Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Strafe Engelleyici Sıkıntı [COZULDU]

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
[font size=20] DİKKAT [/font]

Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Xander
Mesajlar: 1617
Kayıt: Pzt Kas 28, 2016 9:24 pm
Konum: Istanbul
Server Ip/DNS: csxx.csduragi.com
Clan İsmi: xx - נв
İletişim:

Strafe Engelleyici Sıkıntı [COZULDU]

Mesaj gönderen Xander »

/home/csserverlar/213.238.173.20-cs20com//cstrike/addons/amxmodx/scripting/strafehack_detector2.sma(56) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
/home/csserverlar/213.238.173.20-cs20com//cstrike/addons/amxmodx/scripting/strafehack_detector2.sma(107) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
En son Xander tarafından Çrş Mar 08, 2017 11:05 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Xander
Mesajlar: 1617
Kayıt: Pzt Kas 28, 2016 9:24 pm
Konum: Istanbul
Server Ip/DNS: csxx.csduragi.com
Clan İsmi: xx - נв
İletişim:

Strafe Engelleyici Sıkıntı

Mesaj gönderen Xander »

@redarmygaming
@CSMileFaCe
@Tasarimci v2
@PaZee
@dozean

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Strafe Engelleyici Sıkıntı

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Daha önceden çalıştırmaktamıydınız ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Xander
Mesajlar: 1617
Kayıt: Pzt Kas 28, 2016 9:24 pm
Konum: Istanbul
Server Ip/DNS: csxx.csduragi.com
Clan İsmi: xx - נв
İletişim:

Strafe Engelleyici Sıkıntı

Mesaj gönderen Xander »

@redarmygaming çalısmaktaydı core sistemi gelmeden once

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Strafe Engelleyici Sıkıntı

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Core sistemi ile ilgili çalışmalar devam etmektedir. Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Xander
Mesajlar: 1617
Kayıt: Pzt Kas 28, 2016 9:24 pm
Konum: Istanbul
Server Ip/DNS: csxx.csduragi.com
Clan İsmi: xx - נв
İletişim:

Strafe Engelleyici Sıkıntı

Mesaj gönderen Xander »

@redarmygaming acaba .smayı attım hatayı duzenleyip gonderirmisiniz ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ulyoS
Mesajlar: 4524
Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
Konum: İzmir

Strafe Engelleyici Sıkıntı

Mesaj gönderen ulyoS »

İlk defa gördüm bu hatayı daha önce alan yoktu sanırım kimse forumda dememiş alıyorum diye

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

PaZee
Mesajlar: 1761
Kayıt: Çrş Şub 22, 2017 11:28 pm
Konum: Istanbul
Server Ip/DNS: Cs.teknoklan.com
Clan İsmi: TeknoKlan
İletişim:

Strafe Engelleyici Sıkıntı

Mesaj gönderen PaZee »

warn kaldi bir tek bir dene calismassa bos bir zamanimda ugrasirim

hatada colorchat vardi.

onun yerine renkli_yazi kullandim.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "StrafeHack Detector"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Mistrick"

#pragma semicolon 1

const PITCH = 0;
const YAW = 1;

const LEFT = 1;
const RIGHT = 2;

stock const m_afButtonPressed = 246;
stock const m_afButtonReleased = 247;
stock const m_pPlayer = 41;
stock const XO_CBASEPLAYER = 5;
stock const XO_CBASEPLAYERWEAPON = 4;

#define LOGFILE "strafehack_detector.log"

#define MIN_LOG_TIME 3.0
#define MAX_BADFRAMES 5
#define MAX_KEYWARNING 5
#define MAX_STRAFES 16
#define STRAFE_CHECK_TIME 0.2
#define MAX_ANGLE_CHECK 90.0
#define MIN_STRAFE_ANGLE_DIFF 1.0
#define MAX_STRAFE_ANGLE_WARNINGS 15
#define MIN_STRAFE_ANGLE_WARNINGS_TO_LOG 5
#define IGNORE_TIME 0.5


enum _:PLAYER_DATA
{
	m_BadFrame,
	m_Strafes,
	m_WarningStrafeAngle,
	Float:m_fLastStrafeCheck,
	Float:m_fLastWeaponDeploy
};
new g_ePlayerInfo[33][PLAYER_DATA];

enum _:LOG_DATA
{
	Float:m_LastForwardMoveLog,
	Float:m_LastSideMoveLog,
	Float:m_LastValueLog,	
	Float:m_LastKeyLog,
	Float:m_LastStrafeAngleLog,
	Float:m_LastChatLog,
	m_CountForwardMoveLog,
	m_CountSideMoveLog,
	m_CountValueLog,	
	m_CountKeyLog,
	m_CountStrafeAngleLog,
	m_CountChatLog
};
new g_ePlayerLog[33][LOG_DATA];

enum _:KEYS
{
	KEY_W, KEY_S, KEY_A, KEY_D
}
enum _:BUTTONS_DATA
{
	BUTTON, KEY
}
new g_ePlayerButtons[][BUTTONS_DATA] = 
{
	{IN_FORWARD, KEY_W}, {IN_BACK, KEY_S}, {IN_MOVELEFT, KEY_A}, {IN_MOVERIGHT, KEY_D}
};
new g_szKeyName[KEYS][] = 
{
	"[W]", "[S]", "[A]", "[D]"
};
new g_iKeyFrames[33][KEYS], g_iOldKeyFrames[33][KEYS], g_iKeyWarning[33][KEYS];

new Float:g_fOldAngles[33][3];
new g_iOldTurning[33];
new Float:g_fOldStrafeAngles[33][3];
new Float:g_fOldAnglesDiff[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "FM_CmdStart_Pre", false);
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "FM_PlayerPreThink_Pre", false);
	
	for(new iId = CSW_P228, szWeaponName[32]; iId <= CSW_P90; iId++)
	{
		if(get_weaponname(iId, szWeaponName, charsmax(szWeaponName)))
		{
			RegisterHam(Ham_Item_Deploy, szWeaponName, "Ham_Item_Deploy_Pre", false);
		}
	}
}
public Ham_Item_Deploy_Pre(weapon)
{
	new id = get_pdata_cbase(weapon, m_pPlayer, XO_CBASEPLAYERWEAPON);
	g_ePlayerInfo[id][m_fLastWeaponDeploy] = _:get_gametime();
}
public FM_CmdStart_Pre(id, uc_handle, seed)
{
	if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
	
	new Float:fForwardMove; get_uc(uc_handle, UC_ForwardMove, fForwardMove);
	new Float:fSideMove; get_uc(uc_handle, UC_SideMove, fSideMove);
		
	if(fForwardMove == 0.0 && fSideMove == 0.0) return FMRES_IGNORED;
	
	new Float:fTime = get_gametime();
	
	if(fTime < g_ePlayerInfo[id][m_fLastWeaponDeploy] + IGNORE_TIME) return FMRES_IGNORED;
	
	new bBlockSpeed = false;
	
	new bButtons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);	
	
	new Float:fAngles[3]; pev(id, pev_angles, fAngles);
	new Float:fAnglesDiff[3]; vec_diff(fAnglesDiff, fAngles, g_fOldAngles[id]);
	
	new Float:fValue = floatsqroot(fForwardMove * fForwardMove + fSideMove * fSideMove);
	
	if(!(equal_null(fAnglesDiff) && fValue > 115.0))
	{
		// forwardmove without button
		if((fForwardMove > 0.0 && ~bButtons & IN_FORWARD || fForwardMove < 0.0 && ~bButtons & IN_BACK) && fAnglesDiff[PITCH] != 0.0)
		{
			bBlockSpeed = true;
			if(fTime >= g_ePlayerLog[id][m_LastForwardMoveLog])
			{
				g_ePlayerLog[id][m_LastForwardMoveLog] = _:(fTime + MIN_LOG_TIME);
				UTIL_LogUser(id, "CheatMoves: [%d] forward move without button[%.1f]", g_ePlayerLog[id][m_CountForwardMoveLog], fForwardMove);
				g_ePlayerLog[id][m_CountForwardMoveLog] = 0;
			}
			g_ePlayerLog[id][m_CountForwardMoveLog]++;
		}
		// sidemove without button
		if(fSideMove > 0.0 && ~bButtons & IN_MOVERIGHT || fSideMove < 0.0 && ~bButtons & IN_MOVELEFT)
		{
			bBlockSpeed = true;
			if(fTime >= g_ePlayerLog[id][m_LastSideMoveLog])
			{
				g_ePlayerLog[id][m_LastSideMoveLog] = _:(fTime + MIN_LOG_TIME);
				UTIL_LogUser(id, "CheatMoves: [%d] side move without button[%.1f]", g_ePlayerLog[id][m_CountSideMoveLog], fSideMove);
				g_ePlayerLog[id][m_CountSideMoveLog] = 0;
			}
			g_ePlayerLog[id][m_CountSideMoveLog]++;
		}
	}
	
	new Float:fMaxSpeed = get_user_maxspeed(id);
	
	// value can't be more maxspeed
	if(fValue > fMaxSpeed && fMaxSpeed > 100.0)
	{
		bBlockSpeed = true;
		if(fTime >= g_ePlayerLog[id][m_LastValueLog])
		{
			g_ePlayerLog[id][m_LastValueLog] = _:(fTime + MIN_LOG_TIME);
			UTIL_LogUser(id, "CheatMoves: [%d] value[%.1f], fw[%.1f], sd[%.1f], maxspeed[%.1f]", g_ePlayerLog[id][m_CountValueLog], fValue, fForwardMove, fSideMove, fMaxSpeed);
			g_ePlayerLog[id][m_CountValueLog] = 0;
		}
		g_ePlayerLog[id][m_CountValueLog]++;
	}
	
	// block scripts with +right, +left
	if(bButtons & (IN_LEFT | IN_RIGHT))
	{
		bBlockSpeed = true;
	}
	
	fForwardMove = floatabs(fForwardMove);
	fSideMove = floatabs(fSideMove);
	
	// cl_forwardspeed != cl_sidespeed
	if(fForwardMove && fSideMove && fForwardMove != fSideMove)
	{
		if(++g_ePlayerInfo[id][m_BadFrame] >= MAX_BADFRAMES)
		{			
			bBlockSpeed = true;
			g_ePlayerInfo[id][m_BadFrame] = 0;
		}
	}
	else
	{
		g_ePlayerInfo[id][m_BadFrame] = 0;
	}
	
	new iTurning = 0;	
	new Float:fDiff = fAngles[YAW] - g_fOldAngles[id][YAW];
	
	if(fDiff >= 180.0) fDiff -= 360.0;
	if(fDiff < -180.0) fDiff += 360.0;
	
	
	if(fDiff < 0.0)
	{
		iTurning = RIGHT;
		if(g_iOldTurning[id] == LEFT)
		{
			g_ePlayerInfo[id][m_Strafes]++;
			StrafeForward(id, fAngles);
		}
	}
	else if(fDiff > 0.0)
	{
		iTurning = LEFT;
		if(g_iOldTurning[id] == RIGHT)
		{
			g_ePlayerInfo[id][m_Strafes]++;
			StrafeForward(id, fAngles);
		}
	}
	
	if(fTime >= g_ePlayerInfo[id][m_fLastStrafeCheck])
	{		
		if(g_ePlayerInfo[id][m_Strafes] >= MAX_STRAFES)
		{
			bBlockSpeed = true;			
			UTIL_LogUser(id, "CheatStrafes: %d strafes in %.1f sec", g_ePlayerInfo[id][m_Strafes], STRAFE_CHECK_TIME);
		}
		g_ePlayerInfo[id][m_Strafes] = 0;
		g_ePlayerInfo[id][m_fLastStrafeCheck] = _:(fTime + STRAFE_CHECK_TIME);
	}
	
	g_iOldTurning[id] = iTurning;
	
	
	if(bBlockSpeed)
	{
		new Float:fVelocity[3]; pev(id, pev_velocity, fVelocity);
		fVelocity[0] *= 0.2; fVelocity[1] *= 0.2;
		set_pev(id, pev_velocity, fVelocity);
	}
	
	g_fOldAngles[id] = fAngles;
	
	return FMRES_IGNORED;
}
public FM_PlayerPreThink_Pre(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
		
	new bBlockSpeed = false;
	
	new bButtons = pev(id, pev_button);
	new bOldButton = pev(id, pev_oldbuttons);
	
	for(new i; i < sizeof(g_ePlayerButtons); i++)
	{
		new CheckButton = g_ePlayerButtons[i][BUTTON];
		new CheckKey = g_ePlayerButtons[i][KEY];
		
		if(bButtons & CheckButton)
		{
			g_iKeyFrames[id][CheckKey]++;
		}
		
		if(~bButtons & CheckButton && bOldButton & CheckButton)
		{
			if(g_iKeyFrames[id][CheckKey] == g_iOldKeyFrames[id][CheckKey])
			{
				if(g_iKeyFrames[id][CheckKey] == 1) g_iKeyWarning[id][CheckKey]++;
				
				if(++g_iKeyWarning[id][CheckKey] >= MAX_KEYWARNING)
				{
					bBlockSpeed = true;
					g_iKeyWarning[id][CheckKey] = 0;
					
					new Float:fTime = get_gametime();
					
					if(fTime >= g_ePlayerLog[id][m_LastKeyLog])
					{
						g_ePlayerLog[id][m_LastKeyLog] = _:(fTime + MIN_LOG_TIME);
						UTIL_LogUser(id, "CheatKeys: [%d] keyframe agreement[%d], key %s", g_ePlayerLog[id][m_CountKeyLog], g_iKeyFrames[id][CheckKey], g_szKeyName[CheckKey]);
						g_ePlayerLog[id][m_CountKeyLog] = 0;
					}
					g_ePlayerLog[id][m_CountKeyLog]++;
				}			
			}
			else if(g_iKeyWarning[id][CheckKey])
			{
				g_iKeyWarning[id][CheckKey]--;
			}
			//console_print(id, "key frame %s is %d, warn [%d]", g_szKeyName[CheckKey], g_iKeyFrames[id][CheckKey], g_iKeyWarning[id][CheckKey]);
			g_iOldKeyFrames[id][CheckKey] = g_iKeyFrames[id][CheckKey];
			g_iKeyFrames[id][CheckKey] = 0;
		}
	}
	
	if(bBlockSpeed)
	{
		new Float:fVelocity[3]; pev(id, pev_velocity, fVelocity);
		fVelocity[0] *= 0.2; fVelocity[1] *= 0.2;
		set_pev(id, pev_velocity, fVelocity);
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}
StrafeForward(id, Float:angles[3])
{
	new Float:fAnglesDiff[3]; vec_diff(fAnglesDiff, angles, g_fOldStrafeAngles[id]);
	
	if(fAnglesDiff[YAW] >= 180) fAnglesDiff[YAW] -= 360.0;
	if(fAnglesDiff[YAW] < -180) fAnglesDiff[YAW] += 360.0;	
	
	fAnglesDiff[YAW] = floatabs(fAnglesDiff[YAW]);
	
	//console_print(id, "strafe angle diff %f, old angle diff %f, turning [%d]", fAnglesDiff[YAW], g_fOldAnglesDiff[id], turning);
	
	if(fAnglesDiff[YAW] < MAX_ANGLE_CHECK)
	{
		new Float:fDiff = floatabs(fAnglesDiff[YAW] - g_fOldAnglesDiff[id]);
		new iOldWarn = g_ePlayerInfo[id][m_WarningStrafeAngle];
		
		if( fDiff < 0.1 )
		{
			g_ePlayerInfo[id][m_WarningStrafeAngle] += 5;
		}
		else if( fDiff < MIN_STRAFE_ANGLE_DIFF )
		{
			g_ePlayerInfo[id][m_WarningStrafeAngle]++;
		}
		else if(g_ePlayerInfo[id][m_WarningStrafeAngle])
		{
			g_ePlayerInfo[id][m_WarningStrafeAngle]--;
		}
		
		new Float:fTime = get_gametime();
		
		if(g_ePlayerInfo[id][m_WarningStrafeAngle] > iOldWarn)
		{			
			//console_print(id, " time %f, last time %f, count %d", fTime, g_ePlayerLog[id][m_LastStrafeAngleLog], g_ePlayerLog[id][m_CountStrafeAngleLog]);
			if( fTime <= g_ePlayerLog[id][m_LastStrafeAngleLog] + MIN_LOG_TIME)
			{
				if(++g_ePlayerLog[id][m_CountStrafeAngleLog] >= MIN_STRAFE_ANGLE_WARNINGS_TO_LOG)
				{
					UTIL_LogUser(id, "CheatStrafes: diff %f, cur angle %f, old angle %f", fDiff, fAnglesDiff[YAW], g_fOldAnglesDiff[id]);
				}
			}
			else
			{
				g_ePlayerLog[id][m_CountStrafeAngleLog] = 0;
			}
			g_ePlayerLog[id][m_LastStrafeAngleLog] = _:fTime;
		}
		
		if(g_ePlayerInfo[id][m_WarningStrafeAngle] >= MAX_STRAFE_ANGLE_WARNINGS)
		{
			if(fTime >= g_ePlayerLog[id][m_LastChatLog])
			{
				g_ePlayerLog[id][m_LastChatLog] = _:(fTime + MIN_LOG_TIME);
				PunishPlayer(id, "StrafeMacros");
				UTIL_LogUser(id, "CheatStrafes: [%d] using macros", g_ePlayerLog[id][m_CountChatLog]);
				g_ePlayerLog[id][m_CountChatLog] = 0;
			}
			g_ePlayerLog[id][m_CountChatLog]++;
			g_ePlayerInfo[id][m_WarningStrafeAngle] = 0;
		}
	}
	
	g_fOldAnglesDiff[id] = fAnglesDiff[YAW];
	g_fOldStrafeAngles[id] = angles;
}
vec_diff(Float:vec[3], Float:new_vec[3], Float:old_vec[3])
{
	vec[0] = new_vec[0] - old_vec[0];
	vec[1] = new_vec[1] - old_vec[1];
	vec[2] = new_vec[2] - old_vec[2];
}
equal_null(Float:vec[3])
{
	return (vec[0] == 0.0 && vec[1] == 0.0) ? true : false;
}
stock PunishPlayer(id, reason[])
{
	new szName[32]; get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
	renkli_yazi(0,"%s Strafe Kullandigi Tespit Edildi", szName, reason);
}
stock UTIL_LogUser(const id, const szCvar[], any:...)
{
	static szLogFile[128];
	if(!szLogFile[0])
	{
		get_localinfo("amxx_logs", szLogFile, charsmax(szLogFile));
		format(szLogFile, charsmax(szLogFile), "/%s/%s", szLogFile, LOGFILE);
	}
	new iFile;
	if( (iFile = fopen(szLogFile, "a")) )
	{
		new szName[32], szAuthid[32], szIp[32], szTime[22];
		new message[128]; vformat(message, charsmax(message), szCvar, 3);
		
		get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
		get_user_authid(id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
		get_user_ip(id, szIp, charsmax(szIp), 1);
		get_time("%m/%d/%Y - %H:%M:%S", szTime, charsmax(szTime));
		
		fprintf(iFile, "L %s: <%s><%s><%s> %s^n", szTime, szName, szAuthid, szIp, message);
		fclose(iFile);
	}
}
stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
{
	
	new count = 1, players[32];
	static msg[191];
	vformat(msg, 190, input, 3);
	
	replace_all(msg, 190, "!n", "^x01");
	replace_all(msg, 190, "!g", "^x04");
	replace_all(msg, 190, "!t", "^x03");
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
	{
		
		for (new i = 0; i < count; i++)
		
		{
			
			if (is_user_connected(players[i]))
			
			{
				
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
				write_byte(players[i]);
				write_string(msg);
				message_end();
				
			}
			
			
		}
		
		
	}
	
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Xander
Mesajlar: 1617
Kayıt: Pzt Kas 28, 2016 9:24 pm
Konum: Istanbul
Server Ip/DNS: csxx.csduragi.com
Clan İsmi: xx - נв
İletişim:

Strafe Engelleyici Sıkıntı

Mesaj gönderen Xander »

@redarmygaming
@PaZee


colorchat hatasını yanlış cozdugum icin veriyormus konu kilit cozumlendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Xander
Mesajlar: 1617
Kayıt: Pzt Kas 28, 2016 9:24 pm
Konum: Istanbul
Server Ip/DNS: csxx.csduragi.com
Clan İsmi: xx - נв
İletişim:

Strafe Engelleyici Sıkıntı [COZULDU]

Mesaj gönderen Xander »

@redarmygaming bu hatayı duzeltebilirmisiniz acaba cevabınızı gorunce .smayı gondericem
/home/csserverlar/213.238.173.20-cs20com//cstrike/addons/amxmodx/scripting/[imp]sgomsuzctmenu17.sma(195) : warning 225: unreachable code
/home/csserverlar/213.238.173.20-cs20com//cstrike/addons/amxmodx/scripting/[imp]sgomsuzctmenu17.sma(228) : warning 225: unreachable code
/home/csserverlar/213.238.173.20-cs20com//cstrike/addons/amxmodx/scripting/[imp]sgomsuzctmenu17.sma(3100) : warning 225: unreachable code

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kilitli