Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[BIO] Enfeksiyon Efekti Mutasyon (Fix)

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
[font size=20] DİKKAT [/font]

Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

[BIO] Enfeksiyon Efekti Mutasyon (Fix)

Mesaj gönderen omertas14544 »

@ByBuLuT ☪ Abi ben el modellisini istiyorum.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

[BIO] Enfeksiyon Efekti Mutasyon (Fix)

Mesaj gönderen omertas14544 »

@ByBuLuT ☪ Abi uyarlarmısın.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

[BIO] Enfeksiyon Efekti Mutasyon (Fix)

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

escapenin kodları zp olarakmı geçiyor ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

[BIO] Enfeksiyon Efekti Mutasyon (Fix)

Mesaj gönderen omertas14544 »

modum zp den ze.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

[BIO] Enfeksiyon Efekti Mutasyon (Fix)

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

buyrun zp için uyarladım muhtemelen ze'de çalışır
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

[BIO] Enfeksiyon Efekti Mutasyon (Fix)

Mesaj gönderen omertas14544 »

Çok teşekkür ederim <3 oldu

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

[BIO] Enfeksiyon Efekti Mutasyon (Fix)

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

rica ederim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

[BIO] Enfeksiyon Efekti Mutasyon (Fix)

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

Buyrun Bundada Hem Doğunca El Efekti Gelir Zombiyse hemde bir zombi tarafından enfekte edilirse gelir
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yasuo
Mesajlar: 19
Kayıt: Çrş Oca 09, 2019 5:28 pm

[BIO] Enfeksiyon Efekti Mutasyon (Fix)

Mesaj gönderen Yasuo »

güzel bir eklenti fakat söyle bir sorunu var
zombi olunca eline v_infec modelini veriyor ama seçtiğin zombi class el modelini gelmiyor bugta kalıyor düzeltebilirmisin

Resim

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zombieplague>
#include <fakemeta_util>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dias // allame61 Fixx"
#define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
#define fm_reset_user_primary(%1) set_pdata_int(%1, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0)
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	// Add your code here...
}
public plugin_precache() {
	precache_model("models/v_infect.mdl")
}
public zp_user_infected_post(id) {
	fm_strip_user_weapons(id)
	fm_reset_user_primary(id)
	bacon_give_weapon(id, "weapon_knife")
		
	set_pev(id, pev_weaponmodel2, "")
	benimetkim(id)
}
stock bacon_give_weapon(index, weapon[])
{
	if(!equal(weapon,"weapon_", 7))
		return 0

	static ent
	ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, weapon))
	
	if(!pev_valid(ent)) 
		return 0
    
	set_pev(ent, pev_spawnflags, SF_NORESPAWN)
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
   
	if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem, index, ent))
	{
		if(pev_valid(ent)) set_pev(ent, pev_flags, pev(ent, pev_flags) | FL_KILLME)
		return 0
	}
	ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer, ent, index)

	return 1
}
public benimetkim(id)
{
	set_player_nextattackx(id, 2.0)
	set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_infect.mdl")
	client_cmd(id, "cl_bob 0")
	set_task(2.0, "Event_CheckWeapon2", id)
	set_task(0.2, "Strip_Primary", id)
}
public Event_CheckWeapon2(id)
{
	client_cmd(id, "cl_bob 0.01")
	set_weapon_anim(id, 1) 
}
stock set_player_nextattackx(id, Float:nexttime)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return
	
	set_pdata_float(id, (83), nexttime, 5)
}
stock set_weapon_anim(id, anim)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return
	
	set_pev(id, pev_weaponanim, anim)
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, _, id)
	write_byte(anim)
	write_byte(0)
	message_end()	
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1254\\ deff0\\ deflang1055{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

[BIO] Enfeksiyon Efekti Mutasyon (Fix)

Mesaj gönderen omertas14544 »

Evet doğru. Bugda kalıyor hep onu gösteriyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kilitli