Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[BB] Userlere Hook açma Plugini?

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
[font size=20] DİKKAT [/font]

Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
emrullah75
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 188
Kayıt: Pzr Nis 16, 2017 11:33 pm
Konum: Şırnak
Clan İsmi: MarshMellow
İletişim:

[BB] Userlere Hook açma Plugini?

Mesaj gönderen emrullah75 »

Basebuilder Uyumlu herkes için Hook basma plugini varmı?
-Serverde tek eksik ve beleş olan plugin bu yardım edebilecek :D?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

TheAsTeRiX
Mesajlar: 718
Kayıt: Cmt Oca 14, 2017 5:30 pm
Konum: Makedonya
Clan İsmi: Skull Gaming

[BB] Userlere Hook açma Plugini?

Mesaj gönderen TheAsTeRiX »

[code]#include <amxmodx>
#include <engine>


/* Tirant Zombie Base Builder or Veco Zombie Base Builder */

#define USE_TIRANT_ZBB
//#define USE_VECO_ZBB

#if defined USE_TIRANT_ZBB
#include <basebuilder>
#define IsBuildPhase() bb_is_build_phase()
#endif

#if defined USE_VECO_ZBB
#include <vzbb_mod>
#define IsBuildPhase() user_can_build()
#endif

new bool:g_bHook[ 33 ];

new gHookOrigins[ 33 ][ 3 ];

new g_iHook;

new const g_szPrefix[ ] = "Your Prefix Here";

public plugin_init( )
{
register_plugin( "[ ZBB Addon ] Hook", "1.0", "One Above All" );

register_clcmd( "+hook", "hook_on" );
register_clcmd( "-hook", "hook_off" );
}
public plugin_precache( )
{
g_iHook = precache_model( "sprites/zbb/hook.spr" );
}
public hook_on( id )
{
if ( !(get_user_flags( id ) & ADMIN_BAN) && !IsBuildPhase( ) )
{
ColorMessage( id, "Only^3 Admins^1 can use hook after build phase." );
return PLUGIN_HANDLED;
}
if ( get_user_team( id ) != 2 )
{
ColorMessage( id, "Only^3 Counter-Terrorists^1 can use hook!" );
return PLUGIN_HANDLED;
}
if ( IsBuildPhase() || get_user_flags( id ) & ADMIN_BAN && !IsBuildPhase())
{
get_user_origin( id, gHookOrigins[ id ], 3 );
g_bHook[ id ] = true;
set_task( 0.1, "hook_task", id, "", 0, "ab" );
hook_task( id );
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public hook_off( id )
{
remove_hook( id );
return PLUGIN_HANDLED;
}
public hook_task( id )
{
if( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
remove_hook( id );

remove_beam( id );
draw_hook( id );
new iOrigin[ 3 ], Float:fVelocity[ 3 ];

get_user_origin( id, iOrigin );
new iDistance = get_distance( gHookOrigins[ id ], iOrigin);
if ( iDistance > 25 )
{
fVelocity[ 0 ] = ( gHookOrigins[ id ][ 0 ] - iOrigin[ 0 ] ) * ( 2.0 * 300 / iDistance );
fVelocity[ 1 ] = ( gHookOrigins[ id ][ 1 ] - iOrigin[ 1 ] ) * ( 2.0 * 300 / iDistance );
fVelocity[ 2 ] = ( gHookOrigins[ id ][ 2 ] - iOrigin[ 2 ] ) * ( 2.0 * 300 / iDistance );
entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity );
}
else
{
entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0} );
remove_hook( id );
}
}
public draw_hook( id )
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
write_byte( 1 ); // TE_BEAMENTPOINT
write_short( id ); // Entity index
write_coord( gHookOrigins[ id ][ 0 ] ); // Origin
write_coord( gHookOrigins[ id ][ 1 ] ); // Origin
write_coord( gHookOrigins[ id ][ 2 ] ); // Origin
write_short( g_iHook ); // Sprite index
write_byte( 0 ); // Start frame
write_byte( 0 ); // Framerate
write_byte( 100 ); // Life
write_byte( 10 ); // Width
write_byte( 0 ); // Noise
write_byte( random_num(0, 255) ); // Red
write_byte( random_num(0, 255) ); // Green
write_byte( random_num(0, 255) ); // Blue
write_byte( 250 ); // Brightness
write_byte( 1 ); // Speed
message_end( );
}
public remove_hook( id )
{
if( task_exists( id ) )
remove_task( id );

remove_beam(id);
g_bHook[ id ] = false;
}
public remove_beam(id)
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
write_byte( 99 );
write_short( id );
message_end( );
}
stock ColorMessage( const id, const input[ ], any:... )
{
new iCount = 1, iPlayers[ 32 ];
static szMessage[ 191 ];
new iLen = formatex( szMessage, 190, "^4[%s]^1 ", g_szPrefix );
vformat( szMessage[ iLen ], 190-iLen, input, 3 );
if ( id ) iPlayers[ 0 ] = id;
else get_players( iPlayers , iCount , "ch" );

for ( new i = 0; i < iCount; i++ )
{
if ( is_user_connected( iPlayers[ i ] ) )
{
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), _, iPlayers[ i ] );
write_byte( iPlayers[ i ] );
write_string( szMessage );
message_end( );
}
}
}[/code]


NOT: Plugin bana ait değil,Romanyalı bir arkadaşa ait.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
emrullah75
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 188
Kayıt: Pzr Nis 16, 2017 11:33 pm
Konum: Şırnak
Clan İsmi: MarshMellow
İletişim:

[BB] Userlere Hook açma Plugini?

Mesaj gönderen emrullah75 »

Kod: Tümünü seç

[quote="TheAsTeRiX"][code]#include <amxmodx>
#include <engine>


/* Tirant Zombie Base Builder or Veco Zombie Base Builder */

#define USE_TIRANT_ZBB
//#define USE_VECO_ZBB

#if defined USE_TIRANT_ZBB
#include <basebuilder>
#define IsBuildPhase() bb_is_build_phase()
#endif

#if defined USE_VECO_ZBB
#include <vzbb_mod>
#define IsBuildPhase() user_can_build()
#endif

new bool:g_bHook[ 33 ];

new gHookOrigins[ 33 ][ 3 ];

new g_iHook;

new const g_szPrefix[ ] = "Your Prefix Here";

public plugin_init( )
{
register_plugin( "[ ZBB Addon ] Hook", "1.0", "One Above All" );

register_clcmd( "+hook", "hook_on" );
register_clcmd( "-hook", "hook_off" );
}
public plugin_precache( )
{ 
g_iHook = precache_model( "sprites/zbb/hook.spr" );
}
public hook_on( id )
{
if ( !(get_user_flags( id ) & ADMIN_BAN) && !IsBuildPhase( ) )
{
ColorMessage( id, "Only^3 Admins^1 can use hook after build phase." );
return PLUGIN_HANDLED;
}
if ( get_user_team( id ) != 2 )
{
ColorMessage( id, "Only^3 Counter-Terrorists^1 can use hook!" );
return PLUGIN_HANDLED;
}
if ( IsBuildPhase() || get_user_flags( id ) & ADMIN_BAN && !IsBuildPhase())
{
get_user_origin( id, gHookOrigins[ id ], 3 );
g_bHook[ id ] = true;
set_task( 0.1, "hook_task", id, "", 0, "ab" );
hook_task( id );
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public hook_off( id )
{
remove_hook( id );
return PLUGIN_HANDLED;
}
public hook_task( id )
{
if( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
remove_hook( id );

remove_beam( id );
draw_hook( id );
new iOrigin[ 3 ], Float:fVelocity[ 3 ];

get_user_origin( id, iOrigin );
new iDistance = get_distance( gHookOrigins[ id ], iOrigin);
if ( iDistance > 25 )
{
fVelocity[ 0 ] = ( gHookOrigins[ id ][ 0 ] - iOrigin[ 0 ] ) * ( 2.0 * 300 / iDistance );
fVelocity[ 1 ] = ( gHookOrigins[ id ][ 1 ] - iOrigin[ 1 ] ) * ( 2.0 * 300 / iDistance );
fVelocity[ 2 ] = ( gHookOrigins[ id ][ 2 ] - iOrigin[ 2 ] ) * ( 2.0 * 300 / iDistance );
entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity );
}
else
{
entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0} );
remove_hook( id );
}
}
public draw_hook( id )
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
write_byte( 1 ); // TE_BEAMENTPOINT
write_short( id ); // Entity index
write_coord( gHookOrigins[ id ][ 0 ] ); // Origin
write_coord( gHookOrigins[ id ][ 1 ] ); // Origin
write_coord( gHookOrigins[ id ][ 2 ] ); // Origin
write_short( g_iHook ); // Sprite index
write_byte( 0 ); // Start frame
write_byte( 0 ); // Framerate
write_byte( 100 ); // Life
write_byte( 10 ); // Width
write_byte( 0 ); // Noise
write_byte( random_num(0, 255) ); // Red
write_byte( random_num(0, 255) ); // Green
write_byte( random_num(0, 255) ); // Blue
write_byte( 250 ); // Brightness
write_byte( 1 ); // Speed
message_end( );
}
public remove_hook( id )
{
if( task_exists( id ) )
remove_task( id );

remove_beam(id);
g_bHook[ id ] = false;
}
public remove_beam(id)
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
write_byte( 99 );
write_short( id );
message_end( );
}
stock ColorMessage( const id, const input[ ], any:... )
{
new iCount = 1, iPlayers[ 32 ];
static szMessage[ 191 ];
new iLen = formatex( szMessage, 190, "^4[%s]^1 ", g_szPrefix );
vformat( szMessage[ iLen ], 190-iLen, input, 3 );
if ( id ) iPlayers[ 0 ] = id;
else get_players( iPlayers , iCount , "ch" );

for ( new i = 0; i < iCount; i++ )
{
if ( is_user_connected( iPlayers[ i ] ) )
{
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), _, iPlayers[ i ] );
write_byte( iPlayers[ i ] );
write_string( szMessage );
message_end( );
}
}
}

NOT: Plugin bana ait değil,Romanyalı bir arkadaşa ait.[/quote]
[/code]
çok yardımcı oldunuz sw çöktü baya kişi vardı :/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Ktalko
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 881
Kayıt: Çrş Nis 19, 2017 3:36 pm

[BB] Userlere Hook açma Plugini?

Mesaj gönderen Ktalko »

TheAsTeRiX yazdı:

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <engine>


/* Tirant Zombie Base Builder or Veco Zombie Base Builder */

#define USE_TIRANT_ZBB
//#define USE_VECO_ZBB

#if defined USE_TIRANT_ZBB
#include <basebuilder>
#define IsBuildPhase() bb_is_build_phase()
#endif

#if defined USE_VECO_ZBB
#include <vzbb_mod>
#define IsBuildPhase() user_can_build()
#endif

new bool:g_bHook[ 33 ];

new gHookOrigins[ 33 ][ 3 ];

new g_iHook;

new const g_szPrefix[ ] = "Your Prefix Here";

public plugin_init( )
{
register_plugin( "[ ZBB Addon ] Hook", "1.0", "One Above All" );

register_clcmd( "+hook", "hook_on" );
register_clcmd( "-hook", "hook_off" );
}
public plugin_precache( )
{ 
g_iHook = precache_model( "sprites/zbb/hook.spr" );
}
public hook_on( id )
{
if ( !(get_user_flags( id ) & ADMIN_BAN) && !IsBuildPhase( ) )
{
ColorMessage( id, "Only^3 Admins^1 can use hook after build phase." );
return PLUGIN_HANDLED;
}
if ( get_user_team( id ) != 2 )
{
ColorMessage( id, "Only^3 Counter-Terrorists^1 can use hook!" );
return PLUGIN_HANDLED;
}
if ( IsBuildPhase() || get_user_flags( id ) & ADMIN_BAN && !IsBuildPhase())
{
get_user_origin( id, gHookOrigins[ id ], 3 );
g_bHook[ id ] = true;
set_task( 0.1, "hook_task", id, "", 0, "ab" );
hook_task( id );
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public hook_off( id )
{
remove_hook( id );
return PLUGIN_HANDLED;
}
public hook_task( id )
{
if( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
remove_hook( id );

remove_beam( id );
draw_hook( id );
new iOrigin[ 3 ], Float:fVelocity[ 3 ];

get_user_origin( id, iOrigin );
new iDistance = get_distance( gHookOrigins[ id ], iOrigin);
if ( iDistance > 25 )
{
fVelocity[ 0 ] = ( gHookOrigins[ id ][ 0 ] - iOrigin[ 0 ] ) * ( 2.0 * 300 / iDistance );
fVelocity[ 1 ] = ( gHookOrigins[ id ][ 1 ] - iOrigin[ 1 ] ) * ( 2.0 * 300 / iDistance );
fVelocity[ 2 ] = ( gHookOrigins[ id ][ 2 ] - iOrigin[ 2 ] ) * ( 2.0 * 300 / iDistance );
entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity );
}
else
{
entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0} );
remove_hook( id );
}
}
public draw_hook( id )
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
write_byte( 1 ); // TE_BEAMENTPOINT
write_short( id ); // Entity index
write_coord( gHookOrigins[ id ][ 0 ] ); // Origin
write_coord( gHookOrigins[ id ][ 1 ] ); // Origin
write_coord( gHookOrigins[ id ][ 2 ] ); // Origin
write_short( g_iHook ); // Sprite index
write_byte( 0 ); // Start frame
write_byte( 0 ); // Framerate
write_byte( 100 ); // Life
write_byte( 10 ); // Width
write_byte( 0 ); // Noise
write_byte( random_num(0, 255) ); // Red
write_byte( random_num(0, 255) ); // Green
write_byte( random_num(0, 255) ); // Blue
write_byte( 250 ); // Brightness
write_byte( 1 ); // Speed
message_end( );
}
public remove_hook( id )
{
if( task_exists( id ) )
remove_task( id );

remove_beam(id);
g_bHook[ id ] = false;
}
public remove_beam(id)
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
write_byte( 99 );
write_short( id );
message_end( );
}
stock ColorMessage( const id, const input[ ], any:... )
{
new iCount = 1, iPlayers[ 32 ];
static szMessage[ 191 ];
new iLen = formatex( szMessage, 190, "^4[%s]^1 ", g_szPrefix );
vformat( szMessage[ iLen ], 190-iLen, input, 3 );
if ( id ) iPlayers[ 0 ] = id;
else get_players( iPlayers , iCount , "ch" );

for ( new i = 0; i < iCount; i++ )
{
if ( is_user_connected( iPlayers[ i ] ) )
{
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), _, iPlayers[ i ] );
write_byte( iPlayers[ i ] );
write_string( szMessage );
message_end( );
}
}
}

NOT: Plugin bana ait değil,Romanyalı bir arkadaşa ait.
Spr Dosyası Nerede?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

TheAsTeRiX
Mesajlar: 718
Kayıt: Cmt Oca 14, 2017 5:30 pm
Konum: Makedonya
Clan İsmi: Skull Gaming

[BB] Userlere Hook açma Plugini?

Mesaj gönderen TheAsTeRiX »

emrullah75 yazdı:

Kod: Tümünü seç

[quote="TheAsTeRiX"][code]#include <amxmodx>
#include <engine>


/* Tirant Zombie Base Builder or Veco Zombie Base Builder */

#define USE_TIRANT_ZBB
//#define USE_VECO_ZBB

#if defined USE_TIRANT_ZBB
#include <basebuilder>
#define IsBuildPhase() bb_is_build_phase()
#endif

#if defined USE_VECO_ZBB
#include <vzbb_mod>
#define IsBuildPhase() user_can_build()
#endif

new bool:g_bHook[ 33 ];

new gHookOrigins[ 33 ][ 3 ];

new g_iHook;

new const g_szPrefix[ ] = "Your Prefix Here";

public plugin_init( )
{
register_plugin( "[ ZBB Addon ] Hook", "1.0", "One Above All" );

register_clcmd( "+hook", "hook_on" );
register_clcmd( "-hook", "hook_off" );
}
public plugin_precache( )
{ 
g_iHook = precache_model( "sprites/zbb/hook.spr" );
}
public hook_on( id )
{
if ( !(get_user_flags( id ) & ADMIN_BAN) && !IsBuildPhase( ) )
{
ColorMessage( id, "Only^3 Admins^1 can use hook after build phase." );
return PLUGIN_HANDLED;
}
if ( get_user_team( id ) != 2 )
{
ColorMessage( id, "Only^3 Counter-Terrorists^1 can use hook!" );
return PLUGIN_HANDLED;
}
if ( IsBuildPhase() || get_user_flags( id ) & ADMIN_BAN && !IsBuildPhase())
{
get_user_origin( id, gHookOrigins[ id ], 3 );
g_bHook[ id ] = true;
set_task( 0.1, "hook_task", id, "", 0, "ab" );
hook_task( id );
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public hook_off( id )
{
remove_hook( id );
return PLUGIN_HANDLED;
}
public hook_task( id )
{
if( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
remove_hook( id );

remove_beam( id );
draw_hook( id );
new iOrigin[ 3 ], Float:fVelocity[ 3 ];

