Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[KOD] Kolay Silah ve Mermisini verme

Hazır fonksiyonlar, kütüphaneler, düzenleme programları/araçları/gereçleri, editörler kısacası geliştirme ortamı

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

[KOD] Kolay Silah ve Mermisini verme

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Bu konu bir eklenti paylaşım konusu değildir, sadece forum içerisinde eklentiler ile uğraşanlar olduğu için ilerde gungame tarzı bir düzen yazmak isterlerse işlerine yaracak olan kod paylaşım konusudur.

code içerisinde yazılı olan kısmı direk eklenti içine yerleştirin.

Kod: Tümünü seç

#define MAX_WEAPONS     24 //Girilmiş olan silah sayısı
#define MAX_AMMO        10 //Girilmiş olan tanımlı mermilerin sayısı
new g_szWeaponList[MAX_WEAPONS][] = { //Sırası ile silahlar. Örnek 1. numarada USP silahı var
  "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_deagle", "weapon_p228", "weapon_elite",
  "weapon_fiveseven", "weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_mp5navy", "weapon_tmp",
  "weapon_p90", "weapon_mac10", "weapon_ump45", "weapon_famas", "weapon_sg552",
  "weapon_ak47", "weapon_m4a1", "weapon_aug", "weapon_scout", "weapon_awp",
  "weapon_g3sg1", "weapon_sg550", "weapon_galil", "weapon_m249"
}
new g_szAmmoList[MAX_AMMO][] = { //Silahların mermileri
  "ammo_45acp", "ammo_9mm", "ammo_50ae", "ammo_357sig", 
  "ammo_57mm", "ammo_buckshot", "ammo_556nato", "ammo_762nato", 
  "ammo_338magnum", "ammo_556natobox" 
} 

new g_nWeaponData[MAX_WEAPONS][2] = { //Silahların mermilerini vermek için hazır kodlar
  { 0, 8 }, { 1, 8 }, { 2, 5 }, { 3, 6 }, { 1, 4 }, 
  { 4, 4 }, { 5, 4 }, { 5, 4 }, { 1, 4 }, { 1, 4 }, 
  { 4, 4 }, { 0, 6 }, { 0, 6 }, { 6, 3 }, { 6, 3 }, 
  { 7, 3 }, { 6, 3 }, { 6, 3 }, { 7, 3 }, { 8, 3 }, 
  { 7, 3 }, { 6, 3 }, { 6, 3 }, { 9, 7 } 
} 
Silahı verirken:

Kod: Tümünü seç

give_item(id, g_szWeaponList[NUMARA])
Mermi verirken:

Kod: Tümünü seç

for( new i = 0; i < g_nWeaponData[NUMARA][1]; i++ )
            give_item( id, g_szAmmoList[g_nWeaponData[NUMARA][0]] )
Silahı eline alması için:

Kod: Tümünü seç

engclient_cmd(id, g_szWeaponList[NUMARA])
Numaralar ise sırası ile;
weapon_usp - 1
weapon_glock18 - 2
weapon_deagle - 3
weapon_p228 - 4 ..... diye devam ediyor.


Örnek olarak bir oyuncu değişkeni yarattınız, bu değişkeni oyuncu her bir kill aldığında 1 arttırdınız. Eğer ki gungame tarzı bir olay yapacak iseniz aşağıdaki kodları +1 saydırdıktan sonra girebilirsiniz.

Kod: Tümünü seç

strip_user_weapons(id)
give_item(id, g_szWeaponList[gungameid[id]])
give_item(id, "weapon_knife")
engclient_cmd(id, g_szWeaponList[gungameid[id]])
for( new i = 0; i < g_nWeaponData[gungameid[id]][1]; i++ )
    give_item( id, g_szAmmoList[g_nWeaponData[gungameid[id]][0]] )


Kodları hazır olarak alliedmods forumundan aldım, bu konuda sadece kullanımı açıkladım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala