Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Silah Sesi Değiştirme

Counter-Strike 1.6 Eklenti Paylaşımı

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır

Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
ahmetsencanx2
Mesajlar: 887
Kayıt: Çrş Haz 29, 2016 6:04 pm
Konum: İzmir/Buca

Silah Sesi Değiştirme

Mesaj gönderen ahmetsencanx2 »

Eklenti İsmi : Silah Sesi Değiştirme
Yapımcısı : AhmetBey*
Sürüm : 1.0
Açıklama : Silah seslerini değiştirmeye yarar. Örnek olarak deagle sesini değiştiren eklenti verilmiştir. Eklenti içerisinde 9-12. satırlar arasında değiştirilecek yerler belirtilmiştir.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Etiketler:
Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Silah Sesi Değiştirme

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Onaylandı. Peki M4A1 için nasıl bir tanımlandırma yapılması lazım? Susturucu takıldıktan sonra bir şeylerin değişmesi lazım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

noeldayi
Mesajlar: 3167
Kayıt: Prş Oca 19, 2017 6:57 pm
Konum: 213.238.173.35
Server Ip/DNS: 213.238.173.35
Clan İsmi: Moon Gaming
İletişim:

Silah Sesi Değiştirme

Mesaj gönderen noeldayi »

Eyvallah dostum herkez arıyordu .

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1389
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

Silah Sesi Değiştirme

Mesaj gönderen seypa »

Yek'-ta yazdı: Pzt Nis 16, 2018 9:22 pm Onaylandı. Peki M4A1 için nasıl bir tanımlandırma yapılması lazım? Susturucu takıldıktan sonra bir şeylerin değişmesi lazım.

Kod: Tümünü seç

RegisterHam( Ham_Weapon_SecondaryAttack , "weapon_m4a1" , "m4a1_SecondaryAttack_Post" , true );
bla bla bla

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
ahmetsencanx2
Mesajlar: 887
Kayıt: Çrş Haz 29, 2016 6:04 pm
Konum: İzmir/Buca

Silah Sesi Değiştirme

Mesaj gönderen ahmetsencanx2 »

seypa yazdı: Pzt Nis 16, 2018 9:51 pm
Yek'-ta yazdı: Pzt Nis 16, 2018 9:22 pm Onaylandı. Peki M4A1 için nasıl bir tanımlandırma yapılması lazım? Susturucu takıldıktan sonra bir şeylerin değişmesi lazım.

Kod: Tümünü seç

RegisterHam( Ham_Weapon_SecondaryAttack , "weapon_m4a1" , "m4a1_SecondaryAttack_Post" , true );
bla bla bla
öyle bir olay yok :D

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1389
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

Silah Sesi Değiştirme

Mesaj gönderen seypa »

Kod: Tümünü seç

RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, g_weapon_entity, "ham_weapon_reload")[b] <<<<Reload sesi[/b]
RegisterHam(Ham_Weapon_WeaponIdle, g_weapon_entity, "ham_weapon_idle")[b] <<<<<< Silahı eline alınca geçen ses [/b]

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Poseidon*
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 2191
Kayıt: Pzr May 28, 2017 6:08 pm
Konum: İzmir

Silah Sesi Değiştirme

Mesaj gönderen Poseidon* »

Herkesin aradığı benim de dahil olarak 5-6 kişide olan bir eklenti idi. Yinede insanları düşünüyor olman güzel.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

undead52
Mesajlar: 319
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 10:13 pm

Silah Sesi Değiştirme

Mesaj gönderen undead52 »

Bu eklentinin orjinali buradadır https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=280998

Yanlız silahlarin pitch değerleri ayarlincak yoksa uzaktan silah sesi gelmicek, duvara mermi siktiginizda duvarda iz cikmayacaktir, oyuncunun ates silahlarin ogrenilmesi gerek ve bazi silahlarin 2 sesi var birazcik kurcalarsaniz cok basit bir sekilde halledebilirisiniz. Fakat bu yontem ile csgo modlarinin farkli oldugunu biliyorum eğer bu yontem ile degistirme yaparsaniz cok asiri derece lag olusacaktir pek onermiyorum.

