Oyuncunun yere olan uzaklığını hesaplar
Örnek kullanım:
Kod: Tümünü seç
if(yere_uzaklik(id) >= 600.0)
{
client_print(id,print_center,"Parasut acmalisin!");
}
Oyuncunun orijinini ve oyuncunun altındaki zemini alır. Bu belirlenen iki noktanın arasındaki mesafeyi hesaplayarak size float olarak döndürür.
[KOD]
Kod: Tümünü seç
Float:yere_uzaklik(const id)
{
static Float:origin[3], Float:bitis[3],tr;
get_entvar(id,var_origin,origin);
xs_vec_sub(origin,Float:{0.0,0.0,9999.0},bitis);
engfunc(EngFunc_TraceLine,origin,bitis,IGNORE_MONSTERS,0,tr);
get_tr2(tr,TR_vecEndPos,bitis);
if(get_entvar(id,var_button) & IN_DUCK)
bitis[2] += 18.0;
else
bitis[2] += 36.0;
return vector_distance(origin,bitis);
}