Bildiğiniz üzere forumda böyle bir eklentiyi hem ben, hem @Yek'-ta, hem @Fatih ~ EjderYa paylaştık. Ve ben bunu biraz daha ilerletip reapiye çevirdim ve tekrar paylaştım fakat pek tatmin etmedi. Hâlâ prethink açısından sunucuyu yorabiliyordu, bu yüzden tekrar yazmak istedim. Ve sizden de tavsiyeler alırsam daha güzel olacağını düşünüyorum. Eklenti; eklenti kodlamayı, düzenlemeyi bilmeyen kişiler için txt ve ini dosyası ile ayarlanabilecek hâle getirildi. Ve ek şeyler eklendi. Bundan sonrasını tavsiyelerle yapmayı düşünüyorum. Güzel tavsiyeler geldikçe eklentiyi güzelleştireceğim.
Birkaç örnekle konuyu şenlendireyim.
PreHud dediğimiz harita oylaması başlamadan önce teker teker haritaları gösteren bir hud sistemi. Bunu ini dosyasından kapatabiliyorsunuz.
Harita seçiminde kullanılan renkli bir menü. Ayrıca yüzdelik değeri ve toplam oy miktarını da gösterir.
Zamanında MRGaming klanında kullanılan bir menü sistemi. Haritadaki hava durumunu oylama sistemi ile seçiyorsunuz. Bunu ini dosyasından kapatabiliyorsunuz.
(Ğ, G olarak değiştirilecek. Ayrıca yağmur, kar fps düşürmüyor.)
İni dosyasından açılan haritanın hangi hava durumunda olduğunu gösteren bir isim yapabiliyorsunuz. Bunu ini dosyasından değiştiriyorsunuz. Haritanın sonuna istediğinizi yazabilirsiniz. (bkz. de_dust2_snow) Ayrıca eklentide isim değiştirme eklentisi de var. Yani de_dust2_snow yerine dust2_snow da yapabilirsiniz. İni dosyasını burada paylaşamayacağım şu anlık.
PostHud dediğimiz harita oylamasında oy verdikten sonra haritanın yüzdelik değerini ve toplam oyu gösteren bir hud sistemi. Bunu ini dosyasından kapatabiliyorsun.
Harita sistemi, en son açılmış 2 haritayı ve şu anki haritayı oylamada göstermemektedir. Bu haritaları /maps yazarak görebilirsiniz.
Eklentide hiçbir cvar bulunmamakta, her şeyi ini dosyasından ayarlayabilmektesiniz, yazıları da txt dosyasından ayarlayabilmektesiniz. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
ReMapChooser Yeniden Düzenleme
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
ReMapChooser Yeniden Düzenleme
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
ReMapChooser Yeniden Düzenleme
Bu eklentinin halen gelişmeye ihtiyacı var. İçerik güzel lakin geliştirilmeli. Aklımda bir kaç fikir var daha önce bu fikri sunmuştum ama yapamadılar. Büyük ihtimalle siz yapa bilirsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
ReMapChooser Yeniden Düzenleme
Fikirleri sunabilirseniz değerlendirebilirim.Serhat Öndeş yazdı: ↑Prş Şub 18, 2021 6:16 pm Bu eklentinin halen gelişmeye ihtiyacı var. İçerik güzel lakin geliştirilmeli. Aklımda bir kaç fikir var daha önce bu fikri sunmuştum ama yapamadılar. Büyük ihtimalle siz yapa bilirsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
ReMapChooser Yeniden Düzenleme
Eklenti için önerilerim aşağıdaki gibidir uygun görmek size kalmış.Colditz yazdı: ↑Prş Şub 18, 2021 6:17 pmFikirleri sunabilirseniz değerlendirebilirim.Serhat Öndeş yazdı: ↑Prş Şub 18, 2021 6:16 pm Bu eklentinin halen gelişmeye ihtiyacı var. İçerik güzel lakin geliştirilmeli. Aklımda bir kaç fikir var daha önce bu fikri sunmuştum ama yapamadılar. Büyük ihtimalle siz yapa bilirsiniz.
Harita oylama menüsü açılırken havanın karlı, yağmurlu vb. seçebiliyoruz güzel düşünülmüş lakin, bazı oyuncular için bu pek hoş değil açıkçası, Oylamaya göre hava koşulları seçiliyor ama bu biraz yanlış. Neden diyecek iseniz. Örnek benim PC çok kötü oylama kararı ile sisli hava veya yağmurlu hava çıktı, Yağmurlu havadan benim sistem gereksinimlerinden ötürü yeterli performans gösterilmiyor. Oylama kararı ile bu hava koşullarında ya oynamak zorunda kalıyoruz, yada farklı servera geçiş yönünü seçiyoruz. Bunun olmasını çoğu sunucu istemez. Önerim harita oylaması yapıldıktan sonra kişiye özel hava koşulları tanınmalı. Örnek ben sisli hava seçtim benim özel olarak seçtiğim tanınmalı, diğer yağmurlu seçti onunki yağmur olarak oynatılmalı. Yani kısacası kişiye özel hava durumu olur ise daha çok işlevi olur. En azından bu içerik gerçekten de geliştirildiği anlaşılır.
Ayrıca belirtmek istediğim bir husus daha var onu eklemeyi unutmuşum. Yeni gelen oyuncuya takım seçtikten sonra hava koşulunu kendine göre ayarlamalı. Yani servera yeni giren kişide düşünülmeli.
Birkaç fikrim daha mevcut bunu gözden geçirmenizi tavsiye ederim, diğer belirteceğim fikirler daha ileri seviyedir.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
ReMapChooser Yeniden Düzenleme
Kişiye özel harita olayı diye bir şey yok. Zaten bu yağmur kar olayı da çok büyük bir şey değil. Yağmur yağdırma dediğim şimşek çakması, sis vs. değil. Sadece gökyüzünden su damlacıkları iniyor. Bilgisayarın kötüyse 90 alıyorsan 86 vs. alırsın minimum. Bunu bildiğim için şimşek çakması gibi şeyler eklemedim, ki sesler duyulsun diye yağmur sesi bile eklemedim.
Olay bundan ibaret.
Olay bundan ibaret.
Kod: Tümünü seç
rg_create_entity("env_rain");
Link: | |
Linklerini gizle |
ReMapChooser Yeniden Düzenleme
Kişiye özel harita demedim zaten, kişiye özel hava durumu olarak belirtim.Colditz yazdı: ↑Prş Şub 18, 2021 6:30 pm Kişiye özel harita olayı diye bir şey yok. Zaten bu yağmur kar olayı da çok büyük bir şey değil. Yağmur yağdırma dediğim şimşek çakması, sis vs. değil. Sadece gökyüzünden su damlacıkları iniyor. Bilgisayarın kötüyse 90 alıyorsan 86 vs. alırsın minimum. Bunu bildiğim için şimşek çakması gibi şeyler eklemedim, ki sesler duyulsun diye yağmur sesi bile eklemedim.
Olay bundan ibaret.Kod: Tümünü seç
rg_create_entity("env_rain");
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
ReMapChooser Yeniden Düzenleme
Otomatik düzeltme, kişiye özel hava durumu sistemi yok. Olsa bile bundan daha optimize olamaz. Yani, böylesi daha uygun.
Link: | |
Linklerini gizle |
ReMapChooser Yeniden Düzenleme
Kişi isterse hava durumunu kendisi kapatabilir, konsol komutu var. Onu 0 yapar oynamaya devam eder.
Link: | |
Linklerini gizle |
ReMapChooser Yeniden Düzenleme
Evet her şey env_snov, env_traine bağlı olabilir, madem var olan bir içeriği geliştirmek istiyorsunuz, öncellikle karşıdaki kişilerin sağ duyularına önem vermenizi rica edeceğim. Önem vermek istemiyor iseniz. Yaparım yada yapmam, düşünürüm, düşünmem gibi net cevaplar verirsiniz. Bu forum topluma daha iyi içerikler için yapıldı. Demek istediğim çok şey var ama neyse uyarı yemek istemiyorum.Colditz yazdı: ↑Prş Şub 18, 2021 6:30 pm Kişiye özel harita olayı diye bir şey yok. Zaten bu yağmur kar olayı da çok büyük bir şey değil. Yağmur yağdırma dediğim şimşek çakması, sis vs. değil. Sadece gökyüzünden su damlacıkları iniyor. Bilgisayarın kötüyse 90 alıyorsan 86 vs. alırsın minimum. Bunu bildiğim için şimşek çakması gibi şeyler eklemedim, ki sesler duyulsun diye yağmur sesi bile eklemedim.
Olay bundan ibaret.Kod: Tümünü seç
rg_create_entity("env_rain");
Anladığım doğrudur gerçekten gönlünüz bir şeyleri geliştirmekten yana ise bence yukardaki sözümü yanlış anlamayınız. Dediğim gibi bazı şeyler aynı kalmamalı, her şey optimize edilir ama o içeriğin geliştirildiği anlamına gelmez.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
ReMapChooser Yeniden Düzenleme
Önem vermemekle alakası yok. Oyuncuya nasıl bir model veriyorsanız haritaya da yağmur ekleyebilirsiniz. Hatta yağmura özellik (ses vs) vermediğiniz sürece modelden daha az fps düşürür hatta düşürmez. Ben kendimde test ettim, düşürmüyor ki zaten direkt de paylaşmayacağım önce test aşaması var. Olayları saptırmayın. Önem vermesem bu kadar uğraşmazdım ki ne kadar uğraştığımı dahi bilmiyorsunuz. Kişiye özel bir hava durumu sistemi yapılabilir mi, yapılır fakat 10 fps bile düşürmeyen bir sistem yerine 'if' lerle dolu bir yığın koda gerek var mı bilemedim. Zaten oyuncularda cl_weather komutu var, çok kasarsa 0 yapsınlar sorun çözülür. Bilmeden bir şeyler söylemeyin, bu söyleminiz öğrenmek için değil sorgulamak için. Önerilere açığım fakat sorgulamalara değil.
Link: | |
Linklerini gizle |