(Lütfen eklentiyi asıl yapanin isimini kendin isminizle degistirmeyin)

Kod: Tümünü seç

/*================================================================================
 [Main Include Files]
=================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

/*================================================================================
 [Plugin Data]
=================================================================================*/

#define PLUGIN "Custom Fire Weapon: ES Five-seven"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nax0ne"

/*================================================================================
 [Constants]
=================================================================================*/

new const g_sndCustomWeapon[] = "weapons/my_custom_sound.wav"
new const g_wpEvent[] = "events/fiveseven.sc"

/*================================================================================
 [Global variables]
=================================================================================*/

new g_eventFiveSeven;

/*================================================================================
 [Init + Precache]
=================================================================================*/

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_playback_event");
    register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_update_clientdata", 1);
}

public plugin_precache() 
{
    precache_sound(g_sndCustomWeapon); // Precache the custom sound
    
    register_forward(FM_PrecacheEvent, "fw_precache_event", 1); // Precache weapon event file
}

/*================================================================================
 [Fakemeta Forwards]
=================================================================================*/

public fw_precache_event(type, const name[])
    // We need to precache the event weapon (In this case: Fiveseven) to change its sound.
    /* To change sound of any weapon, you must only change the event file above, in the constant "g_wpEvent". 
       For example "events/ak47.sc" instead of "events/fiveseven.sc" */
    if(equal(g_wpEvent, name)) g_eventFiveSeven = get_orig_retval()

public fw_update_clientdata(id, sendweapons, cd_handle)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;

    static weapon;
    weapon = get_user_weapon(id)
    
    if(weapon == CSW_FIVESEVEN)
        set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, halflife_time() + 0.001 ); // Block the original "fire" sound event.
    
    return FMRES_IGNORED;
}

public fw_playback_event(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
    if(!is_user_connected(invoker))
        return FMRES_IGNORED;
    
    static weapon;
    weapon = get_user_weapon(invoker)
        
    if(weapon != CSW_FIVESEVEN)
        return FMRES_IGNORED;    
        
    if(eventid == g_eventFiveSeven)
    {
        engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
        
        /* UTIL_weapon_anim(index, sequence)
           @param index: Player index
           @param entity: Entity index
           @param sequence: The number animation sequence (1.. 2.. 3.. 4.. etc..)
        */
        UTIL_weapon_anim(invoker, eventid, 1); // invoker = Player index | eventid = Entity index | 1 = animation sequence of the model (fire animation)
        emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, g_sndCustomWeapon, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); // Emit the custom "fire" sound
        
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

/*================================================================================
 [Stocks]
=================================================================================*/

stock UTIL_weapon_anim(const index, const entity, const sequence = 0)
{
    set_pev(index, pev_weaponanim, sequence);
    
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, index);
    write_byte(sequence);
    write_byte(pev(entity, pev_body));
    message_end();
}  

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
ahmetsencanx2
Mesajlar: 887
Kayıt: Çrş Haz 29, 2016 6:04 pm
Konum: İzmir/Buca

Silah Sesi Değiştirme

Mesaj gönderen ahmetsencanx2 »

undead52 yazdı: Pzt Nis 16, 2018 10:19 pm Bu eklentinin orjinali buradadır https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=280998

Yanlız silahlarin pitch değerleri ayarlincak yoksa uzaktan silah sesi gelmicek, duvara mermi siktiginizda duvarda iz cikmayacaktir, oyuncunun ates silahlarin ogrenilmesi gerek ve bazi silahlarin 2 sesi var birazcik kurcalarsaniz cok basit bir sekilde halledebilirisiniz. Fakat bu yontem ile csgo modlarinin farkli oldugunu biliyorum eğer bu yontem ile degistirme yaparsaniz cok asiri derece lag olusacaktir pek onermiyorum.

(Lütfen eklentiyi asıl yapanin isimini kendin isminizle degistirmeyin)

Kod: Tümünü seç

/*================================================================================
 [Main Include Files]
=================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

/*================================================================================
 [Plugin Data]
=================================================================================*/

#define PLUGIN "Custom Fire Weapon: ES Five-seven"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nax0ne"

/*================================================================================
 [Constants]
=================================================================================*/

new const g_sndCustomWeapon[] = "weapons/my_custom_sound.wav"
new const g_wpEvent[] = "events/fiveseven.sc"

/*================================================================================
 [Global variables]
=================================================================================*/

new g_eventFiveSeven;

/*================================================================================
 [Init + Precache]
=================================================================================*/

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_playback_event");
    register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_update_clientdata", 1);
}

public plugin_precache() 
{
    precache_sound(g_sndCustomWeapon); // Precache the custom sound
    
    register_forward(FM_PrecacheEvent, "fw_precache_event", 1); // Precache weapon event file
}

/*================================================================================
 [Fakemeta Forwards]
=================================================================================*/

public fw_precache_event(type, const name[])
    // We need to precache the event weapon (In this case: Fiveseven) to change its sound.
    /* To change sound of any weapon, you must only change the event file above, in the constant "g_wpEvent". 
       For example "events/ak47.sc" instead of "events/fiveseven.sc" */
    if(equal(g_wpEvent, name)) g_eventFiveSeven = get_orig_retval()

public fw_update_clientdata(id, sendweapons, cd_handle)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;

    static weapon;
    weapon = get_user_weapon(id)
    
    if(weapon == CSW_FIVESEVEN)
        set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, halflife_time() + 0.001 ); // Block the original "fire" sound event.
    
    return FMRES_IGNORED;
}

public fw_playback_event(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
    if(!is_user_connected(invoker))
        return FMRES_IGNORED;
    
    static weapon;
    weapon = get_user_weapon(invoker)
        
    if(weapon != CSW_FIVESEVEN)
        return FMRES_IGNORED;    
        
    if(eventid == g_eventFiveSeven)
    {
        engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
        
        /* UTIL_weapon_anim(index, sequence)
           @param index: Player index
           @param entity: Entity index
           @param sequence: The number animation sequence (1.. 2.. 3.. 4.. etc..)
        */
        UTIL_weapon_anim(invoker, eventid, 1); // invoker = Player index | eventid = Entity index | 1 = animation sequence of the model (fire animation)
        emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, g_sndCustomWeapon, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); // Emit the custom "fire" sound
        
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

/*================================================================================
 [Stocks]
=================================================================================*/

stock UTIL_weapon_anim(const index, const entity, const sequence = 0)
{
    set_pev(index, pev_weaponanim, sequence);
    
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, index);
    write_byte(sequence);
    write_byte(pev(entity, pev_body));
    message_end();
}  
bu kadar çok bilgin vardı da niye paylaşmadın sen bunu bunca zamandır eklentiyle alakası yoktur.
En son ahmetsencanx2 tarafından Pzt Nis 16, 2018 10:29 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
ahmetsencanx2
Mesajlar: 887
Kayıt: Çrş Haz 29, 2016 6:04 pm
Konum: İzmir/Buca

Silah Sesi Değiştirme

Mesaj gönderen ahmetsencanx2 »

M4a1 için:

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "Ates Sesi: M4a1"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AhmetBey*"

new const g_sndCustomWeapon[] = "weapons/yenises.wav" // Yeni ses
new const g_sndCustomWeaponn[] = "weapons/yenises2.wav" // Yeni ses2
new const g_wpEvent[] = "events/m4a1.sc" // Silahın event dosyası
#define wId CSW_M4A1 // Silah id
#define SHOOT 1 // Ateş edildiğinde oynatılan sequence. Modeli açıp sequence kısmından bakınız.
#define SHOOTT 2 // Ateş edildiğinde oynatılan susturuculu sequence. Modeli açıp sequence kısmından bakınız.

new g_eventWpn;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_playback_event");
	register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_update_clientdata", 1);
}

public plugin_precache() 
{
	precache_sound(g_sndCustomWeapon);
	
	register_forward(FM_PrecacheEvent, "fw_precache_event", 1);
}

public fw_precache_event(type, const name[])
	if(equal(g_wpEvent, name)) g_eventWpn = get_orig_retval()

public fw_update_clientdata(id, sendweapons, cd_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;

	static weapon;
	weapon = get_user_weapon(id)
	
	if(weapon == wId)
		set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, halflife_time() + 0.001 );
	
	return FMRES_IGNORED;
}

public fw_playback_event(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
	if(!is_user_connected(invoker))
		return FMRES_IGNORED;
	
	static weapon;
	weapon = get_user_weapon(invoker)
		
	if(weapon != wId)
		return FMRES_IGNORED;
		
	if(eventid == g_eventWpn)
	{
		engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
		
		if(!cs_get_weapon_silen(weapon))
		{
			UTIL_weapon_anim(invoker, eventid, SHOOT);
			emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, g_sndCustomWeapon, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
		}
		else
		{
			UTIL_weapon_anim(invoker, eventid, SHOOTT);
			emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, g_sndCustomWeaponn, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
		}
		
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

stock UTIL_weapon_anim(const index, const entity, const sequence = 0)
{
	set_pev(index, pev_weaponanim, sequence);
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, index);
	write_byte(sequence);
	write_byte(pev(entity, pev_body));
	message_end();
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla