Eklenti İsimi: Yoru Skill
Eklenti Yazarı: Leeyé
Eklenti Sürümü: ReAPI 0.1
Eklenti Açıklaması: Yoru Skill'ine sahip oyuncu 'E' tuşuna basarak bir ışınlanma topu bırakır. Oyuncu tekrar 'E' tuşuna bastığında topun yanına ışınlanır. Bu sayede oyuncular silah aldıktan sonra eski yerine geri dönerek CT takımını şaşırtabilir. (Jailbreak için uygundur)
Eklenti:
Eklentinin içerisinde herhangi bir satın alma komutu bulunmamaktadır. JBMenunuze eklemeniz için native ekledim.
yoru_skill_ver(id) fonksiyonunu kullanarak, bu özelliği oyuncuya verebilirsiniz.
[ReAPI] | Yoru Skill (Işınlanma Topu)
Moderatör: Moderatörler
Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1602
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.35
- Clan İsmi: MoonGaming
- İletişim:
[ReAPI] | Yoru Skill (Işınlanma Topu)
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
[ReAPI] | Yoru Skill (Işınlanma Topu)
Gayet güzel eklenti fakat birkaç yapılacak şey var olarak görüyorum.
- Öncelikle mesajları tek bir değer içinde toplamalısın. Bu eklenti
Kod: Tümünü seç
new ScreenFade;
public plugin_init() {
ScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade"));
}
- XS kütüphanesini kullandıysan bunu da xs çevirebilirsin.
Kod: Tümünü seç
//mins[0] = -20.0
//maxs[0] = 20.0
//mins[1] = -20.0
//maxs[1] = 16.0
//mins[2] = -1.0
//maxs[2] = 20.0
xs_vec_set(mins, -20.0, -20.0, -1.0);
xs_vec_set(maxs, 20.0, 16.0, 20.0);
- Bu komut (hatırladığıma göre) round bitince true, round başlayınca false oluyor.
Kod: Tümünü seç
if(g_elsonu)
if(get_member_game(m_bRoundTerminating))
- Sadece 0-1 değerleri için bool kullanman daha iyi olur ve aynı şekilde float.
Kod: Tümünü seç
enum Skill_Verileri
{
bool:Skill_Birakildi,
bool:Skill_Sahip,
Skill_Nesne,
Float:Skill_Delay
}
- Ve son olarak bunu @Yek'-ta zamanında @Fatih ~ EjderYa için demişti. Aynı şey senin için de geçerli. İngilizce yazmanızdaki amaç, bütün komutlar ingilizce olup değerler türkçe olunca eklentiyi düzenlemek, anlamak zorlaşabiliyor. Türküz biz türkçe olsun mantığı ile yazmadığını biliyorum, benden sadece bir tavsiye. Güzel bir eklenti başarılarının devamını beklerim :)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1633
- Kayıt: Pzt Tem 22, 2019 3:13 am
- Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
- Clan İsmi: *YouKnowMyName*
-
- Mesajlar: 52
- Kayıt: Cum Ağu 24, 2018 6:37 pm
- Clan İsmi: MoonGaming
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1602
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.35
- Clan İsmi: MoonGaming
- İletişim:
[ReAPI] | Yoru Skill (Işınlanma Topu)
Normalde zaten 1-0 değerleri için bool kullanıyordum. Fakat enum içerisinde böyle bir şey olduğunu bilmiyordum. İki gün önce öğrenmiştim içerisinde farklı veri tipleri kullanabileceğimi. Teşekkür ederim.Colditz yazdı: ↑Çrş Şub 17, 2021 12:54 pm Gayet güzel eklenti fakat birkaç yapılacak şey var olarak görüyorum.
- Öncelikle mesajları tek bir değer içinde toplamalısın. Bu eklenti
Kod: Tümünü seç
new ScreenFade; public plugin_init() { ScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")); }
- XS kütüphanesini kullandıysan bunu da xs çevirebilirsin.
Kod: Tümünü seç
//mins[0] = -20.0 //maxs[0] = 20.0 //mins[1] = -20.0 //maxs[1] = 16.0 //mins[2] = -1.0 //maxs[2] = 20.0 xs_vec_set(mins, -20.0, -20.0, -1.0); xs_vec_set(maxs, 20.0, 16.0, 20.0);
- Bu komut (hatırladığıma göre) round bitince true, round başlayınca false oluyor.
Kod: Tümünü seç
if(g_elsonu) if(get_member_game(m_bRoundTerminating))
- Sadece 0-1 değerleri için bool kullanman daha iyi olur ve aynı şekilde float.
Kod: Tümünü seç
enum Skill_Verileri { bool:Skill_Birakildi, bool:Skill_Sahip, Skill_Nesne, Float:Skill_Delay }
- Ve son olarak bunu @Yek'-ta zamanında @Fatih ~ EjderYa için demişti. Aynı şey senin için de geçerli. İngilizce yazmanızdaki amaç, bütün komutlar ingilizce olup değerler türkçe olunca eklentiyi düzenlemek, anlamak zorlaşabiliyor. Türküz biz türkçe olsun mantığı ile yazmadığını biliyorum, benden sadece bir tavsiye. Güzel bir eklenti başarılarının devamını beklerim
Link: | |
Linklerini gizle |