Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Yeni bir Mod için harita

Harita , model yapım dersleri , araç gereçleri.

Moderatör: Moderatörler


!berk!23
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 140
Kayıt: Pzr Tem 02, 2017 6:49 am

Yeni bir Mod için harita

Mesaj gönderen !berk!23 »

Adama Kurtu vermek basit iş :) en basiti
Rehinard adina konuşayım
Adamin Normal Player Modeli : Rehinard Olucak
Adamin Kurt Player Modeli : Rehinardin kurtu olucak Wolftaki

Eklenti kısmı basit modeli yapicak adam yok
Yapilcaksam gerçek wolfteam modelleri istiyorumda bunu akıl edememiştim
En son !berk!23 tarafından Prş Tem 12, 2018 7:03 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
ulyoS
Mesajlar: 4518
Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
Konum: İzmir

Yeni bir Mod için harita

Mesaj gönderen ulyoS »

Kurt işlerine hiç girmedim şu an algoritmasını dahi kafamda düşünemiyorum.
Model haritacı gibi insanlar yok ya olsa çok güzel şeyler olacak.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

!berk!23
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 140
Kayıt: Pzr Tem 02, 2017 6:49 am

Yeni bir Mod için harita

Mesaj gönderen !berk!23 »

Son olorak takla mantığını anlatiyim :)
Başta eklenti ile yapicaktim sonra yapabilirmiyim diye düşünürken aklıma animasyon kullanmak geldi başta bulamadim sonra yektanin dans pluginine rast geldim o paylaşmıştı ordaki modeldeki animasyonlarda taklayi gördüm tabi modeli açtığımda animasyona geldiğimde bir şey anlamadim takla animasyonunu nasıl yaptıkları hakkında sonrada boşver deyip biraz fakemeta kullanarak çift boşluk yaptığında ve kurt koşusu kullaniyorsa takla animasyonunu yaptırdım.
Edit: model bilgim 0+0 ruslardan öğrenmeye çalışıyorum

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
ulyoS
Mesajlar: 4518
Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
Konum: İzmir

Yeni bir Mod için harita

Mesaj gönderen ulyoS »

!berk!23 yazdı: Prş Tem 12, 2018 7:16 pm Son olorak takla mantığını anlatiyim :)
Başta eklenti ile yapicaktim sonra yapabilirmiyim diye düşünürken aklıma animasyon kullanmak geldi başta bulamadim sonra yektanin dans pluginine rast geldim o paylaşmıştı ordaki modeldeki animasyonlarda taklayi gördüm tabi modeli açtığımda animasyona geldiğimde bir şey anlamadim takla animasyonunu nasıl yaptıkları hakkında sonrada boşver deyip biraz fakemeta kullanarak çift boşluk yaptığında ve kurt koşusu kullaniyorsa takla animasyonunu yaptırdım.
Edit: model bilgim 0+0 ruslardan öğrenmeye çalışıyorum
Hmm mantıklıymış, bakalım ben de bu hayalet modun altından kalkabilecek miyim zaman gösterecek :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

pasa55
Mesajlar: 217
Kayıt: Pzr Şub 18, 2018 5:35 pm

Yeni bir Mod için harita

Mesaj gönderen pasa55 »

mr1mr2 yazdı: Prş Tem 12, 2018 5:07 pm onun yaptıgı mapta gördüm sadece , duvar var duvarı tutan atında ince bi taş var, taşa ateş edip kırıyosun o büyük duvar yola düşüyo ve zombiler diğer zor olan yoldan gelmek zorunda kalıyolar. O taş kırılma ve duvarın düşme olayını nasıl yapacam bi fikrim yok ayıkamadım :) @pasa55
Hangi mapda soyle anlatirim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Red
Mesajlar: 1780
Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
Server Ip/DNS: x
Clan İsmi: Mr.GaminG

Yeni bir Mod için harita

Mesaj gönderen Red »

alpersoylu34 yazdı: Prş Tem 12, 2018 6:35 pm
realgaming yazdı: Prş Tem 12, 2018 6:19 pm @alpersoylu34
bunun gibimi olacak ?
Yani bir bakıma orta boy bir harita kaçmalı falan olacak, çeşitli yerlerine işte bomba koyacağız CTlerin alması için, yerdekilerin ulaşamayacağı yerlere. Su olacak ama can götürmeyecek falan.. Mapın dışına çıktığımızda bir koridor gibi olacak oradan haritanın içindeki oyuncuları çift taraflı cam gibi görebileceğiz buralarda CTler gezecek eğer TS gelirsen modu anlatırım.
ben tam olarak nasıl bir map yapacağım özelden anlatırmısın?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
ulyoS
Mesajlar: 4518
Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
Konum: İzmir

Yeni bir Mod için harita

Mesaj gönderen ulyoS »

realgaming yazdı: Cum Tem 13, 2018 9:03 am
alpersoylu34 yazdı: Prş Tem 12, 2018 6:35 pm
realgaming yazdı: Prş Tem 12, 2018 6:19 pm @alpersoylu34
bunun gibimi olacak ?
Yani bir bakıma orta boy bir harita kaçmalı falan olacak, çeşitli yerlerine işte bomba koyacağız CTlerin alması için, yerdekilerin ulaşamayacağı yerlere. Su olacak ama can götürmeyecek falan.. Mapın dışına çıktığımızda bir koridor gibi olacak oradan haritanın içindeki oyuncuları çift taraflı cam gibi görebileceğiz buralarda CTler gezecek eğer TS gelirsen modu anlatırım.
ben tam olarak nasıl bir map yapacağım özelden anlatırmısın?
2 saat sonra anlatırım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1327
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

Yeni bir Mod için harita

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

mr1mr2 yazdı: Prş Tem 12, 2018 11:40 am
pasa55 yazdı: Prş Tem 12, 2018 10:51 am
mr1mr2 yazdı: Prş Tem 12, 2018 8:41 am NASIL HARİTA REİS UFAK Bİ KAÇ EKLİYCEM ŞEYLERİ SÖYLE VE BÜYÜKLÜĞÜ NE BİLGİ VERİRMİSİN ?
Escape mapdan anliyomusun yapamadigim yer olursa yardimci olurum :) Kazim Karademirin ortagiyim ben (MappeR BoT!)
Anlıyorum , her türlü maptan , Yalnız derlemede sıkıntı oldu normalde derlediğimde hatasız 10 dkyı buluyordu yani olması gerektiği gibi dn tekrar devam ediyim dedim mapa mapı 1 dk da derliyor ve fnallights yani ışıklandırma hatası veriyor ama oyunda fps düşmüyo pek banda kasıyo gibi geliyo . hlrad da bi sorun oldu sanırım başka derleme araçlarıyla derleyip halletmeye çalışcam bakalım ,
Bu arada kazım hapiste sanırım çünkü yaptıgı bi mapta bişey soracaktım msj attım başkası cevapladı hapisteymiş.


Eğer ışık ile sorunun var ise Light_exe ye -sparse -extra yazıp derle ışığın çoğunluğuna göre biraz derlemesi uzun sürer ayrıca bu kodlar olmaz ise 12 taneden sonra sanırsam ışıklarda hata veriyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

mr1mr2
Mesajlar: 519
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 1:04 pm
Konum: Ankara
İletişim:

Yeni bir Mod için harita

Mesaj gönderen mr1mr2 »

devodev yazdı: Cum Tem 13, 2018 7:04 pm
Eğer ışık ile sorunun var ise Light_exe ye -sparse -extra yazıp derle ışığın çoğunluğuna göre biraz derlemesi uzun sürer ayrıca bu kodlar olmaz ise 12 taneden sonra sanırsam ışıklarda hata veriyor
Biliyorum herşeyi sıkıntı yok optimizasyon kaynaklıymış harici bir derleme programı indirdim ondan derlediğim zaman sıkıntı yok , yani fps bende düşmüyor ama biraz hızlı derliyordu vhe onun için şüphelendim başkalarında map kasar diye yoksa herhangi bi fps sorunu olmuyor uzak yakın felan ...

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1327
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

Yeni bir Mod için harita

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

anladım farklı hammerler daha gelişmiş içerik ile güncel olduğundan hızlı derliyordur umarım diğer kişilerde sorun çıkmaz kolay gelsin

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla