun indirmesi için precache a precache_model("models/player/modelismi/modelismiT.mdl") yazıyoruz.
plugin_precache kısmına oyuncuların indireceği dosyaları yazarız. Bu yüzden destekleyici modeli ek olarak oraya yazarız.
Eğer adminbeyT modelini kullanacak isen klasörün ismide adminbeyT olması lazım. Eklenti içerisinde de fark edersen precache kısmınada öyle tanıtıyorsun.
Ek olarak bazı özel tasarım modeller derlendikten sonra ana modelin yanında birde destekleyici model çıkartılar. Bu model isminin sonunda T olur. Destekleyici dosya olarak düşünün. Eklenti de cs_set_user_model ile sadece modeli tanıtıyoruz yükletirkende precache kısmına uzun uzun modelin dizinini yazıyoruz. Bu destekleyici modelide oyuncunun indirmesi için precache a precache_model("models/player/modelismi/modelismiT.mdl") yazıyoruz.
plugin_precache kısmına oyuncuların indireceği dosyaları yazarız. Bu yüzden destekleyici modeli ek olarak oraya yazarız.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 38
- Kayıt: Cum Haz 02, 2017 12:56 pm
- Server Ip/DNS: Cs229.csduragi.com
- Clan İsmi: Massive [C]lan
Admin Modeli
Aynen abi şimdi ben arkadaşın dediği klasöre yükledim modelleri yanlarına bide o sonundaki T yazanlarıdamı ekliyeceğim?
Link: | |
Linklerini gizle |