Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Hatalı Eklenti - Error Logları

CSDurağı panel kullanımı hakkında bilgiler, merak ettikleriniz, takıldığınız yerleri burada sorabilirsiniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

ExceLans
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 139
Kayıt: Sal Şub 14, 2017 7:13 pm
Konum: Istanbul
Server Ip/DNS: csxx.csduragi.com
Clan İsmi: xxx - נв

Hatalı Eklenti - Error Logları

Mesaj gönderen ExceLans »

holigan yazdı:
redarmygaming yazdı:plugin cfg yi iptal edip initten yönlendirdim. fakat load publicinden sonrası işlem yapıyor olabilir. kutuların yüklendiği publice research publicini yazıp deneyin.
Moruk kafam baya karıştı ve ne dediğini anlamadım yapıp atarmısın?
Hocam bi attıgım smayı deneyince olmadı orjinal halini kullanırsınız artık yapacak bişey yok :(

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
holigan
Mesajlar: 1531
Kayıt: Sal May 10, 2016 12:21 pm
Konum: İstanbul
Server Ip/DNS: 213.238.173.117
Clan İsmi: Holigan | Clan

Hatalı Eklenti - Error Logları

Mesaj gönderen holigan »

ExceLans yazdı:Bi deneyin bakalım bunu yaptık bişeyler ama hayırlısı :D
Evet buradada olmadı.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ExceLans
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 139
Kayıt: Sal Şub 14, 2017 7:13 pm
Konum: Istanbul
Server Ip/DNS: csxx.csduragi.com
Clan İsmi: xxx - נв

Hatalı Eklenti - Error Logları

Mesaj gönderen ExceLans »

O halde orjinalini kullanın hocam yapılacak bişey yok çökme yaparsa yazarsınız konuya...

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
holigan
Mesajlar: 1531
Kayıt: Sal May 10, 2016 12:21 pm
Konum: İstanbul
Server Ip/DNS: 213.238.173.117
Clan İsmi: Holigan | Clan

Hatalı Eklenti - Error Logları

Mesaj gönderen holigan »

holigan yazdı:
redarmygaming yazdı:plugin cfg yi iptal edip initten yönlendirdim. fakat load publicinden sonrası işlem yapıyor olabilir. kutuların yüklendiği publice research publicini yazıp deneyin.
Moruk kafam baya karıştı ve ne dediğini anlamadım yapıp atarmısın?
Bekliyorum...

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Hatalı Eklenti - Error Logları

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Aksama yardim edebilirim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ExceLans
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 139
Kayıt: Sal Şub 14, 2017 7:13 pm
Konum: Istanbul
Server Ip/DNS: csxx.csduragi.com
Clan İsmi: xxx - נв

Hatalı Eklenti - Error Logları

Mesaj gönderen ExceLans »

Cenazem oldugu icin ilgilenemiyorum kusura bakmayin

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
holigan
Mesajlar: 1531
Kayıt: Sal May 10, 2016 12:21 pm
Konum: İstanbul
Server Ip/DNS: 213.238.173.117
Clan İsmi: Holigan | Clan

Hatalı Eklenti - Error Logları

Mesaj gönderen holigan »

redarmygaming yazdı:Aksama yardim edebilirim
Bekliyorum.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Hatalı Eklenti - Error Logları

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

cfg yi aktif ettim player tanımını cfg publicinden verdim birde böyle deneyin.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

uzman59
Mesajlar: 624
Kayıt: Çrş Nis 06, 2016 7:40 pm
Konum: Tekirdağ İlçesi
Server Ip/DNS: cs11.csduragi.net
Clan İsmi: HospitaL 卍 KLan

Hatalı Eklenti - Error Logları

Mesaj gönderen uzman59 »

@holigan

Denermisin..

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[Zombie: The Hero] Addon: SupplyBox"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "Dias"

native get_dmp7a1(id)
native get_cyclone(id)
native get_ethereal(id)
native get_railcannon(id)
native get_bloodhunter(id)
native get_sgdrill(id)

// Config
const MAX_SUPPLYBOX_ENT = 100

new const supplybox_model[] = "models/supply/supplybox4.mdl"
new const supplybox_drop_sound[] = "supply/supply_drop.wav"
new const supplybox_pickup_sound[] = "supply/supply_pickup.wav"
new const supplybox_icon_spr[] = "sprites/supply/icon_supplybox.spr"

#define SUPPLYBOX_CLASSNAME "supplybox"
#define SUPPLYBOX_MAX 16
#define SUPPLYBOX_NUM 2
#define SUPPLYBOX_TOTAL_IN_TIME 4
#define SUPPLYBOX_DROPTIME 30
#define SUPPLYBOX_RADARNICON_DELAY 0.01
#define SUPPLYBOX_ICON 1
#define SUPPLYBOX_ICON_SIZE 2
#define SUPPLYBOX_ICON_LIGHT 70

#define TASK_SUPPLYBOX 128256
#define TASK_SUPPLYBOX2 138266
#define TASK_SUPPLYBOX_HELP 129257
#define TASK_SUPPLYBOX_WAIT 130259

// Hard Code
new g_supplybox_num, g_supplybox_wait[33], supplybox_count, supplybox_ent[MAX_SUPPLYBOX_ENT],
g_supplybox_icon_id, bool:made_supplybox, g_newround, g_endround, Float:g_hud_supplybox_delay[33]

// Spawn Point Research
#define MAX_SPAWN_POINT 40
#define MAX_RETRY 33
new Float:player_spawn_point[MAX_SPAWN_POINT][3]
new player_spawn_point_count

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event("HLTV", "Event_Newround", "a", "1=0", "2=0")
    register_touch(SUPPLYBOX_CLASSNAME, "player", "fw_Touch_SupplyBox")
    //register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start")
    register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")
}

public plugin_precache()
{
    engfunc(EngFunc_PrecacheModel, supplybox_model)
    
    engfunc(EngFunc_PrecacheSound, supplybox_drop_sound)
    engfunc(EngFunc_PrecacheSound, supplybox_pickup_sound)
    
    g_supplybox_icon_id = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, supplybox_icon_spr)
}

public plugin_cfg()
{
    research_map()
}

public research_map()
{
    static player
    
    while((player = find_ent_by_class(player, "info_player_deathmatch")) 
    || (player = find_ent_by_class(player, "info_player_start")) != 0)
    {
        if(!pev_valid(player))
            continue
            
        pev(player, pev_origin, player_spawn_point[player_spawn_point_count])
        player_spawn_point_count++
    }

}

public client_PostThink(id)
{
    if(get_gametime() - SUPPLYBOX_RADARNICON_DELAY <= g_hud_supplybox_delay[id])
        return
        
    g_hud_supplybox_delay[id] = get_gametime()
        
    if(!is_user_alive(id))
        return
    if(zp_get_user_zombie(id))
        return
    if(!supplybox_count)
        return
        
    static i, next_ent
    i = 1
    while(i <= supplybox_count)
    {
        next_ent = supplybox_ent[i]
        if (next_ent && pev_valid(next_ent))
        {
            create_icon_origin(id, next_ent, g_supplybox_icon_id)
        }

        i++
    }            
}

public Event_Newround()
{
    made_supplybox = false
    g_newround = 1
    g_endround = 0
    
    remove_supplybox()
    supplybox_count = 0
    
    if(task_exists(TASK_SUPPLYBOX)) remove_task(TASK_SUPPLYBOX)
    if(task_exists(TASK_SUPPLYBOX2)) remove_task(TASK_SUPPLYBOX2)
    if(task_exists(TASK_SUPPLYBOX_HELP)) remove_task(TASK_SUPPLYBOX_HELP)    
}

public remove_supplybox()
{
    remove_entity_name(SUPPLYBOX_CLASSNAME)
    
    new supplybox_ent_reset[MAX_SUPPLYBOX_ENT]
    supplybox_ent = supplybox_ent_reset
}

public logevent_round_end() g_endround = 1
public zp_user_infected_post()
{
    if(!made_supplybox)
    {
        g_newround = 0
        made_supplybox = true
        
        if(task_exists(TASK_SUPPLYBOX)) remove_task(TASK_SUPPLYBOX)
        set_task(float(SUPPLYBOX_DROPTIME), "create_supplybox", TASK_SUPPLYBOX)
    }
}

public create_supplybox()
{
    if (supplybox_count >= SUPPLYBOX_MAX || g_newround || g_endround) 
        return

    if (task_exists(TASK_SUPPLYBOX)) remove_task(TASK_SUPPLYBOX)
    set_task(float(SUPPLYBOX_DROPTIME), "create_supplybox", TASK_SUPPLYBOX)
    
    if (get_total_supplybox() >= SUPPLYBOX_TOTAL_IN_TIME) 
        return

    g_supplybox_num = 0
    create_supplybox2()
    
    client_cmd(0, "spk ^"%s^"", supplybox_drop_sound)
    client_print(0, print_center, "Malzeme Kutusu Geldi !!!")
    
    if (task_exists(TASK_SUPPLYBOX2)) remove_task(TASK_SUPPLYBOX2)
    set_task(0.5, "create_supplybox2", TASK_SUPPLYBOX2, _, _, "b")    
}

public create_supplybox2()
{
    if (supplybox_count >= SUPPLYBOX_MAX
    || get_total_supplybox() >= SUPPLYBOX_TOTAL_IN_TIME || g_newround || g_endround)
    {
        remove_task(TASK_SUPPLYBOX2)
        return
    }
    
    supplybox_count++
    g_supplybox_num++

    new ent = create_entity("info_target")
    
    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, SUPPLYBOX_CLASSNAME)
    entity_set_model(ent, supplybox_model)    
    entity_set_size(ent,Float:{-2.0,-2.0,-2.0},Float:{5.0,5.0,5.0})
    entity_set_int(ent,EV_INT_solid,1)
    entity_set_int(ent,EV_INT_movetype,6)
    //entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, item)
    entity_set_int(ent, EV_INT_iuser2, supplybox_count)
    
    do_random_spawn(ent, MAX_RETRY)
    
    supplybox_ent[supplybox_count] = ent

    if ((g_supplybox_num >= SUPPLYBOX_NUM) && task_exists(TASK_SUPPLYBOX2)) 
        remove_task(TASK_SUPPLYBOX2)
}

public fw_Touch_SupplyBox(ent, id)
{
    if(!pev_valid(ent))
        return
    if(!is_user_alive(id))
        return
    if(zp_get_user_zombie(id))
        return
    
    get_random_weapon(id)
    emit_sound(id, CHAN_VOICE, supplybox_pickup_sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

    new num_box = entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2)
    supplybox_ent[num_box] = 0
    remove_entity(ent)

    g_supplybox_wait[id] = 1
    if (task_exists(id+TASK_SUPPLYBOX_WAIT)) remove_task(id+TASK_SUPPLYBOX_WAIT)
    set_task(2.0, "remove_supplybox_wait", id+TASK_SUPPLYBOX_WAIT)
    
    return
}

public get_random_weapon(id)
{
    switch(random_num(0,82))
    {
        case 0..20: get_dmp7a1(id)
        case 21..31: get_cyclone(id)
        case 32..43: get_ethereal(id)
        case 44..51: get_railcannon(id)
        case 52..67: get_bloodhunter(id)
        case 68..82: get_sgdrill(id)
    }
}

public remove_supplybox_wait(id)
{
    id -= TASK_SUPPLYBOX_WAIT
    
    g_supplybox_wait[id] = 0
    if (task_exists(id+TASK_SUPPLYBOX_WAIT)) remove_task(id+TASK_SUPPLYBOX_WAIT)
}

public get_total_supplybox()
{
    new total
    for (new i = 1; i <= supplybox_count; i++)
    {
        if (supplybox_ent[i]) total += 1
    }
    return total
}

public do_random_spawn(id, retry_count)
{
    if(!pev_valid(id))
        return
    
    static hull, Float:Origin[3], random_mem
    hull = (pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING) ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN
    
    random_mem = random_num(0, player_spawn_point_count - 1)
    Origin[0] = player_spawn_point[random_mem][0]
    Origin[1] = player_spawn_point[random_mem][1]
    Origin[2] = player_spawn_point[random_mem][2]
    
    if(is_hull_vacant(Origin, hull))
        engfunc(EngFunc_SetOrigin, id, Origin)
    else
    {
        if(retry_count > 0)
        {
            retry_count--
            do_random_spawn(id, retry_count)
        }
    }
}

stock is_hull_vacant(Float:origin[3], hull)
{
    engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, 0, 0)
    
    if (!get_tr2(0, TR_StartSolid) && !get_tr2(0, TR_AllSolid) && get_tr2(0, TR_InOpen))
        return true;
    
    return false;
}

stock create_icon_origin(id, ent, sprite) // By sontung0
{
    if (!pev_valid(ent)) return;
    if(!is_user_alive(id)) return
    
    new Float:fMyOrigin[3]
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fMyOrigin)
    
    new target = ent
    new Float:fTargetOrigin[3]
    entity_get_vector(target, EV_VEC_origin, fTargetOrigin)
    fTargetOrigin[2] += 40.0
    
    if (!is_in_viewcone(id, fTargetOrigin)) return;

    new Float:fMiddle[3], Float:fHitPoint[3]
    xs_vec_sub(fTargetOrigin, fMyOrigin, fMiddle)
    trace_line(-1, fMyOrigin, fTargetOrigin, fHitPoint)
                            
    new Float:fWallOffset[3], Float:fDistanceToWall
    fDistanceToWall = vector_distance(fMyOrigin, fHitPoint) - 10.0
    normalize(fMiddle, fWallOffset, fDistanceToWall)
    
    new Float:fSpriteOffset[3]
    xs_vec_add(fWallOffset, fMyOrigin, fSpriteOffset)
    new Float:fScale
    fScale = 0.01 * fDistanceToWall
    
    new scale = floatround(fScale)
    scale = max(scale, 1)
    scale = min(scale, SUPPLYBOX_ICON_SIZE)
    scale = max(scale, 1)

    te_sprite(id, fSpriteOffset, sprite, scale, SUPPLYBOX_ICON_LIGHT)
}

stock te_sprite(id, Float:origin[3], sprite, scale, brightness) // By sontung0
{    
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id)
    write_byte(TE_SPRITE)
    write_coord(floatround(origin[0]))
    write_coord(floatround(origin[1]))
    write_coord(floatround(origin[2]))
    write_short(sprite)
    write_byte(scale) 
    write_byte(brightness)
    message_end()
}

stock normalize(Float:fIn[3], Float:fOut[3], Float:fMul) // By sontung0
{
    new Float:fLen = xs_vec_len(fIn)
    xs_vec_copy(fIn, fOut)
    
    fOut[0] /= fLen, fOut[1] /= fLen, fOut[2] /= fLen
    fOut[0] *= fMul, fOut[1] *= fMul, fOut[2] *= fMul
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1066\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1254\\ deff0\\ deflang1055{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
holigan
Mesajlar: 1531
Kayıt: Sal May 10, 2016 12:21 pm
Konum: İstanbul
Server Ip/DNS: 213.238.173.117
Clan İsmi: Holigan | Clan

Hatalı Eklenti - Error Logları

Mesaj gönderen holigan »

redarmygaming yazdı:cfg yi aktif ettim player tanımını cfg publicinden verdim birde böyle deneyin.

L 06/30/2017 - 22:38:34: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 06/30/2017 - 22:38:34: [AMXX] [0] zp_addon_supply_box_4.1.sma::research_map (line 95)
L 06/30/2017 - 22:38:34: [AMXX] [1] zp_addon_supply_box_4.1.sma::plugin_cfg (line 75)

uzman59 un attığını deneyeceğim birde eğer olmaz ise bildiririm.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla