Serverda Firewall Sorunu
Moderatör: Moderatörler
Forum kuralları
[font size=20] DİKKAT [/font]
Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.
[font size=20] DİKKAT [/font]
Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Serverda Firewall Sorunu
Sunucumda uzun zamandır drop sorunu var. Oyuncular düştükten sonra 5-10 saniye sunucu gözükmüyor ve sonradan girebiliyorlar. Şimdi sunucuyu sıfırladım fakat hala drop sorunu var ve server ara sıra donuyor sonra geri geliyor.
[@Bilinmeyen Etiket]
@Yek'-ta
[@Bilinmeyen Etiket]
@Yek'-ta
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
-
Yönetici - Mesajlar: 5461
- Kayıt: Pzr Eyl 06, 2015 6:12 pm
- Server Ip/DNS: dm.csduragi.com
- Clan İsmi: csd
Serverda Firewall Sorunu
Sunucu full olduğu için listeden kalkıyor olabilir mi ?
Ayrıca oyuncular nasıl drop yiyor, konsolda bir hata verip oyundan mı atıyor, yoksa direk bağlantıları mı gidiyor ?
Sunucuda %85 işlemci kullanımı var, eklentilerinizi hiç kontrol ettiniz mi ?
Ayrıca oyuncular nasıl drop yiyor, konsolda bir hata verip oyundan mı atıyor, yoksa direk bağlantıları mı gidiyor ?
Sunucuda %85 işlemci kullanımı var, eklentilerinizi hiç kontrol ettiniz mi ?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Serverda Firewall Sorunu
Rastgele oyuncular dropped hatası ile oyundan düşüyorlar. Sunucu hiç full olmuyor ki listeden kalksın. Oyuncu girdiği kadar oyuncu düşüyor sunucudan. Drop yedikten sonra retry çekince server tanınmıyor yani girmiyor hiçbir hata vermeden. 5-10 saniye bekleyince girebiliyoruz. Server kapat aç yapınca bekliyoruz ya onun gibi.Ömer TELLİ yazdı: Prş Tem 12, 2018 10:10 pm Sunucu full olduğu için listeden kalkıyor olabilir mi ?
Ayrıca oyuncular nasıl drop yiyor, konsolda bir hata verip oyundan mı atıyor, yoksa direk bağlantıları mı gidiyor ?
Sunucuda %85 işlemci kullanımı var, eklentilerinizi hiç kontrol ettiniz mi ?
+ Ayrıca sunucuyu sıfırladıktan sonra eklentileri yüklemeden önce de drop yiyorlardı yani eklentilerle alakalı olduğunu sanmıyorum.
+ Eklentilerle alakalı olsa bile log dosyası olmadığı için kontrol edemiyorum hatalı eklentiyi.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yönetici - Mesajlar: 5461
- Kayıt: Pzr Eyl 06, 2015 6:12 pm
- Server Ip/DNS: dm.csduragi.com
- Clan İsmi: csd
Serverda Firewall Sorunu
Server şuan full ve dediğiniz sorunla karşılaşmadım, daha detaylı inceleyip bilgi verin tekrar kontrol ederim
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Serverda Firewall Sorunu
İncelenecek pek bir şey görünmüyor ki. Eklentiler olmadan da, olarak da drop sorunu var. Ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum. Aynı eklentileri kullanıyorum ve bu 1 hafta içinde almaya başladım bu sorunu.Ömer TELLİ yazdı: Prş Tem 12, 2018 10:20 pm Server şuan full ve dediğiniz sorunla karşılaşmadım, daha detaylı inceleyip bilgi verin tekrar kontrol ederim
Bu şekilde düşüyorlar ve aldıkları tek hata kicked. Başka hiçbir şey yazmıyormuş ve server 5-10 saniye tanınmıyormuş bu kadar.
Kod: Tümünü seç
kekolu sut dropped
kekolu sut has left the game
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yönetici - Mesajlar: 5461
- Kayıt: Pzr Eyl 06, 2015 6:12 pm
- Server Ip/DNS: dm.csduragi.com
- Clan İsmi: csd
Serverda Firewall Sorunu
Aklıma gelen diğer bir şey , yüksek işlemci kullanımı ve bir anlık yoğunluk anında ping vs gibi durum oluşursa( oyuncularda takılma vs ) rehldsnin koruma komutları oyuncuyu kickliyor olabilir.
Komutlar aşağıda ;
Komutlar aşağıda ;
Kod: Tümünü seç
listipcfgfile // File for permanent ip bans. Default: listip.cfg
syserror_logfile // File for the system error log. Default: sys_error.log
sv_auto_precache_sounds_in_models <1|0> // Automatically precache sounds attached to models. Deault: 0
sv_delayed_spray_upload <1|0> // Upload custom sprays after entering the game instead of when connecting. It increases upload speed. Default: 0
sv_echo_unknown_cmd <1|0> // Echo in the console when trying execute an unknown command. Default: 0
sv_rcon_condebug <1|0> // Print rcon debug in the console. Default: 1
sv_force_ent_intersection <1|0> // In a 3-rd party plugins used to force colliding of SOLID_SLIDEBOX entities. Default: 0
sv_rehlds_force_dlmax <1|0> // Force a client's cl_dlmax cvar to 1024. It avoids an excessive packets fragmentation. Default: 0
sv_rehlds_hull_centering <1|0> // Use center of hull instead of corner. Default: 0
sv_rehlds_movecmdrate_max_avg // Max average level of 'move' cmds for ban. Default: 400
sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish // Time in minutes for which the player will be banned (0 - Permanent, use a negative number for a kick). Default: 5
sv_rehlds_movecmdrate_max_burst // Max burst level of 'move' cmds for ban. Default: 2500
sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish // Time in minutes for which the player will be banned (0 - Permanent, use a negative number for a kick). Default: 5
sv_rehlds_send_mapcycle <1|0> // Send mapcycle.txt in serverinfo message (HLDS behavior, but it is unused on the client). Default: 0
sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg // Max average level of 'string' cmds for ban. Default: 80
sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish // Time in minutes for which the player will be banned (0 - Permanent, use a negative number for a kick). Default: 5
sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst // Max burst level of 'string' cmds for ban. Default: 400
sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish // Time in minutes for which the player will be banned (0 - Permanent, use a negative number for a kick). Default: 5
sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields // Userinfo fields only with these keys will be transmitted to clients via network. If not set then all fields will be transmitted (except prefixed with underscore). Each key must be prefixed by backslash, for example "\name\model\*sid\*hltv\bottomcolor\topcolor". See [wiki](https://github.com/dreamstalker/rehlds/wiki/Userinfo-keys) to collect sufficient set of keys for your server. Default: ""
sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix // Fixes bug with gait animation speed increase when player has some attached entities (aiments). Can cause animation lags when cl_updaterate is low. Default: 0
sv_rehlds_maxclients_from_single_ip // Limit number of connections from the single ip address. Default: 5
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Serverda Firewall Sorunu
Bunları default yaparsam mı en iyi şekilde verim alırım? Bir de log sorununa baksanız hazır bakıyorken rica etsem. csd_core.ini var iken ne güzel kendimiz yapabiliyorduk ama bu sefer core.ini yi ne silebiliyoruz ne editleyebiliyoruz.Ömer TELLİ yazdı: Prş Tem 12, 2018 10:27 pm Aklıma gelen diğer bir şey , yüksek işlemci kullanımı ve bir anlık yoğunluk anında ping vs gibi durum oluşursa( oyuncularda takılma vs ) rehldsnin koruma komutları oyuncuyu kickliyor olabilir.
