Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Counter-Strike 1.6 Eklenti Paylaşımı

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır

Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
The​ Professiona͏l
Mesajlar: 524
Kayıt: Cmt Şub 25, 2017 9:49 pm
Konum: İstanbul
Server Ip/DNS: 213.238.173.53
Clan İsmi: World War'Z
İletişim:

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Mesaj gönderen The​ Professiona͏l »

Eklenti İsmi : ZGAS (Zemine Göre Ayak Sesi)
Yapımcısı : The Professional (MSS ve Yek'-ta yardımı ile)
Sürüm : 1.0
Açıklama :

Herkese selamlar, Bu eklenti benim uzun zaman önce bizzat kendi uğraşlarımla yapmaya çalıştığım ve sonuçlandırdığım tek eklenti. Başta MSS'nin kodladığı bu eklentinin orjinal hali her zeminde aynı ayak seslerini çıkarma özelliğine sahipti ve ben bu eklentiye oyuncunun üstünde bulunduğu dokuyu sorgulatıp eklentiye tanımlayarak zemine göre ayak sesi çıkarma fikrini geliştirdim... Her ne kadar kodların çalışma mantığını çözsemde kodlamadan ve kurallardan çok anlamadığım için optimize edilmesi gerekiyordu ve Yek'-ta, ricam üzere eklentiyi optimize etmesiyle daha sağlıklı çalışmaya başladı.

Uzun bir süre cs ortamında değildim ve hala da değilim... Diğer bazı başyapıt olan eklentilerimiz bir şekilde bizden etkilenen arkadaşlar tarafından yapılıp paylaşıldı... Bende bu eklentiyi paylaşmayı uygun gördüm.

Eklenti Hakkında :

Bu eklenti zemindeki dokuyu algılayıp o zemine göre ayak sesi ayarlamanıza yarar... Harita Dokusu Değiştirme Araçları Uygulamasına benzer bir işlem ile bunu çok kolay bir şekilde yapabilirsiniz. Ekteki texturename.sma eklentisini çalıştırdığınızda oyuncunun nişan aldığı bölgede dokunun adı ekranda belirir. Örneğin dust2 haritasını ele alalım... Nişanı zemine getirip zemindeki dokuyu alıp;

Kod: Tümünü seç

new const g_toprak[][] =
{
"d2dirt4",
"d2dirt7",
"d2dirt5c",
}
Şeklinde zemindeki dokuları eklentiye tek tek yazmamız gerekiyor... Sadece zemindeki doku isimleri yeterli olacağı için bu işlem sıradan bir harita için maks 5 dakika sürecektir.

Örneğin oyuncunun bulunduğu zemin tahta ise şu işlem gerçekleştirilebilir; (Doku isimleri örnektir)

Kod: Tümünü seç

new const g_tahta[][] =
{
"d2crate12",
"d2crate9",
"d2crate8b",
}
Ve nihayetinde oyuncu o dokunun üstüne geldiğinde o dokuya ait ayak sesleri aktif olur örneğin;

Kod: Tümünü seç

new fsSounds5[numSounds][pathLength] = {
	"csgo_footstep2/tahta/tahta1.wav",
	"csgo_footstep2/tahta/tahta2.wav",
	"csgo_footstep2/tahta/tahta3.wav",
        "csgo_footstep2/tahta/tahta4.wav"}

Eklenti kurulumu :

1. texturename.sma eklentisini sadece doku isimlerini almak için kullanmalısınız onun haricinde kapalı kalması uygun.
2. Eklentiye tanımlanan yada tanımladığınız sesleri yükledikten sonra ayaksesleri13.sma eklentisini aktif edin.

NOT: Eklentiye tanımlı olan dokular ve sesler csgo modumuza aitti bir daha değişmekle uğraşmak istemedim... Eğer eklentinin üst tarafında yazılan haritaları kullanmıyorsanız eklentiyi kendi haritalarınıza göre düzenleyin.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Etiketler:
Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Onaylandı.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Özcan Örs
Mesajlar: 2203
Kayıt: Prş May 31, 2018 3:32 pm
Konum: Türkiye
Server Ip/DNS: cs3.csduragi.net
Clan İsmi: TIMGaming
İletişim:

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Mesaj gönderen Özcan Örs »

Teşekkürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

ellerıne saglık. super bır eklentı tesekkur ederım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ahmetsencanx2
Mesajlar: 887
Kayıt: Çrş Haz 29, 2016 6:04 pm
Konum: İzmir/Buca

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Mesaj gönderen ahmetsencanx2 »

Teşekkürler, uzun zamandır aradığım bir eklentiydi

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ogibaba911
Mesajlar: 2347
Kayıt: Pzr Haz 11, 2017 11:17 am
Konum: Türkiye

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Mesaj gönderen ogibaba911 »

güzel eklenti teşekkür ederiz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

burakxd383
Mesajlar: 922
Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Mesaj gönderen burakxd383 »

Kod: Tümünü seç

new const g_toprak[][] =
{
"d2dirt5",
"d2dirt5b"
}
mesela doku tanımlarken bunları yazıyorum derliyorum o dokunun üzerinde yürüdüğümde ses çalmıyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

burakxd383
Mesajlar: 922
Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Mesaj gönderen burakxd383 »

Kod: Tümünü seç

Error: server failed to transmit file 'sound/csgo_footstep2/normal/normaly1.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/csgo_footstep2/normal/normaly2.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/csgo_footstep2/normal/normaly3.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/csgo_footstep2/normal/normaly4.wav'
sorunu çözdüm dosya isimleri yanlışmış eklenti içinde verilen

Kod: Tümünü seç

new fsSounds[numSounds][pathLength] = {
	"csgo_footstep2/normal/normal1.wav",
	"csgo_footstep2/normal/normal2.wav",
	"csgo_footstep2/normal/normal3.wav",
"csgo_footstep2/normal/normal4.wav"}
isimlerdeki y harfini silin sorun çözülüyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla