Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Eklentide Tutor Mesaj Kullanımı

Hazır fonksiyonlar, kütüphaneler, düzenleme programları/araçları/gereçleri, editörler kısacası geliştirme ortamı

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Eklentide Tutor Mesaj Kullanımı

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Tutor mesajın kullanılması ile ilgili 10 dakikalık bir video çektim, yazılı olarak anlatmam çok uzun olabilirdi. Aklınızdaki soruları bu başlık altından sorabilirsiniz.

Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

surokeskin
Mesajlar: 122
Kayıt: Pzt Eki 10, 2016 8:05 pm
Konum: GB
Server Ip/DNS: Cs117.CSDuragi.Com
Clan İsmi: Mon$teR Army
İletişim:

Eklentide Tutor Mesaj Kullanımı

Mesaj gönderen surokeskin »

Teşekkürler ..

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

YeKTaBEYy
Mesajlar: 1877
Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
Konum: Makedonya/Skopje
Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
İletişim:

Eklentide Tutor Mesaj Kullanımı

Mesaj gönderen YeKTaBEYy »

Bilgi Panosu Eklentisi Yapabilirmiyiz Tutor Mesaj Şeklinde Sağda Skorunu Sıfırladı Yerine Mesela Adminlik Fiyatları Çıkabilir 60 Saniyede Bir Yapsak Olurmu Yani

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Poseidon*
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 2191
Kayıt: Pzr May 28, 2017 6:08 pm
Konum: İzmir

Eklentide Tutor Mesaj Kullanımı

Mesaj gönderen Poseidon* »

Teşekkürler şimdi revmenuleri-tutor yapmaya çalışıcağım :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Poseidon*
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 2191
Kayıt: Pzr May 28, 2017 6:08 pm
Konum: İzmir

Eklentide Tutor Mesaj Kullanımı

Mesaj gönderen Poseidon* »

Kod: Tümünü seç

/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>


#define PLUGIN	"RevMenuleri-Tutor"
#define AUTHOR	"Anil Can-Tutorlayan TeamTR"
#define VERSION	"1.0"

#define MesajTipi1 0
#define UyariMesajiKirmizi 1
#define UyariMesajiMavi 2
#define MesajTipi2 5 //Zafer Sesli


new mahkumrevle;
new gardiyanrevle;
new revmenu ;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /revmenu","kontrol")
	register_clcmd("say_team /revmenu","kontrol")
	
	mahkumrevle    = register_cvar("rev_mahkum","1")
	gardiyanrevle  = register_cvar("rev_gardiyan","1")
	revmenu        = register_cvar("revmenu","1")
}
public kontrol(id)
{
	if(get_user_team(id) == 2)
	
	{
		rev(id)
		
	}
	else if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
	
	{
		rev(id)
		
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
public rev(id)
{
	
	new Menuz[512]
	
	formatex(Menuz,charsmax(Menuz),"\rRev Menuleri")
	new menu = menu_create(Menuz, "revmenuleri")
	
	if(get_pcvar_num(mahkumrevle) == 1)
	
	{
		formatex(Menuz,charsmax(Menuz),"\yOlmus Tum Mahkumlari Revle")
		menu_additem(menu,Menuz,"1")
		tutor_mesaj_olustur(id,"Olmus Tum Mahkumlari Revlediniz",MesajTipi1,false,5);
		
	}
	if(get_pcvar_num(gardiyanrevle) == 1)
	
	{
		formatex(Menuz,charsmax(Menuz),"\yOlmus Tum Gardiyanlari Revle")
		menu_additem(menu,Menuz,"2")
		tutor_mesaj_olustur(id,"Olmus Tum Gardiyanlari Revlediniz",MesajTipi1,false,5);
		
	}
	if(get_pcvar_num(revmenu) == 1)
	
	{
		formatex(Menuz,charsmax(Menuz),"\yRevmenu \d(Listede Sadece Mahkumlar Gozukur)")
		menu_additem(menu,Menuz,"3")
		tutor_mesaj_olustur(id,"Listedeki Mahkumu Revlediniz",MesajTipi1,false,3);
		
	}
	
	menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
	menu_display(id,menu,0)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public revmenuleri(id,menu,item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
		
	}
	new data[6],iname[64]
	new access,callback
	menu_item_getinfo(menu,item,access,data,5,iname,63,callback)
	
	if(str_to_num(data) == 1)
	
	{
		mahkumrevive(id)
		
	}
	else if(str_to_num(data) == 2)
	
	{
		gardiyanrevive(id)
		
	}
	else if(str_to_num(data) == 3)
	
	{
		revivemenu(id)
		
	}
	
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public mahkumrevive(id)
{
	for(new i= 1; i < 33; i++)
	
	{
		if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T)
		
		{
			ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,i)
			strip_user_weapons(i)
			give_item(i,"weapon_knife")
			
		}
		
	}
	new adnm[33]
	get_user_name(id,adnm,32)
	renkli_yazi(0,"!n[!t%s!n] !gAdli Kisi Olu Olan Mahkumlari Revledi",adnm)
}
public gardiyanrevive(id)
{
	for(new i= 1; i < 33; i++)
	
	{
		if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)
		
		{
			ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,i)
			strip_user_weapons(i)
			give_item(i,"weapon_knife")
			
		
		}
		
	}
	new adnm[33]
	get_user_name(id,adnm,32)
	renkli_yazi(0,"!n[!t%s!n] !gAdli Kisi Olu Olan Gardiyanlari Revledi",adnm)
}
public revivemenu(id)
{
	
	new ad[32],sznum[6]
	new menu = menu_create("\rRevive Menu","revive_devam")
	for(new i = 1;i<=get_maxplayers();i++)
	if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 1 && !is_user_alive(i))
	
	
	
	{
		num_to_str(i,sznum,5)
		get_user_name(i,ad,31)
		menu_additem(menu,ad,sznum)
		
		
		
	}
	menu_display(id,menu, 0)
	return PLUGIN_HANDLED
}

public revive_devam(id,menu,item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	
	
	
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
		
		
		
	}
	new ad[32],callback,access,data[6]
	menu_item_getinfo(menu,item,access,data,5,ad,31,callback)
	new tid = str_to_num(data)
	get_user_name(tid,ad,31)
	ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,tid)
	new adnm[33]
	get_user_name(id,adnm,32)
	renkli_yazi(0,"!n[!t%s!n] !gAdli Kisi !n[!t%s!n] !gAdli Mahkumu Revledi",adnm,ad)
	revivemenu(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
{
	
	new count = 1, players[32];
	static msg[191];
	vformat(msg, 190, input, 3);
	
	replace_all(msg, 190, "!n", "^x01");
	replace_all(msg, 190, "!g", "^x04");
	replace_all(msg, 190, "!t", "^x03");
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
	{
		
		for (new i = 0; i < count; i++)
		
		{
			
			if (is_user_connected(players[i]))
			
			{
				
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
				write_byte(players[i]);
				write_string(msg);
				message_end();
				
			}
			
			
		}
		
		
	}
	
}
stock tutor_mesaj_olustur(id, mesaj[], stil, bool:ses, sure){

    if (ses){
        switch(stil){
            case 1: emit_sound(id, CHAN_ITEM, "events/friend_died.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
            case 2: emit_sound(id, CHAN_ITEM, "events/enemy_died.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_LOW)
            case 5: emit_sound(id, CHAN_ITEM, "events/task_complete.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
            default: emit_sound(id, CHAN_ITEM, "events/tutor_msg.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
        }
    }

    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid("TutorClose"), {0, 0, 0}, id)
    message_end()

    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid("TutorText"), {0, 0, 0}, id)
    write_string(mesaj)
    write_byte(0)
    write_short(0)
    write_short(0)
    write_short(1<<stil)
    message_end()

    remove_task(id)
    set_task(sure+0.0, "tutorkaldir", id)

}

public tutorkaldir(id){
    if( is_user_connected( id ) ) {
        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid("TutorClose"), {0, 0, 0}, id)
        message_end()
    }
}






	
@Yek'-ta Panel kullanmadığımdan sunucuya kurmadım. Acaba bakarmısın? precache leri false yaptığımdan okutmaya gerek duymadım?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

MehmetReis-
Mesajlar: 1629
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 12:03 am
Server Ip/DNS: cs121.csduragi.com
Clan İsmi: Nationals

Eklentide Tutor Mesaj Kullanımı

Mesaj gönderen MehmetReis- »

@Yek'-ta lag kasma sorunu vb gibi şey yaparmı çok aşırı kullanıldığında

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Poseidon*
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 2191
Kayıt: Pzr May 28, 2017 6:08 pm
Konum: İzmir

Eklentide Tutor Mesaj Kullanımı

Mesaj gönderen Poseidon* »

mehmetxkonya1 yazdı:@Yek'-ta lag kasma sorunu vb gibi şey yaparmı çok aşırı kullanıldığında
Onun önüne bence saniyesini (üstte duruş saniyesini) düşürerek geçebiliriz. Ve @Yek'-ta bunun yerini değişebiliyormuyuz?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Eklentide Tutor Mesaj Kullanımı

Mesaj gönderen Yek'-ta »

@YeKTaBEYy evet yapabilirsin ama jail serverlara uygun olur daha çok, bekle yaparım basit bir şey.


