Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

REAPI | Oyuncu modeli değiştirme.

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
[font size=20] DİKKAT [/font]

Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.

Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

REAPI | Oyuncu modeli değiştirme.

Mesaj gönderen MrFoTo »

Reapi bazında ct ve t'nin ayrı olarak oyuncu modellerini değiştirebildiğimiz bir plugin yapabilirmisiniz reapi olarak.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

REAPI | Oyuncu modeli değiştirme.

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

menü olarakmı direkmi giydirsin?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

REAPI | Oyuncu modeli değiştirme.

Mesaj gönderen MrFoTo »

Full giydirsin menü falan olmasın map değişince o modeli uygulasın her el başı falan normal csdurağındaki gibi

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

REAPI | Oyuncu modeli değiştirme.

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const playermodels[2][]={
	"ctmodel", //T modelinin ismini yaziyoruz.
	"tmodel" //CT modelinin ismini yaziyoruz.
};

public plugin_init(){
	register_plugin
	(
		.plugin_name ="Player Model Changer",
		.version = "0.1",
		.author = "Bilal Gecer"
	);

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn,"@rSpawn",.post=true);
}
public plugin_precache(){
	new models[96];
	for(new i;i<sizeof(playermodels);i++){
		formatex(models,charsmax(models),"models/player/%s/%s.mdl",playermodels[i],playermodels[i]);   //modeli player klasörüne xxx/xxx.mdl şeklinde klasör açarak yüklüyoruz
	}
	precache_model(models);
}
@rSpawn(id){
	new TeamName:teams=get_member(id,m_iTeam);
	switch(teams){
		case TEAM_TERRORIST : {
			rg_set_user_model(id,playermodels[1][0]);
		}
		case TEAM_CT : {
			rg_set_user_model(id,playermodels[0]);
		}
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

REAPI | Oyuncu modeli değiştirme.

Mesaj gönderen Colditz »

@bilalgecer47

Spawn yerine RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel kullan. Örneği var.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

REAPI | Oyuncu modeli değiştirme.

Mesaj gönderen Colditz »

Buyur;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_szModelNames[][] = {
	"leet",   // te model
	"gign"    // ct model
};

public plugin_init() {
	register_plugin("Takim Model", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel, "@CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post = false);
}

public plugin_precache() {
	for(new i = 0; i < sizeof(g_szModelNames); i++) {
		precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", g_szModelNames[i], g_szModelNames[i]));
	}
}

@CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const pPlayer, infobuffer[], szNewModel[]) {
	SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, g_szModelNames[get_member(pPlayer, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST ? 0 : 1]);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

REAPI | Oyuncu modeli değiştirme.

Mesaj gönderen MrFoTo »

Colditz yazdı: Pzt Ara 28, 2020 2:42 am Buyur;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_szModelNames[][] = {
	"leet",   // te model
	"gign"    // ct model
};

public plugin_init() {
	register_plugin("Takim Model", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel, "@CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post = false);
}

public plugin_precache() {
	for(new i = 0; i < sizeof(g_szModelNames); i++) {
		precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", g_szModelNames[i], g_szModelNames[i]));
	}
}

@CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const pPlayer, infobuffer[], szNewModel[]) {
	SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, g_szModelNames[get_member(pPlayer, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST ? 0 : 1]);
}
Fakat bende Marshmellow - MarshmellowT modeli mevcut bu eklentide onları kullanabilirmiyim ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

REAPI | Oyuncu modeli değiştirme.

Mesaj gönderen Colditz »

"leet" yazan yere t modelinin, "gign" yazan yere ct modelinin ismini yazıyorsun. Ardından model dosyalarını;

models/player/modelismi/modelismi.mdl olacak şekilde yüklüyorsun.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

REAPI | Oyuncu modeli değiştirme.

Mesaj gönderen MrFoTo »

Colditz yazdı: Pzt Ara 28, 2020 10:53 am "leet" yazan yere t modelinin, "gign" yazan yere ct modelinin ismini yazıyorsun. Ardından model dosyalarını;

models/player/modelismi/modelismi.mdl olacak şekilde yüklüyorsun.
Teşekkürler <3

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Xls
Mesajlar: 126
Kayıt: Çrş Ara 23, 2020 12:38 pm

REAPI | Oyuncu modeli değiştirme.

Mesaj gönderen Xls »

Plugini 4 lü model şekilde yapabilir misiniz? Players models eklentisinin reapili hali gibi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kilitli