Yapımcısı : seypa
Sürüm : 1.0
Açıklama :Bullet damage eklentisinin bir diğer versiyonu. Baklava dilimi şeklinde anlık vurduğun hasarı renkli olarak gösterir.
Ekran Görüntüsü :
Cvar Ayarları :
Kod: Tümünü seç
amx_cvar buyuk_mesaj 0 ; 0 konumunda iken sayılar gerçek boyutlarda görüntülenir.
amx_cvar buyuk_mesaj 1 ; 1 konumunda iken sayılar gerçek boyutlarından biraz daha büyük görüntülenir.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Renkli Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "seypa"
#define MAX_PLAYERS 32
new oyuncu_pozisyonu[MAX_PLAYERS+1]
new direk,Pcvar_gosterim_sekli,max_clients
new const Float:kordinatlar[][] =
{
{0.50, 0.40},
{0.55, 0.50},
{0.45, 0.50},
{0.50, 0.60}
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("Damage", "renkli_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
Pcvar_gosterim_sekli = register_cvar( "buyuk_mesaj", "0" )
direk = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_cfg()
{
max_clients = global_get(glb_maxClients)
}
public renkli_damage(id)
{
static saldirgan; saldirgan = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)
if(!is_user_connected(saldirgan)) return;
if(saldirgan> max_clients) return ;
new pozisyon = ++oyuncu_pozisyonu[id]
if( pozisyon == sizeof(kordinatlar))
{
pozisyon = oyuncu_pozisyonu[id] = 0
}
if(!get_pcvar_num(Pcvar_gosterim_sekli)){
set_hudmessage(random_num(0,255),random_num(0,255), random_num(0,255),kordinatlar[pozisyon][0] ,kordinatlar[pozisyon][1] , 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02)
ShowSyncHudMsg(saldirgan,direk, "%d", damage)
}
else
set_dhudmessage(random_num(0,255),random_num(0,255), random_num(0,255),kordinatlar[pozisyon][0] ,kordinatlar[pozisyon][1] , 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02)
show_dhudmessage(saldirgan, "%i^n", damage)
}