Tamamdır. Takım eşitleme eklentisini sıfırdanmı hazırlayacaksın ?Yek'-ta yazdı: Çrş Oca 09, 2019 10:26 pm O modül muhabbetini Ömer TELLİ ye bildirdim, o bakacak. Takım eşitleme eklentisini pazartesi halledeceğim.
CSDM spawn süresi..
Moderatör: Moderatörler
-
Gozyasi`
Konu Sahibi - Mesajlar: 1394
- Kayıt: Prş Şub 08, 2018 7:48 am
- Konum: İstanbul
- Clan İsmi: IMMORTAL Gaming
- İletişim:
CSDM spawn süresi..
| Link: | |
| Linklerini gizle |
CSDM spawn süresi..
Sunucuyu kapat aç yap modül sorunun çözülecek.
Eklentiyi sıfırdan yapmam, olanı uyarlarım.
Eklentiyi sıfırdan yapmam, olanı uyarlarım.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
CSDM spawn süresi..
Bu arada, Ömer abi bu modül sorununa baktı, kullandığınız takim eşitleme eklentisi modülü tetikliyormuş. Sorun onda. Kapatın onu, eklentiyi yakın bir zamanda halledeceğim ben.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
Gozyasi`
Konu Sahibi - Mesajlar: 1394
- Kayıt: Prş Şub 08, 2018 7:48 am
- Konum: İstanbul
- Clan İsmi: IMMORTAL Gaming
- İletişim:
CSDM spawn süresi..
O eklentide bir sorun olduğu belliydi. Tamam kapatıyorum.Yek'-ta yazdı: Prş Oca 10, 2019 1:51 am Bu arada, Ömer abi bu modül sorununa baktı, kullandığınız takim eşitleme eklentisi modülü tetikliyormuş. Sorun onda. Kapatın onu, eklentiyi yakın bir zamanda halledeceğim ben.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
Gozyasi`
Konu Sahibi - Mesajlar: 1394
- Kayıt: Prş Şub 08, 2018 7:48 am
- Konum: İstanbul
- Clan İsmi: IMMORTAL Gaming
- İletişim:
CSDM spawn süresi..
Kod: Tümünü seç
#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include < csdm >
#define BALANCE_IMMUNITY ADMIN_IMMUNITY
/*
csdm_auto_balance
- 0: Disabled
- 1: Enabled
- 2: Enabled, obey immunity
*/
new bool:g_bConnected[ 33 ], bool:g_bImmunity[ 33 ], CsTeams:g_iNewTeam[ 33 ];
new g_pCvar, g_iMaxPlayers, g_iMsgSayText, g_iMsgScreenFade, g_iPlayers;
public plugin_init( ) {
register_plugin( "CSDM Auto Balance", "1.0", "xPaw" );
g_pCvar = register_cvar( "csdm_auto_balance", "1" );
g_iMsgScreenFade = get_user_msgid( "ScreenFade" );
g_iMsgSayText = get_user_msgid( "SayText" );
g_iMaxPlayers = get_maxplayers( );
}
public client_authorized( id )
g_bImmunity[ id ] = bool:( get_user_flags( id ) & BALANCE_IMMUNITY );
public client_putinserver( id ) {
g_bConnected[ id ] = true; // bool:!is_user_bot( id );
g_iPlayers++;
}
public client_disconnect( id ) {
g_iNewTeam[ id ] = CS_TEAM_UNASSIGNED;
g_bImmunity[ id ] = false;
g_bConnected[ id ] = false;
g_iPlayers--;
}
public csdm_PostDeath( iKiller, id, bHeadShot, const szWeapon[ ] ) {
if( g_iPlayers < 4 || iKiller == id || !g_bConnected[ id ] )
return;
new iCvar = get_pcvar_num( g_pCvar );
if( iCvar <= 0 || iCvar == 2 && g_bImmunity[ id ] )
return;
new iPlayers[ 2 ];
for( new i = 1; i <= g_iMaxPlayers; i++ ) {
if( !g_bConnected[ i ] )
continue;
switch( cs_get_user_team( i ) ) {
case CS_TEAM_T: iPlayers[ 0 ]++;
case CS_TEAM_CT: iPlayers[ 1 ]++;
}
}
new CsTeams:iCheck, iDifference = iPlayers[ 1 ] - iPlayers[ 0 ];
if( iDifference > 0 )
iCheck = CS_TEAM_T;
else if( iDifference < 0 )
iCheck = CS_TEAM_CT;
else
return;
if( abs( iDifference ) < 2 || cs_get_user_team( id ) == iCheck )
return;
cs_set_user_team( id, iCheck );
new szName[ 32 ];
get_user_name( id, szName, 31 );
UTIL_GreenPrintAll( id, "^3IMM^4O^3RTAL ^4| ^4%s ^1Takimlarin Esitlenmesi Icin Transfer Edildi -> ^3%s", szName,
iCheck == CS_TEAM_T ? "Terrorists" : "Counter-Terrorists" );
g_iNewTeam[ id ] = iCheck;
}
public csdm_PostSpawn( id, bool:bFake ) {
new CsTeams:iNewTeam = g_iNewTeam[ id ];
if( iNewTeam > CS_TEAM_UNASSIGNED ) {
g_iNewTeam[ id ] = CS_TEAM_UNASSIGNED;
set_hudmessage( 0, 127, 255, 0.42, 0.53, 2, 6.0, 4.0, 0.1, 0.2, -1 );
show_hudmessage( id, "Transfer Edildiniz -> %s", iNewTeam == CS_TEAM_T ? "Terrorists" : "Counter-Terrorists" );
UTIL_ScreenFade( id, iNewTeam == CS_TEAM_T ? 175 : 0, 0, iNewTeam == CS_TEAM_CT ? 175 : 0 );
}
}
UTIL_GreenPrintAll( const iSender, const Message[ ], any:... ) {
new szMessage[ 192 ];
vformat( szMessage, 191, Message, 3 );
message_begin( MSG_BROADCAST, g_iMsgSayText );
write_byte( iSender );
write_string( szMessage );
message_end( );
}
UTIL_ScreenFade( const id, const iRed, const iGreen, const iBlue ) {
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_iMsgScreenFade, _, id );
write_short( 2000 );
write_short( 2000 );
write_short( 0 );
write_byte( iRed );
write_byte( iGreen );
write_byte( iBlue );
write_byte( 175 );
message_end( );
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
Gozyasi`
Konu Sahibi - Mesajlar: 1394
- Kayıt: Prş Şub 08, 2018 7:48 am
- Konum: İstanbul
- Clan İsmi: IMMORTAL Gaming
- İletişim:
CSDM spawn süresi..
Eşitlemiyor malesef.Yek'-ta yazdı: Pzr Oca 13, 2019 7:18 pm Şunu deneyip geri dönüş yapar mısın? İstediğiniz gibi çalışır ise cstrike kütüphanesini tamamen kaldırıp panele ekleyebiliriz.

Ayrıyetten bu eklenti panel için hazırlanacaksa şunu da ekliyeyim. Eklentinin çalışma mantığı az olan takımdan ölen ilk kişiyi karşı takıma atıyor. Atarkende onu öldüren oyuncunun skorunu -1 düşürüyor çünkü eşitleme tam öldüğü anda olduğu için sanki takım arkadaşını öldürmüş sayıyor.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
Gozyasi`
Konu Sahibi - Mesajlar: 1394
- Kayıt: Prş Şub 08, 2018 7:48 am
- Konum: İstanbul
- Clan İsmi: IMMORTAL Gaming
- İletişim:
CSDM spawn süresi..
Biraz sonra ekleyeyim de isyan çıkmasın sunucuda. Sana yukarıda bahsettiğim bug konusunda bir çözüm bulunmadan panele eklenmesini de tavsiye etmiyorum bu arada. Çünkü oyuncular neden fragım düşüyor diye soruyor açıklayamıyoruz.Yek'-ta yazdı: Pzr Oca 13, 2019 7:33 pm Bir yerde algoritma atlaması yapmışım. Birde amxx plugins çıktısı atar mısın kurduktan sonra.
Eklentinin mantığını çok rahat bir şekilde anladım, basit yazmış zaten.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
CSDM spawn süresi..
Halledilir onlar. Önemli kısmı halledelim, ufak dokunuşlar bu eklentiyi canlandırır.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
Gozyasi`
Konu Sahibi - Mesajlar: 1394
- Kayıt: Prş Şub 08, 2018 7:48 am
- Konum: İstanbul
- Clan İsmi: IMMORTAL Gaming
- İletişim:
CSDM spawn süresi..
Şuan eşitleme çalışıyor. Ufak dokunuşlar katarsan seve seve kullanırızYek'-ta yazdı: Pzr Oca 13, 2019 7:45 pm Halledilir onlar. Önemli kısmı halledelim, ufak dokunuşlar bu eklentiyi canlandırır.
| Link: | |
| Linklerini gizle |