get_user_origin( id, iOrigin );
new iDistance = get_distance( gHookOrigins[ id ], iOrigin);
if ( iDistance > 25 )
{
fVelocity[ 0 ] = ( gHookOrigins[ id ][ 0 ] - iOrigin[ 0 ] ) * ( 2.0 * 300 / iDistance );
fVelocity[ 1 ] = ( gHookOrigins[ id ][ 1 ] - iOrigin[ 1 ] ) * ( 2.0 * 300 / iDistance );
fVelocity[ 2 ] = ( gHookOrigins[ id ][ 2 ] - iOrigin[ 2 ] ) * ( 2.0 * 300 / iDistance );
entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity );
}
else
{
entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0} );
remove_hook( id );
}
}
public draw_hook( id )
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
write_byte( 1 ); // TE_BEAMENTPOINT
write_short( id ); // Entity index
write_coord( gHookOrigins[ id ][ 0 ] ); // Origin
write_coord( gHookOrigins[ id ][ 1 ] ); // Origin
write_coord( gHookOrigins[ id ][ 2 ] ); // Origin
write_short( g_iHook ); // Sprite index
write_byte( 0 ); // Start frame
write_byte( 0 ); // Framerate
write_byte( 100 ); // Life
write_byte( 10 ); // Width
write_byte( 0 ); // Noise
write_byte( random_num(0, 255) ); // Red
write_byte( random_num(0, 255) ); // Green
write_byte( random_num(0, 255) ); // Blue
write_byte( 250 ); // Brightness
write_byte( 1 ); // Speed
message_end( );
}
public remove_hook( id )
{
if( task_exists( id ) )
remove_task( id );

remove_beam(id);
g_bHook[ id ] = false;
}
public remove_beam(id)
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
write_byte( 99 );
write_short( id );
message_end( );
}
stock ColorMessage( const id, const input[ ], any:... )
{
new iCount = 1, iPlayers[ 32 ];
static szMessage[ 191 ];
new iLen = formatex( szMessage, 190, "^4[%s]^1 ", g_szPrefix );
vformat( szMessage[ iLen ], 190-iLen, input, 3 );
if ( id ) iPlayers[ 0 ] = id;
else get_players( iPlayers , iCount , "ch" );

for ( new i = 0; i < iCount; i++ )
{
if ( is_user_connected( iPlayers[ i ] ) )
{
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), _, iPlayers[ i ] );
write_byte( iPlayers[ i ] );
write_string( szMessage );
message_end( );
}
}
}

NOT: Plugin bana ait değil,Romanyalı bir arkadaşa ait.
[/code]
çok yardımcı oldunuz sw çöktü baya kişi vardı :/[/quote]

Kusura bakma test etmemiştim.Kullanan kişiler çalışıyor yazınca test etme gereği duymadım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

MRX3565
Mesajlar: 1667
Kayıt: Çrş Nis 26, 2017 12:19 am
Konum: Bilinmiyor.

[BB] Userlere Hook açma Plugini?

Mesaj gönderen MRX3565 »

hook.spr dosyasını da verirsen arkadaşlara işe yarıyacaktır.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

TheAsTeRiX
Mesajlar: 718
Kayıt: Cmt Oca 14, 2017 5:30 pm
Konum: Makedonya
Clan İsmi: Skull Gaming

[BB] Userlere Hook açma Plugini?

Mesaj gönderen TheAsTeRiX »

Spr dosyasını unutmuşum özür dilerim. :(

Spr dosyası rar içinde.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
emrullah75
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 188
Kayıt: Pzr Nis 16, 2017 11:33 pm
Konum: Şırnak
Clan İsmi: MarshMellow
İletişim:

[BB] Userlere Hook açma Plugini?

Mesaj gönderen emrullah75 »

TheAsTeRiX yazdı:Spr dosyasını unutmuşum özür dilerim. :(

Spr dosyası rar içinde.
Sa kardeşim bazı sıkıntılardan kurtuldum ben bu hoku nasıl mavi yapcam yani .spr olan bide bu hook sadece CT icin T içinde yapabilirmisin kusura bakma

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

TheAsTeRiX
Mesajlar: 718
Kayıt: Cmt Oca 14, 2017 5:30 pm
Konum: Makedonya
Clan İsmi: Skull Gaming

[BB] Userlere Hook açma Plugini?

Mesaj gönderen TheAsTeRiX »

emrullah75 yazdı:
TheAsTeRiX yazdı:Spr dosyasını unutmuşum özür dilerim. :(

Spr dosyası rar içinde.
Sa kardeşim bazı sıkıntılardan kurtuldum ben bu hoku nasıl mavi yapcam yani .spr olan bide bu hook sadece CT icin T içinde yapabilirmisin kusura bakma

Rengini ayarlayamam fakat CT ve T için bakayım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

TheAsTeRiX
Mesajlar: 718
Kayıt: Cmt Oca 14, 2017 5:30 pm
Konum: Makedonya
Clan İsmi: Skull Gaming

[BB] Userlere Hook açma Plugini?

Mesaj gönderen TheAsTeRiX »

Emin değilim fakat deneyebilir misin ?
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kilitli