Fatih ~ EjderYa yazdı:Boşa bilgi sallamayın lütfen. Herkes kafasından bir şeyler uydurmuş yazmış.
Sistemde isterse binlerce .sma dosyası olsun her hangi bir kasma işlemi gerçekleştirmez. Çünkü o dosyalar işleme dahil değildir.
Önemli olan Oyun içerisinde kullanılan pluginlerdir.
Atıyorum pluginde bir sayı değeri belirlediniz
Örnek : new Sayi = 2023 gibi
Bu sayı büyük bir sayı olduğu için bilgisayar sayma sisteminde yani 2 li tabanda ( 0 , 1 ) sayma sisteminde
2023 sayısının değeri = 1110011111 olarak görülür.
Bunun yerine sadece 1 , 0 , 3 gibi küçük rakamlar kullanılsaydı bu belirlenen değer RAM kısmında daha az yer kaplayacaktı.
2023 sayısını çevirmek istediğiniz taban türüne sürekli böldüğünüzde kalanları yan yana sıralayarak sonuca varabilirsiniz.
Kısaca demek istediğim şu ki , pluginleri yazan kişiler bir sayı oluştururken her zaman sayıyı olabildiğince küçük almaya çalışırlar ki bilgisayar sayıları geçici hafıza işlem bölgesinde yani RAM kısmında saklarken , akılda tutmaya çalışırken fazla Kilobyte harcamasın.