Eklenti İsmi : CSGO Tarzı Silah Atma
Yapımcısı : Fatih ~ EjderYa
Sürüm : 1.0
Açıklama : Atılan ( Droplanan ) Silahların CSGO da olduğu gibi baktığınız açıya daha uygun hareket etmesini sağlar.
Bu eklentiyi Yere Atılan Silahı Bekletici eklentisiyle birlikte kullanmanızı tavsiye ederim.
Dosya :
CSGO Tarzı Silah Atma
Moderatör: Moderatörler
Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
-
Konu Sahibi
CSGO Tarzı Silah Atma
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Etiketler:
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 448
- Kayıt: Çrş Haz 21, 2017 12:23 am
- Server Ip/DNS: 213.238.173.30
- Clan İsmi: Mr.GaminG JB
- İletişim:
-
- Mesajlar: 1136
- Kayıt: Sal Eyl 12, 2017 10:22 am
- Clan İsmi: RESPECT CLAN
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
CSGO Tarzı Silah Atma
Eğer güncelleme yaparsan küçük bir optimize;Fatih ~ EjderYa yazdı: ↑Sal Haz 30, 2020 12:56 pm Açıklama : Atılan ( Droplanan ) Silahların CSGO da olduğu gibi baktığınız açıya daha uygun hareket etmesini sağlar.
Kod: Tümünü seç
const Float:Throw_Power = 250.0;
public rg_CBasePlayerDropPlayerItemPost(const Player)
{
new entity = GetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER);
if(is_nullent(entity)) {
return;
}
new Float:fOrigin[3], Float:fVelocity[3], Float:fAngles[3];
get_entvar(id, var_origin, fOrigin);
get_entvar(id, var_velocity, fVelocity);
get_entvar(id, var_angles, fAngles);
fOrigin[2] += 15.0;
fAngles[0] *= 3.0;
fVelocity[0] += floatcos(fAngles[1], degrees) * Throw_Power * floatcos(floatabs(fAngles[0]), degrees);
fVelocity[1] += floatsin(fAngles[1], degrees) * Throw_Power * floatcos(floatabs(fAngles[0]), degrees);
fVelocity[2] += floatmax(floatsin(fAngles[0], degrees) * Throw_Power * 2, 0.0);
set_entvar(entity, var_velocity, fVelocity);
set_entvar(entity, var_origin, fOrigin);
}
+ https://pastebin.ubuntu.com/p/dqHxpcqk7F/
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
-
- Mesajlar: 2
- Kayıt: Pzt May 18, 2020 1:06 am
-
- Mesajlar: 7
- Kayıt: Pzt Kas 16, 2020 10:05 am