Yapımcısı ; PawNod
Sürüm ; v3.2
Eklenti Hakkında ; Eklenti diğer LR eklentilerinden bağımsız olarak gelişmiş bir biçimde 0'dan yazılmıştır. Eklentide haritaya özel menüden .ini dosyasına bağlı koordinat ekleme sistemi bulunmaktadır. İstediğiniz zaman koordinatların değerlerini menüden değiştirebilir veyahut silebilirsiniz. Koordinatları ekledikten sonra atılan LR sizin eklediğiniz koordinatlarda atılacaktır yani map değişme gibi bir durum bulunmamaktadır.
Komutlar ; /lr /vs
Cvar Ayarları ;
Kod: Tümünü seç
{"LR_Bunny","0"}, // LR'de bunny açık olup olmayacağını belirler. [1: Bunny Kapatır | 0: Bunny Kapatmaz]
{"LR_Sureli","1"}, // LR'nin süreli olup olmayacağını belirler. [1: Açık | 0: Kapalı]
{"LR_Suresi","60"}, // LR süresini belirler.
{"LR_Kalan_Can","1"}, // LR'de Kalan canı gösterir. [1: Açık | 0: Kapalı]
{"LR_Efektleri","3"}, // 0: Kapalı,1: Glow, 2: Glow + Daire, 3: Glow + Daire + Çizgi , 4: Glow + Çizgi , 5: Daire
{"LR_Efekt_Renk","1"}, // Efektlerin rengini ayarlar. [1: Renkli, 0: Beyaz]
{"LR_Otomatik","1"}, // Sona tek mahkum kalınca otomatik /lr yazdırır. [1: Açık | 0: Kapalı]
{"LR_Kill_Effect","1"}, // Lr'de Ölüm Efekti [0: Kapalı | 1: Açık]
{"LR_Out_Damage","1"}, // Dışardan LR Atanlar hariç hasar almayı vermeyi engeller. [1: Engeller | 0: Kapalı]
{"LR_Sound_Effect","1"} // LR'de Ses ve kan efektini düzenler. [1: Açık | 0: Kapalı]
Kod: Tümünü seç
new const sFileOrigin[] = "addons/amxmodx/configs/LRPre_MapCoord.ini";
Ekran Görüntüsü ;