Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Reapi Armor Görunmuyor

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
[font size=20] DİKKAT [/font]

Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Reapi Armor Görunmuyor

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Bir dene bakayım %50

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
	register_plugin("ZP: Show Victim HP On Damage", "1.0", "<VeCo>")
	//register_event("Damage", "event_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, 	"player", "FwdTakeDamage", 		0)
	//RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"event_damage", .post=true);
	
}

public FwdTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
{
	
	static hp; hp = get_user_health(victim)
	static armor; armor = get_user_armor(victim)
	
	new name[33]
	get_user_name(victim,name,32)
	if(zp_get_user_zombie(victim))
	{
		client_print(attacker,print_center,"HP: %i",hp)
	}
	else if(!zp_get_user_zombie(victim) && get_user_armor(victim) > 0)
	{
		client_print(attacker,print_center,"%s AP: %d",name ,armor)
	}
	else
	{
		client_print(attacker,print_center,"%s HP: %i",name ,hp)
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Reapi Armor Görunmuyor

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

@Colditz Birşey soracağım. Geçen gün reapiyi neredeyse tüm eklentilerde kullanılmasını düz yapıdan daha hızlı çalışacağını anlatmaya çalışyıordun. Bu gün burada yapılan çalışmalarda gereksiz const kullanımı görüyorum ve const tanımları gereksiz satırlar satırları büyütüp eklentinin genel olarak hacmini çoğaltıyor. Ama bu olay eklentinin kastırması konusunda birşeyi etkilemez. Burada etkileyecek birşey yok boş muhabbet dönmeye devam etmesin ve yetkililerin işlerine karışılmasın istiyorum. Nerede ne kullanılacağı hakkında bir yasa vb. birşey var ise çıkartın onun dışında 2 kullanımda serbesttir. Herkez hürdür hür olduğu şekilde en kısa yoldan kodlaması her zaman daha fazla zaman tasarrufu olacaktır.
Reapi Adı üstünde apinin baştan yazılmış ve bazı komutların değişmiş halidir. Yani bi andanda apinin yerine gelmiştir fakat api haylaha yürürlüktedir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Reapi Armor Görunmuyor

Mesaj gönderen Colditz »

Taha Demirbaş yazdı: Pzr Ağu 05, 2018 1:22 am @Colditz Birşey soracağım. Geçen gün reapiyi neredeyse tüm eklentilerde kullanılmasını düz yapıdan daha hızlı çalışacağını anlatmaya çalışyıordun. Bu gün burada yapılan çalışmalarda gereksiz const kullanımı görüyorum ve const tanımları gereksiz satırlar satırları büyütüp eklentinin genel olarak hacmini çoğaltıyor. Ama bu olay eklentinin kastırması konusunda birşeyi etkilemez. Burada etkileyecek birşey yok boş muhabbet dönmeye devam etmesin ve yetkililerin işlerine karışılmasın istiyorum. Nerede ne kullanılacağı hakkında bir yasa vb. birşey var ise çıkartın onun dışında 2 kullanımda serbesttir. Herkez hürdür hür olduğu şekilde en kısa yoldan kodlaması her zaman daha fazla zaman tasarrufu olacaktır.
Benim amacım kimseye zorla bir şey yaptırmak veya bununla ilgili bir şey değil. Yetkililerin işine karıştığım falan yok. Varsa bile işine karıştığım yetkili beni uyarabilir, kibar bir şekilde 3. kişinin ne haddine bu? Biraz araştırma yapmanı isterim açıkçası. En kısa yoldan kodlanması bu işlemde tasarruf değil, daha fazla hafıza kullanımıdır. Bunu alliedmodders geliştiricileri böyle diyorken senin böyle demen? Hacim falan çoğalttığı yok, benim yaptığım iş, yazıları önbelleğe alıp sunucuyu rahatlatmaktır. Cpu kullanımını test etmeden, bilinçsizce yorum atma bir dahakine lütfen. Ben hala birçok eklentide reAPI kullanılmasını istiyorum fakat bunu amxmodx kütüphanesiyle yapmak varken boş yere kütüphane tanıtmaya gerek olmadığını düşündüğüm için böyle cevap verdim. Burada cevap vermek yasaksa söyleyin bir daha yorum atmalım.

[Uyarı alan kibar konuşmam :) Hayat bu kadar adaletsiz]
En son Colditz tarafından Pzr Ağu 05, 2018 1:47 am tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
ShooTeR
Mesajlar: 4496
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

Reapi Armor Görunmuyor

Mesaj gönderen ShooTeR »

Taha Demirbaş yazdı: Pzr Ağu 05, 2018 12:47 am Bir dene bakayım %50

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
	register_plugin("ZP: Show Victim HP On Damage", "1.0", "<VeCo>")
	//register_event("Damage", "event_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, 	"player", "FwdTakeDamage", 		0)
	//RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"event_damage", .post=true);
	
}

public FwdTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
{
	
	static hp; hp = get_user_health(victim)
	static armor; armor = get_user_armor(victim)
	
	new name[33]
	get_user_name(victim,name,32)
	if(zp_get_user_zombie(victim))
	{
		client_print(attacker,print_center,"HP: %i",hp)
	}
	else if(!zp_get_user_zombie(victim) && get_user_armor(victim) > 0)
	{
		client_print(attacker,print_center,"%s AP: %d",name ,armor)
	}
	else
	{
		client_print(attacker,print_center,"%s HP: %i",name ,hp)
	}
}
hamsandwich olarak denedim ama onun söyle bi sorunu var ctye vuruyosn Name: HP: %i AP: %i değerini damage alan ctyede gösteriyor apsiz koydm ypck bişi yk register_eventle koynca sorunsuz

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Reapi Armor Görunmuyor

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Ön belleği siz sanırım sunucunun dışında felan zannediyorsunuz. Yukarıdaki yorumdan uyarı aldınız.

Önbellek Cpunun içinde bulunmaktadır Önemli kodlar ve veriler bellekten kopyalanır ve işlemci bunlara daha hızlı ulaşabilir. Reapi dediğimiz şey amxmodx'in nerede ise yenilikçi bir bakımdan yazılıp rehlds ile çalışması ile yeni komutlar ortaya çıkmıştır. 2 Kere aynı şeyleri yazmayı sevmem bidaha bu üslup ile bir yetkili ile konuşursanız 2. Uyarı gelecektir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Reapi Armor Görunmuyor

Mesaj gönderen Colditz »

Taha Demirbaş yazdı: Pzr Ağu 05, 2018 1:41 am Ön belleği siz sanırım sunucunun dışında felan zannediyorsunuz. Yukarıdaki yorumdan uyarı aldınız.

Önbellek Cpunun içinde bulunmaktadır Önemli kodlar ve veriler bellekten kopyalanır ve işlemci bunlara daha hızlı ulaşabilir. Reapi dediğimiz şey amxmodx'in nerede ise yenilikçi bir bakımdan yazılıp rehlds ile çalışması ile yeni komutlar ortaya çıkmıştır. 2 Kere aynı şeyleri yazmayı sevmem bidaha bu üslup ile bir yetkili ile konuşursanız 2. Uyarı gelecektir.
Ben üslubumdan rahatsız değilim. Oldukça kibar konuştum bunun için uyarı aldım haha :)
Yine size araştırmayı öneriyorum sayın moderatör.
Eklentide static const kullandığım için komutu defalarca ağır bir şekilde kullanacak bir şey olmadığını görmelisiniz. Daha hızlı ve güvenilir çalışabilmesi için varolan komutları kullanmamak saçmalık olurdu zaten.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Reapi Armor Görunmuyor

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

static kullandığınız zaman değişkeni sıfırlamak için new kullanmak durumundasın. Yoksa data sıfırlanmaz ve işlem üzerine yazılır.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Reapi Armor Görunmuyor

Mesaj gönderen Colditz »

Taha Demirbaş yazdı: Pzr Ağu 05, 2018 1:52 am static kullandığınız zaman değişkeni sıfırlamak için new kullanmak durumundasın. Yoksa data sıfırlanmaz ve işlem üzerine yazılır.
bunun için const diye bir şey yapmışlar zaten. Bu sıfırlanmayacak bir değer olduğu için static ile beraber const kullandım.
Yani her defasında aynı şeyi gösterecek. Değişkende sadece %d %i %s değerleri değişecek.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ulyoS
Mesajlar: 4525
Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
Konum: İzmir

Reapi Armor Görunmuyor

Mesaj gönderen ulyoS »

Beyler, forum burası. Taha ve Colditz alttan almanız gerekmekte. Siz tartışırsanız diğer arkadaşlar da tartışacaklar, görüp öğrenmeli bir durum bu. Üslup konusu kişiden kişiye farklılık gösterir küfür olmadığı sürece, uzatmanın bir manası yok reAPI gibi bir şey için kavgaya, tartışmaya, müzakaraya hiç gerek yok bence.

Düzenleme : Ha illa tartışıcağız, bilgi münakaşası yapacağız diyorsanız aç takıl ts3ler var değiştirin nickinizi orada tartışın, konu çok uzuyor ve gerginlik oluyor burada.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kilitli