Komutlar aşağıda ;Kod: Tümünü seç
listipcfgfile // File for permanent ip bans. Default: listip.cfg syserror_logfile // File for the system error log. Default: sys_error.log sv_auto_precache_sounds_in_models <1|0> // Automatically precache sounds attached to models. Deault: 0 sv_delayed_spray_upload <1|0> // Upload custom sprays after entering the game instead of when connecting. It increases upload speed. Default: 0 sv_echo_unknown_cmd <1|0> // Echo in the console when trying execute an unknown command. Default: 0 sv_rcon_condebug <1|0> // Print rcon debug in the console. Default: 1 sv_force_ent_intersection <1|0> // In a 3-rd party plugins used to force colliding of SOLID_SLIDEBOX entities. Default: 0 sv_rehlds_force_dlmax <1|0> // Force a client's cl_dlmax cvar to 1024. It avoids an excessive packets fragmentation. Default: 0 sv_rehlds_hull_centering <1|0> // Use center of hull instead of corner. Default: 0 sv_rehlds_movecmdrate_max_avg // Max average level of 'move' cmds for ban. Default: 400 sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish // Time in minutes for which the player will be banned (0 - Permanent, use a negative number for a kick). Default: 5 sv_rehlds_movecmdrate_max_burst // Max burst level of 'move' cmds for ban. Default: 2500 sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish // Time in minutes for which the player will be banned (0 - Permanent, use a negative number for a kick). Default: 5 sv_rehlds_send_mapcycle <1|0> // Send mapcycle.txt in serverinfo message (HLDS behavior, but it is unused on the client). Default: 0 sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg // Max average level of 'string' cmds for ban. Default: 80 sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish // Time in minutes for which the player will be banned (0 - Permanent, use a negative number for a kick). Default: 5 sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst // Max burst level of 'string' cmds for ban. Default: 400 sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish // Time in minutes for which the player will be banned (0 - Permanent, use a negative number for a kick). Default: 5 sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields // Userinfo fields only with these keys will be transmitted to clients via network. If not set then all fields will be transmitted (except prefixed with underscore). Each key must be prefixed by backslash, for example "\name\model\*sid\*hltv\bottomcolor\topcolor". See [wiki](https://github.com/dreamstalker/rehlds/wiki/Userinfo-keys) to collect sufficient set of keys for your server. Default: "" sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix // Fixes bug with gait animation speed increase when player has some attached entities (aiments). Can cause animation lags when cl_updaterate is low. Default: 0 sv_rehlds_maxclients_from_single_ip // Limit number of connections from the single ip address. Default: 5
+ Komutlar @Yek'-ta'nın paylaştığı şekilde ayarlı. Yani max komutlar yeterince yüksek ve ban komutları -1 olarak ayarlı.
Örnek;
"sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish" is "-1"
Link: | |
Linklerini gizle |
Serverda Firewall Sorunu
Benim ayarları girmeden evvelde aynı şekilde atıyordu dimi?
Birde plugins.ini de adminchat.amxx ile antiflood.amxx eklentilerini yer değiştirip inceleyebilir misin?
adminchat.amxx
antiflood.amxx
---->
antiflood.amxx
adminchat.amxx
Birde plugins.ini de adminchat.amxx ile antiflood.amxx eklentilerini yer değiştirip inceleyebilir misin?
adminchat.amxx
antiflood.amxx
---->
antiflood.amxx
adminchat.amxx
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Serverda Firewall Sorunu
Normalde atma sorunu yoktu senin attığın ayarları kullanıyordum. Son 1 hafta içinde drop sorunu çıkmaya başladı. Eklentilerdendir diyip sunucuyu sıfırladık. Eklentileri kurmadan da drop yediler.Yek'-ta yazdı: Prş Tem 12, 2018 11:11 pm Benim ayarları girmeden evvelde aynı şekilde atıyordu dimi?
Birde plugins.ini de adminchat.amxx ile antiflood.amxx eklentilerini yer değiştirip inceleyebilir misin?
adminchat.amxx
antiflood.amxx
---->
antiflood.amxx
adminchat.amxx
Muhtemelen dediğin eklentileri yer değiştirsem de aynı sorun olacak. Bir yerde fena problem var hayırlısı bakalım.
+Zaten bu şekilde;
Kod: Tümünü seç
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
gg_adminchat_v1.amxx
Link: | |
Linklerini gizle |