@TeamTR yanlış yere koymuşsun mesajları, seçeneklerin içine yerleştirecektin. revmenuleri kısmına.

bu yanlış;

Kod: Tümünü seç

 formatex(Menuz,charsmax(Menuz),"\yRevmenu \d(Listede Sadece Mahkumlar Gozukur)")
      menu_additem(menu,Menuz,"3")
      tutor_mesaj_olustur(id,"Listedeki Mahkumu Revlediniz",MesajTipi1,false,3); 
bu doğru;

Kod: Tümünü seç

 else if(str_to_num(data) == 3)
   {
      revivemenu(id)
      tutor_mesaj_olustur(id,"Listedeki Mahkumu Revlediniz",MesajTipi1,false,3);

   }
 
@mehmetxkonya1 az ama öz kullanırsan kasma yapmaz. Oyuncuya normal mesaj gönderiyor gibi düşün, sen sadece fonksiyonla birlikte yazılacak olan yazıyı gönderiyorsun, oyuncunun oyunu oraya mesajı yerleştiriyor.

@TeamTR hayır bunun yerini değiştiremiyorsun, oyunun kendisinde olan bir özelliktir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Eklentide Tutor Mesaj Kullanımı

Mesaj gönderen Yek'-ta »

@YeKTaBEYy şunu denersin

Kod: Tümünü seç

/* Yek'-ta */

#include <amxmodx>


#define MESAJ "Server Hakkinda^n Bilgilendirici Mesaj"


#define MesajTipi1 0
#define UyariMesajiKirmizi 1
#define UyariMesajiMavi 2
#define MesajTipi2 5 //Zafer Sesli

public plugin_init()
{
    register_plugin("60 saniyede bir mesaj", "1.0", "Yek'-ta")

}
public client_putinserver(kisi){

    set_task(60.0,"yazdir",kisi);
}
public client_disconnected(kisi){
    remove_task(kisi);
}
public yazdir(kisi){
    if(is_user_connected(kisi)){
        tutor_mesaj_olustur(kisi, MESAJ, MesajTipi1, false, 10)
        set_task(60.0,"yazdir",kisi)
    }
}

public plugin_precache() {
    precache_sound( "events/enemy_died.wav" );
    precache_sound( "events/friend_died.wav" );
    precache_sound( "events/task_complete.wav" );
    precache_sound( "events/tutor_msg.wav" );

    precache_generic( "resource/TutorScheme.res" );
    precache_generic( "resource/UI/TutorTextWindow.res" );

    precache_generic( "gfx/career/icon_!.tga" );
    precache_generic( "gfx/career/icon_!-bigger.tga" );
    precache_generic( "gfx/career/icon_i.tga" );
    precache_generic( "gfx/career/icon_i-bigger.tga" );
    precache_generic( "gfx/career/icon_skulls.tga" );
    precache_generic( "gfx/career/round_corner_ne.tga" );
    precache_generic( "gfx/career/round_corner_nw.tga" );
    precache_generic( "gfx/career/round_corner_se.tga" );
    precache_generic( "gfx/career/round_corner_sw.tga" );
}



stock tutor_mesaj_olustur(id, mesaj[], stil, bool:ses, sure){

    if (ses){
        switch(stil){
            case 1: emit_sound(id, CHAN_ITEM, "events/friend_died.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
            case 2: emit_sound(id, CHAN_ITEM, "events/enemy_died.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_LOW)
            case 5: emit_sound(id, CHAN_ITEM, "events/task_complete.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
            default: emit_sound(id, CHAN_ITEM, "events/tutor_msg.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
        }
    }

    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid("TutorClose"), {0, 0, 0}, id)
    message_end()

    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid("TutorText"), {0, 0, 0}, id)
    write_string(mesaj)
    write_byte(0)
    write_short(0)
    write_short(0)
    write_short(1<<stil)
    message_end()

    remove_task(id)
    set_task(sure+0.0, "tutorkaldir", id)

}

public tutorkaldir(id){
    if( is_user_connected( id ) ) {
        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid("TutorClose"), {0, 0, 0}, id)
        message_end()
    }
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Poseidon*
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 2191
Kayıt: Pzr May 28, 2017 6:08 pm
Konum: İzmir

Eklentide Tutor Mesaj Kullanımı

Mesaj gönderen Poseidon* »

Peki şarkıları false yaptığım için sorun çıkmaz değilmi? Çünkü belirtmedim precacheleri

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla