Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Yerdeki silahlar silme

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
[font size=20] DİKKAT [/font]

Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.

Konu Sahibi
quadfor75
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 528
Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm

Yerdeki silahlar silme

Mesaj gönderen quadfor75 »

Mesela fy_snow'da yerde silahlar var onları ufak bi eklenti ile nasil kaldıra bilirim rica etsem yazarmısınız?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Yerdeki silahlar silme

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

bir denermisiniz.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
quadfor75
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 528
Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm

Yerdeki silahlar silme

Mesaj gönderen quadfor75 »

Taha Demirbaş yazdı: Pzr Kas 18, 2018 3:03 pm bir denermisiniz.
Malesef eklenti aktif fakat çalışmıyor bi işe yaramıyor.

Kod: Tümünü seç

 [ 30] Remove Drop Weapo  0.0.2    Athix             2.amxx           running 

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

amad
Mesajlar: 1809
Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
Konum: Batman
Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
İletişim:

Yerdeki silahlar silme

Mesaj gönderen amad »

Bunu dene :

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

public plugin_init( ) {
	register_plugin( "Remove Dropped Weapon", "1.0", "xPaw" );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "weaponbox", "FwdSpawnWeaponbox", 1 );
}

public FwdSpawnWeaponbox( iEntity ) {
	set_pev( iEntity, pev_flags, FL_KILLME );
	dllfunc( DLLFunc_Think, iEntity );
	
	return HAM_IGNORED;
}
Olmazsa :

Kod: Tümünü seç

#include < amxmodx >
#include < fakemeta >

new g_iSpawnForward;

public plugin_precache( ) {
    g_iSpawnForward = register_forward( FM_Spawn, "FwdSpawn" );
}

public plugin_init( ) {
    register_plugin( "Remove Weapons On Ground", "0.0.1", "Exolent" );
    unregister_forward( FM_Spawn, g_iSpawnForward );
}

public FwdSpawn( iEntity ) {
    if( pev_valid( iEntity ) ) {
        static szClassname[ 32 ];
        pev( iEntity, pev_classname, szClassname, 31 );
        
        static const armoury_entity[ ] = "armoury_entity";
        if( equal( szClassname, armoury_entity ) ) {
            engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEntity );
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
quadfor75
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 528
Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm

Yerdeki silahlar silme

Mesaj gönderen quadfor75 »

By.Dehset yazdı: Pzr Kas 18, 2018 11:02 pm Bunu dene :

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

public plugin_init( ) {
	register_plugin( "Remove Dropped Weapon", "1.0", "xPaw" );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "weaponbox", "FwdSpawnWeaponbox", 1 );
}

public FwdSpawnWeaponbox( iEntity ) {
	set_pev( iEntity, pev_flags, FL_KILLME );
	dllfunc( DLLFunc_Think, iEntity );
	
	return HAM_IGNORED;
}
Olmazsa :

Kod: Tümünü seç

#include < amxmodx >
#include < fakemeta >

new g_iSpawnForward;

public plugin_precache( ) {
    g_iSpawnForward = register_forward( FM_Spawn, "FwdSpawn" );
}

public plugin_init( ) {
    register_plugin( "Remove Weapons On Ground", "0.0.1", "Exolent" );
    unregister_forward( FM_Spawn, g_iSpawnForward );
}

public FwdSpawn( iEntity ) {
    if( pev_valid( iEntity ) ) {
        static szClassname[ 32 ];
        pev( iEntity, pev_classname, szClassname, 31 );
        
        static const armoury_entity[ ] = "armoury_entity";
        if( equal( szClassname, armoury_entity ) ) {
            engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEntity );
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}
Teşekkür ederim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kilitli