Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Yardım lütfen

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
[font size=20] DİKKAT [/font]

Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.

Konu Sahibi
ERRA
Mesajlar: 66
Kayıt: Prş Haz 25, 2020 11:06 pm

Yardım lütfen

Mesaj gönderen ERRA »

Selamlar aşağıdaki eklenti sadace a yetkisine sahip adminlerde aktif durumda acaba bunu herkese açık şekilde yeniden revize edermisiniz.

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

native crxranks_get_user_level(index); // Level native tanıtmak zorundasınız.

#define PLUGIN "Sprint - Hizli Kosma"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "AUTHOR"

#define TASKID 58964

#define MAX_PLAYERS 32

new bool:IsUserSprinting[MAX_PLAYERS+1];
new bool:UserCanSprint[MAX_PLAYERS+1];
new gMsgScreenFade;

new Float:LastSprintUsed[MAX_PLAYERS+1];
new Float:LastKeyPressed[MAX_PLAYERS+1];
new Float:LastSprintReleased[MAX_PLAYERS+1];
new Float:SprintTime[MAX_PLAYERS+1];
new Float:gCooldown, Float:gSprinttime, Float:gSprintspeed,
Float:gKeyPressInterval,gShowUsage,gBreathing, gBlockJump, gScreenFade[9];

new const EXHAUSTED_BREATH[] = "player/exhausted_breathing.wav";

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_cvar("sprint_cooldown","5");
	register_cvar("sprint_timemax","2.5");
	register_cvar("sprint_speed","500.0");
	register_cvar("sprint_keylisten_interval","0.2");
	register_cvar("sprint_blockjump","0");
	register_cvar("sprint_breathsound","2");
	register_cvar("sprint_screenfade_enabled","1");
	register_cvar("sprint_screenfade_rgba","0 20 200 50");
	register_cvar("sprint_screenfade_rgba2","255 0 0 50");
	register_cvar("sprint_showusage","1");
	
	register_event("HLTV","eNewRound","a","1=0","2=0");
	register_event("TeamInfo", "eTeamInfo", "a");
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fwd_PlayerSpawnPost",1);
	
	gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
	
	register_concmd("sprint_reloadcvars", "CacheCvars", ADMIN_CVAR);
	
	if(gShowUsage) set_task(300.0,"ShowUsage",TASKID, .flags="b");
	
}
public plugin_precache() {
	precache_sound(EXHAUSTED_BREATH)
}
public plugin_cfg() {
	CacheCvars(0,0,0) // function will ignore the level check if the id equals 0
}
public eNewRound() {
	CacheCvars(0,0,0)
}
public eTeamInfo() {
	new id = read_data(1);
	
	new szTeam[12];
	read_data(2, szTeam, charsmax(szTeam));
	
	UserCanSprint[id] = (szTeam[0] == 'S' || szTeam[0] == 'U') ? false : true;
}
public CacheCvars(id, level, cid) {
	
	if(id != 0 && !cmd_access(id,level,cid,1)) return PLUGIN_HANDLED
	
	gCooldown = get_cvar_float("sprint_cooldown");
	gSprinttime = get_cvar_float("sprint_timemax");
	gSprintspeed = get_cvar_float("sprint_speed");
	gKeyPressInterval = get_cvar_float("sprint_keylisten_interval");
	gShowUsage = get_cvar_num("sprint_showusage");
	gBreathing = get_cvar_num("sprint_breathsound");
	gBlockJump = get_cvar_num("sprint_blockjump");
	gScreenFade[0] = get_cvar_num("sprint_screenfade_enabled");
	
	new szRGBA[16], szR[4], szG[4], szB[4], szA[4];
	get_cvar_string("sprint_screenfade_rgba",szRGBA,15);
	parse(szRGBA, szR, 3, szG, 3, szB, 3, szA, 3);
	
	gScreenFade[1] = str_to_num(szR);
	gScreenFade[2] = str_to_num(szG);
	gScreenFade[3] = str_to_num(szB);
	gScreenFade[4] = str_to_num(szA);
	
	get_cvar_string("sprint_screenfade_rgba2",szRGBA,15);
	parse(szRGBA, szR, 3, szG, 3, szB, 3, szA, 3);
	
	gScreenFade[5] = str_to_num(szR);
	gScreenFade[6] = str_to_num(szG);
	gScreenFade[7] = str_to_num(szB);
	gScreenFade[8] = str_to_num(szA);
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public client_putinserver(id) {
	if(gShowUsage) set_task(10.0,"ShowUsage",id+TASKID)
}
public fwd_PlayerSpawnPost(id) {
	SprintTime[id] = 0.0;
}
public fwd_PlayerPreThink(id) {
    if(!UserCanSprint[id]) return;

    if(crxranks_get_user_level(id) < 34) // Level 34'ten KÜÇÜK ise İŞLEM yapma demek.
    {
        return; // İşlem yapmaması için geri gönderdik.
    }

    static button,oldbuttons,flags, Float:speed;

    button = pev(id, pev_button);
    oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons); 
    pev(id, pev_maxspeed, speed);
    flags = pev(id, pev_flags);


    if(!(flags & FL_DUCKING) && speed != 1.0) {
        
        // Pressed
        if(button & IN_FORWARD && !(oldbuttons & IN_FORWARD)) {
            if( (get_gametime() - LastKeyPressed[id]) < gKeyPressInterval ) {
                if( (get_gametime() - LastSprintReleased[id]) >= gCooldown)  {
                    LastSprintUsed[id] = get_gametime();
                    IsUserSprinting[id] = true;
                    SprintTime[id] = 0.0
                    if(gScreenFade[0]) SetScreenFadeEffect(id, 1)
                }
                else if( SprintTime[id] > 0.0 && SprintTime[id] < gSprinttime ) {
                    LastSprintUsed[id] = get_gametime();
                    IsUserSprinting[id] = true;
                    if(gScreenFade[0]) SetScreenFadeEffect(id, 1)
                }
                
            }
            LastKeyPressed[id] = get_gametime();
        }
        // Holding
        else if( oldbuttons & IN_FORWARD && button & IN_FORWARD ) {
            if(IsUserSprinting[id]) {
                if(speed != gSprintspeed) set_pev(id, pev_maxspeed, gSprintspeed );
                if( ( SprintTime[id] + get_gametime() - LastSprintUsed[id] ) > gSprinttime) {
                    IsUserSprinting[id] = false;
                    ExecuteHamB(Ham_Item_PreFrame, id);
                    LastSprintReleased[id] = get_gametime();
                    SprintTime[id] = 0.0;
                    if(gScreenFade[0]) SetScreenFadeEffect(id, 2)
                    
                    // Exhausted breath sound
                    switch(gBreathing) {
                        case 1: client_cmd(id, "spk %s",EXHAUSTED_BREATH);
                        case 2: emit_sound(id, CHAN_AUTO, EXHAUSTED_BREATH, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); 
                    }
                    
                }
            }
        }
        // Released
        else if( oldbuttons & IN_FORWARD && !(button & IN_FORWARD)) {
            if(IsUserSprinting[id]) {
                LastSprintReleased[id] = get_gametime();
                IsUserSprinting[id] = false;
                SprintTime[id] += ( get_gametime() - LastSprintUsed[id]);
                ExecuteHamB(Ham_Item_PreFrame, id);
                if(gScreenFade[0]) SetScreenFadeEffect(id, 0)
            }
        }
        // Ducking
        if(IsUserSprinting[id] && button & IN_DUCK) {
            LastSprintReleased[id] = get_gametime();
            IsUserSprinting[id] = false;
            SprintTime[id] += ( get_gametime() - LastSprintUsed[id]);
            ExecuteHamB(Ham_Item_PreFrame, id);
            if(gScreenFade[0]) SetScreenFadeEffect(id, 0)
        }
        // Jumping
        if(gBlockJump && IsUserSprinting[id] && button & IN_JUMP) {
            LastSprintReleased[id] = get_gametime();
            IsUserSprinting[id] = false;
            SprintTime[id] += ( get_gametime() - LastSprintUsed[id]);
            ExecuteHamB(Ham_Item_PreFrame, id);
            if(gScreenFade[0]) SetScreenFadeEffect(id, 0)
        }
    }
}
public SetScreenFadeEffect(id, flag) {
	
	switch(flag) {
		case 0: {
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsgScreenFade, _, id)
			write_short(0)
			write_short(0)
			write_short(0)
			write_byte(0)
			write_byte(0)
			write_byte(0)
			write_byte(0)
			message_end()
		}
		case 1: {
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsgScreenFade, _, id)
			write_short(0) // duration (will be ignored because of the flag)
			write_short(0) // holdtime
			write_short(0x0004) // FFADE_STAYOUT
			write_byte(gScreenFade[1]) // r
			write_byte(gScreenFade[2]) // g
			write_byte(gScreenFade[3]) // b
			write_byte(gScreenFade[4]) // alpha
			message_end()
		}
		case 2: {
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsgScreenFade, _, id)
			write_short(4096) // duration
			write_short(2048) // holdtime
			write_short(0x0000) // FFADE_IN
			write_byte(gScreenFade[5]) // r
			write_byte(gScreenFade[6]) // g
			write_byte(gScreenFade[7]) // b
			write_byte(gScreenFade[8]) // alpha
			message_end()
		}
	}	
}
stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
{
	
	new count = 1, players[32];
	static msg[191];
	vformat(msg, 190, input, 3);
	
	replace_all(msg, 190, "!n", "^x01");
	replace_all(msg, 190, "!g", "^x04");
	replace_all(msg, 190, "!t", "^x03");
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
	{
		
		for (new i = 0; i < count; i++)
		
		{
			
			if (is_user_connected(players[i]))
			
			{
				
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
				write_byte(players[i]);
				write_string(msg);
				message_end();
				
			}
			
			
		}
		
		
	}
	
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

Yardım lütfen

Mesaj gönderen orucoglukayra »

Attığın eklentide bir admin sorgusu bulunmamakta.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
ERRA
Mesajlar: 66
Kayıt: Prş Haz 25, 2020 11:06 pm

Yardım lütfen

Mesaj gönderen ERRA »

orucoglukayra yazdı: Pzt Kas 15, 2021 8:12 pm Attığın eklentide bir admin sorgusu bulunmamakta.
ama neden sadece adminler kullana billiyor çok saçma şekilde :D

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Ömer TELLİ
Yönetici
Mesajlar: 5460
Kayıt: Pzr Eyl 06, 2015 6:12 pm
Server Ip/DNS: dm.csduragi.com
Clan İsmi: csd

Yardım lütfen

Mesaj gönderen Ömer TELLİ »

Farklı yerlerden hizmet alıp, buraya yardım konusu açmayı geçtim ısrarla forum kurallarına uymuyorsunuz.
Lütfen artık yardım talebinde bulunmayın

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kilitli