Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[Reapi] Karaktermenu

Counter-Strike 1.6 Eklenti Paylaşımı

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır

Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

[Reapi] Karaktermenu

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

Eklenti İsmi : Karaktermenu Plugini
Yapımcısı : bilalgecer47
Sürüm : 0.1
Açıklama : Genelde jailbreak serverlerinde kullanılması tavsiye edilir.Oyunu daha eğlenceli hale getirir.Ct takımına özelde 4 skin vardır.Eklentinin ilk sürümünden farkı eklenti optimize edilip reapi kodlarla tekrardan yazılmıştır.

Ekran Görüntüsü :
Resim
Resim

Komutlar :

Kod: Tümünü seç

"say /karakter","say /karakterler","say /karaktermenu","say /skin" 
Cvar Ayarları :
ReapiKarakterMenu.rar
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Etiketler:
Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

[Reapi] Karaktermenu

Mesaj gönderen Colditz »

Eklenti onaylanmıştır fakat güncellenmesi, optimize edilmesi gerekiyor. Basit bir örneğini attım.

Kod: Tümünü seç

new const CTModels[][] = {
	"CT", //CTModels[0]
	"MODELS", //CTModels[1]
	"TOGETHER"
};

new const TerrModels[][] = {
	"T", //TerrModels[0]
	"MODELS", //TerrModels[1]
	"TOGETHER"
};

public plugin_precache() {
	for(new i = 0; i < sizeof(CTModels); i++) {
		precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", CTModels));
	}
	for(new i = 0; i < sizeof(TerrModels); i++) {
		precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", TerrModels));
	}
}

Menu(id) {
	new menu = menu_create("\yBaslik", "Menu_handler");

	if(get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST) {
		for(new i = 0; i < sizeof(TerrModels); i++) {
			menu_additem(menu, fmt("\y%s \rModel", TerrModels[i]), i);
		}
	}
	else {
		for(new i = 0; i < sizeof(CTModels); i++) {
		//...
	}
	//...
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

[Reapi] Karaktermenu

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

Colditz yazdı: Cmt Ara 19, 2020 7:33 pm Eklenti onaylanmıştır fakat güncellenmesi, optimize edilmesi gerekiyor. Basit bir örneğini attım.

Kod: Tümünü seç

new const CTModels[][] = {
	"CT", //CTModels[0]
	"MODELS", //CTModels[1]
	"TOGETHER"
};

new const TerrModels[][] = {
	"T", //TerrModels[0]
	"MODELS", //TerrModels[1]
	"TOGETHER"
};

public plugin_precache() {
	for(new i = 0; i < sizeof(CTModels); i++) {
		precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", CTModels));
	}
	for(new i = 0; i < sizeof(TerrModels); i++) {
		precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", TerrModels));
	}
}

Menu(id) {
	new menu = menu_create("\yBaslik", "Menu_handler");

	if(get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST) {
		for(new i = 0; i < sizeof(TerrModels); i++) {
			menu_additem(menu, fmt("\y%s \rModel", TerrModels[i]), i);
		}
	}
	else {
		for(new i = 0; i < sizeof(CTModels); i++) {
		//...
	}
	//...
}
Fazla anlamadım bu şekilde ilk denememde hata aldım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

[Reapi] Karaktermenu

Mesaj gönderen Colditz »

Hatalı hâlini at bir bakayım [ code ] ile

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

[Reapi] Karaktermenu

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define ozelyetki ADMIN_LEVEL_E            // Cuce ve Evoback icin gereken yetki

new const menuclcmd[][]={
	"say /karakter","say /karakterler","say /karaktermenu","say /skin"            //  menuye giris cmdleri
}
new const tag[] = {
	"[TeamTR]"            // Menudeki ve chatteki taginiz
}
new const usttag[] = {
	"TeamTR Community"          // Menunun ust kismindaki taginiz
}
new const CTModels[][] = {
	"van", //CTModels[0]
	"catteam", //CTModels[1]
	"big",
	"evo_back"
};
new const TerrModels[][] = {
	"cj", //TerrModels[0]
	"matrix", //TerrModels[1]
	"assasin",
	"van",
	"cuce"
}
public plugin_init()
{
	register_plugin("Karaktermenu","0.1","bilalgecer47");
	for(new i;i<sizeof(menuclcmd);i++){
		register_clcmd(menuclcmd[i],"@anamenu");
	}
}
public plugin_precache() {
	for(new i = 0; i < sizeof(CTModels); i++) {
		precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", CTModels));
	}
	for(new i = 0; i < sizeof(TerrModels); i++) {
		precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", TerrModels));
	}
}
@anamenu(id){
	new menu = menu_create("\yBaslik", "@anamenu_devam");

	if(get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST) {
		for(new i = 0; i < sizeof(TerrModels); i++) {
			menu_additem(menu, fmt("\y%s \rModel", TerrModels[i]), i);
		}
	}
	else {
		for(new i = 0; i < sizeof(CTModels); i++) {
		menu_additem(menu, fmt("\y%s \rModel", CTModels[i]), i);
	
	}
	}		
}
@anamenu_devam(const id,const  menu,const item) {
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6];menu_item_getinfo(menu,item,_,data,charsmax(data));
	new key = str_to_num(data);  
	switch(key){
		case 1: {
			rg_set_user_model(id,"assasin");
			client_print_color(id,id,"^4%s : ^1Model basariyla aktiflestirildi.",tag);
		}
		case 2:{
			rg_set_user_model(id,"cj");
			client_print_color(id,id,"^4%s : ^1Model basariyla aktiflestirildi.",tag);
		}
		case 3:{
			rg_set_user_model(id,"Matrix");
			client_print_color(id,id,"^4%s : ^1Model basariyla aktiflestirildi.",tag);
		}
		case 4:{
			rg_set_user_model(id,"Tommy");
			client_print_color(id,id,"^4%s : ^1Model basariyla aktiflestirildi.",tag);
		}
		case 5:if(get_user_flags(id) & ozelyetki){
			rg_set_user_model(id,"cuce");
			client_print_color(id,id,"^4%s : ^1Model basariyla aktiflestirildi.",tag); 
		}
		else{
			client_print_color(id,id,"^4%s : ^1Bu Model Ucretlidir.",tag);
		}
		case 6: {
			rg_set_user_model(id,"van");
			client_print_color(id,id,"^4%s : ^1Model basariyla aktiflestirildi.",tag);
		}
		case 7: {
			rg_set_user_model(id,"catteam");
			client_print_color(id,id,"^4%s : ^1Model basariyla aktiflestirildi.",tag);
		}
		case 8:{
			rg_set_user_model(id,"Big");
			client_print_color(id,id,"^4%s : ^1Model basariyla aktiflestirildi.",tag); 
		}
		case 9:if(get_user_flags(id) & ozelyetki){ 
			rg_set_user_model(id,"evo_back")
			client_print_color(id,id,"^4%s : ^1Model basariyla aktiflestirildi.",tag);
		}
		else{
			client_print_color(id,id,"^4%s : ^1Bu Model Ucretlidir.",tag);
		}
	}
	menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

[Reapi] Karaktermenu

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

Eklenti Güncellenmiştir.

Kod: Tümünü seç

new const tmodels[][]={
	"Csd_T",              //T Default Model
	"Assasin", 
	"Cj",
	"Matrix",
	"Tommy"
};
new const ctmodels[][]={
	"Gign",                //CT Default Model
	"Creeper",
	"BigSmoke",
	"Trololo"
};
Modelleri bu kısımdan ayarlayabilirsiniz.Direk menüde çıkar ve precache eder.
Ct'den T'Ye veya T'den Ct'ye geçince aynı model kalma bugu düzeltildi.
Cüce Ve Evoback Kaldırıldı.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

dorukege
Mesajlar: 2
Kayıt: Cmt Şub 20, 2021 12:49 am

[Reapi] Karaktermenu

Mesaj gönderen dorukege »

Merhaba Birşey Sorucaktım Sadece Eklenti Yükleme Yerine Atıp Sonra Modlar Kısmından Aktif Edeceğim Değilmi

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

[Reapi] Karaktermenu

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

dorukege yazdı: Cmt Şub 20, 2021 10:10 am Merhaba Birşey Sorucaktım Sadece Eklenti Yükleme Yerine Atıp Sonra Modlar Kısmından Aktif Edeceğim Değilmi
Modelleri kurduktan sonra eklenti yüklemeye girceksin sma dosyasını seçip servere kur seçeneğine basıcaksınız.Sonra map değişince çalışır.Modelleri eksiksiz yükleyin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10424
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

[Reapi] Karaktermenu

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Konu Güncellendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

pupperez
Mesajlar: 1
Kayıt: Çrş Şub 09, 2022 11:49 pm

[Reapi] Karaktermenu

Mesaj gönderen pupperez »

Selamlar bunun sadece adminlere özel yapma şansımız varmı

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla