Çalışma Mantığı : Oyuncunun Z ekseninde koordinatını alır ve bir yüzeye çarpana kadar onu sürekli +5 arttırır. Durduğunda dokunduğu yüzey haritada tanımlı olan gökyüzü ise cevap olarak bu gökyüzü ile arasında ne kadar mesafe var ise onun değerini verir. Eğer değil ise 0 olarak cevap verir.
Örnek Video :
Örnek Eklenti :
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <fakemeta>
public plugin_init(){
    register_plugin("Acik Alanda mi Sorgusu", "Test", "Yek'ta");
    register_clcmd("say /test", "test");
}
public test(index){ 
    if( get_entvar(index, var_flags) & FL_ONGROUND && adamdisaridami(index) ){ // FL_ONGROUND yerde olup olmadığını sorgulamak için
        client_print_color(index, index, "Suan Acik Alandasin.") 
    }
    else{
        client_print_color(index, index, "Suan Acik Alanda Degilsin.")
    }
}
stock Float:adamdisaridami(id)
{
    new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
    get_entvar(id, var_origin, vOrigin)
    fDist = vOrigin[2];
    while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
        vOrigin[2] += 5.0;
//forum.csduragi.com
    if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
        return (vOrigin[2] - fDist);
    return 0.0;
}