Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

CSGO Tarzı Silah Atma

Counter-Strike 1.6 Eklenti Paylaşımı

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır

Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2895
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

CSGO Tarzı Silah Atma

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Eklenti İsmi : CSGO Tarzı Silah Atma
Yapımcısı : Fatih ~ EjderYa
Sürüm : 1.0
Açıklama : Atılan ( Droplanan ) Silahların CSGO da olduğu gibi baktığınız açıya daha uygun hareket etmesini sağlar.
Bu eklentiyi Yere Atılan Silahı Bekletici eklentisiyle birlikte kullanmanızı tavsiye ederim.

Dosya :
CSGO_Tarzi_Silah_Atma.sma

Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Etiketler:
Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

MaviRuh*
Mesajlar: 448
Kayıt: Çrş Haz 21, 2017 12:23 am
Server Ip/DNS: 213.238.173.30
Clan İsmi: Mr.GaminG JB
İletişim:

CSGO Tarzı Silah Atma

Mesaj gönderen MaviRuh* »

Teşekkürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

EnesReiS`
Mesajlar: 1136
Kayıt: Sal Eyl 12, 2017 10:22 am
Clan İsmi: RESPECT CLAN

CSGO Tarzı Silah Atma

Mesaj gönderen EnesReiS` »

Teşekkürler dostum.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

CSGO Tarzı Silah Atma

Mesaj gönderen Colditz »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Sal Haz 30, 2020 12:56 pm Açıklama : Atılan ( Droplanan ) Silahların CSGO da olduğu gibi baktığınız açıya daha uygun hareket etmesini sağlar.
Eğer güncelleme yaparsan küçük bir optimize;

Kod: Tümünü seç

const Float:Throw_Power = 250.0;

public rg_CBasePlayerDropPlayerItemPost(const Player)
{
	new entity = GetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER);

	if(is_nullent(entity)) {
		return;
	}

	new Float:fOrigin[3], Float:fVelocity[3], Float:fAngles[3];
	get_entvar(id, var_origin, fOrigin);
	get_entvar(id, var_velocity, fVelocity);
	get_entvar(id, var_angles, fAngles);

	fOrigin[2] += 15.0;
	fAngles[0] *= 3.0;

	fVelocity[0] += floatcos(fAngles[1], degrees) * Throw_Power * floatcos(floatabs(fAngles[0]), degrees);
	fVelocity[1] += floatsin(fAngles[1], degrees) * Throw_Power * floatcos(floatabs(fAngles[0]), degrees);
	fVelocity[2] += floatmax(floatsin(fAngles[0], degrees) * Throw_Power * 2, 0.0);

	set_entvar(entity, var_velocity, fVelocity);
	set_entvar(entity, var_origin, fOrigin);
}
Pek önemli bir şey değil ama bu şekilde daha uygun olur gibime geldi. Yeni bir değişken oluşturmak yerine floatmax istediğimiz işi yerine getiriyor.

+ https://pastebin.ubuntu.com/p/dqHxpcqk7F/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2895
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

CSGO Tarzı Silah Atma

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Teşekkürler Colditz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

CSGO Tarzı Silah Atma

Mesaj gönderen Colditz »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Eyl 06, 2020 8:59 am Teşekkürler Colditz.
Rica ederim :ct:

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

aEEk.#
Mesajlar: 2
Kayıt: Pzt May 18, 2020 1:06 am

CSGO Tarzı Silah Atma

Mesaj gönderen aEEk.# »

awesome dude. thx

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Jigux
Mesajlar: 7
Kayıt: Pzt Kas 16, 2020 10:05 am

CSGO Tarzı Silah Atma

Mesaj gönderen Jigux »

Teşekkürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla