Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Dj Dikkat sesli nesne [ReAPI]

Hazır fonksiyonlar, kütüphaneler, düzenleme programları/araçları/gereçleri, editörler kısacası geliştirme ortamı

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Dj Dikkat sesli nesne [ReAPI]

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Geçen ay keyfi olarak bir eklenti yazmıştım. Eklenti nesne oluşturup nesneye model veriyor ve DJ Dikkat Keslan ses efekti veriyor. Nasıl obje oluştururum, nasıl modeldeki animasyonu çalıştırabilirim, nasıl objeden çevreye yayılan ses efekti veririm diyenler için hazır kodları paylaşıyorum.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <engine>

enum _:TEKLIDEGISKENLER
{
    yaratik,
    modeldosyasi
}
new BKMODEL[64]
new degiskenler[TEKLIDEGISKENLER]
#define KONUSTURMA_TASK 1907
public plugin_init()
{
    register_plugin("DJ Dikkat nesne", "1.0", "Yek'-ta")
    register_clcmd("say olustur", "test")
}

public plugin_precache() {
    formatex(BKMODEL,charsmax(BKMODEL),"models/gaminga.mdl");

    degiskenler[modeldosyasi] = precache_model(BKMODEL)
    precache_sound("keslan.wav")
}

public test(oyuncu){
    degiskenler[yaratik]  = rg_create_entity("info_target")

    entity_set_string(degiskenler[yaratik],EV_SZ_classname, "test")
    set_entvar(degiskenler[yaratik], var_model, BKMODEL);
    set_entvar(degiskenler[yaratik], var_modelindex, degiskenler[modeldosyasi]);
    set_entvar(degiskenler[yaratik], var_angles, Float:{360.0, 0.0, 0.0});
    entity_set_origin(degiskenler[yaratik], Float:{-128.0, 1187.0, 36.0})
    entity_set_int(degiskenler[yaratik],EV_INT_movetype,6)
    entity_set_int(degiskenler[yaratik],EV_INT_solid,SOLID_SLIDEBOX)
    set_entvar(degiskenler[yaratik], var_gravity, 0.5)
    entity_set_size(degiskenler[yaratik],Float:{-20.0,-25.0,-5.0},Float:{10.0,10.0,200.0})
    set_task(5.0,"konustur")

}
public konustur(){

    set_task(0.5,"konustur1",KONUSTURMA_TASK)
    emit_sound(degiskenler[yaratik], CHAN_WEAPON, "keslan.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
public konustur1(){
    Set_Entity_Anim(degiskenler[yaratik], 4,0);
    set_task(0.5,"konustur2",KONUSTURMA_TASK)
}
public konustur2(){
    Set_Entity_Anim(degiskenler[yaratik], 0,0);
    set_task(0.3,"konustur3",KONUSTURMA_TASK)
}
public konustur3(){
    Set_Entity_Anim(degiskenler[yaratik], 4,0);
    set_task(1.0,"konustur4",KONUSTURMA_TASK)
}
public konustur4(){
    Set_Entity_Anim(degiskenler[yaratik], 0,0);
}
stock Set_Entity_Anim(ent, Anim, ResetFrame)
{
    if(!is_entity(ent))
        return

    set_entvar(ent, var_animtime, get_gametime())
    set_entvar(ent, var_framerate, 1.0)
    set_entvar(ent, var_sequence, Anim)
    if(ResetFrame) set_entvar(ent, var_frame, 0.0)
}
Dosyalar;
DjDikkatnesne.rar
Bu bir eklenti değildir, sadece nesne oluşturma ile ilgili meraklılar var ise basit olarak oluşturulmuş kodlardır.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ulyoS
Mesajlar: 4518
Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
Konum: İzmir

Dj Dikkat sesli nesne [ReAPI]

Mesaj gönderen ulyoS »

Entity öğrenmek gerek. Ancak zaman yok ya, bakacağım teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

MarkWeLL
Mesajlar: 682
Kayıt: Cum Tem 27, 2018 4:05 pm
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx

Dj Dikkat sesli nesne [ReAPI]

Mesaj gönderen MarkWeLL »

başarılı bı eklentı robot kufrederken aklıma kufurbaz haydo geldı vol 2 :D

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla