[REAPI] Reload Bar
Moderatör: Moderatörler
Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 314
- Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:11 pm
- Clan İsmi: RedDawn
[REAPI] Reload Bar
Eklenti İsmi : Reload Bar
Yapımcısı : heaveNN
Sürüm : 1.0
Açıklama : Şarjör değiştirirken oyuncuya ve onu izleyenlere bar gösterir.
Not: Pompalı silahlarda çalışmaz.
Eklenti:
Yapımcısı : heaveNN
Sürüm : 1.0
Açıklama : Şarjör değiştirirken oyuncuya ve onu izleyenlere bar gösterir.
Not: Pompalı silahlarda çalışmaz.
Eklenti:
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yönetici - Mesajlar: 5457
- Kayıt: Pzr Eyl 06, 2015 6:12 pm
- Server Ip/DNS: dm.csduragi.com
- Clan İsmi: csd
[REAPI] Reload Bar
Eklenti onaylandı ancak test edilmedi,
Paylaşım için teşekkürler
Paylaşım için teşekkürler
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
-
- Mesajlar: 254
- Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:12 pm
- Clan İsmi: RedDawn
-
- Mesajlar: 190
- Kayıt: Cmt May 04, 2019 11:48 am
- Konum: Ankara
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
[REAPI] Reload Bar
Başarılı 
-------------------
Yeni bir değer (Reloading[MAX_PLAYERS + 1]) yerine m_Weapon_fInReload kullanmayı denedin mi? Çok daha güzel olur diye düşünüyorum.

-------------------
Yeni bir değer (Reloading[MAX_PLAYERS + 1]) yerine m_Weapon_fInReload kullanmayı denedin mi? Çok daha güzel olur diye düşünüyorum.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 314
- Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:11 pm
- Clan İsmi: RedDawn
[REAPI] Reload Bar
Colditz yazdı: Sal May 25, 2021 11:43 am Başarılı
-------------------
Yeni bir değer (Reloading[MAX_PLAYERS + 1]) yerine m_Weapon_fInReload kullanmayı denedin mi? Çok daha güzel olur diye düşünüyorum.
Kod: Tümünü seç
new activeItem = get_member(id,m_pActiveItem);
client_print(id,print_center,"%i",get_member(activeItem,m_Weapon_fInReload));
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
[REAPI] Reload Bar
ActiveItem e gerek yok, zaten entity yani varlığı otomatik olarak çekiyor. const ent değerine atamayı deneyin.
Kod: Tümünü seç
get_member(ent, m_Weapon_fInReload);
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 314
- Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:11 pm
- Clan İsmi: RedDawn
[REAPI] Reload Bar
Reload yaparken silah değişirsem ya da silahı yere atarsam ekrana 0 yazdırıyor ve bar dolmaya devam ediyor.Colditz yazdı: Sal May 25, 2021 2:35 pm ActiveItem e gerek yok, zaten entity yani varlığı otomatik olarak çekiyor. const ent değerine atamayı deneyin.
Kod: Tümünü seç
get_member(ent, m_Weapon_fInReload);
Kod: Tümünü seç
RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy,"DefaultDeployPre",.post=false);
public DefaultDeployPre(const ent, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) {
new id = get_member(ent,m_pPlayer);
if(get_member(ent,m_Weapon_fInReload)) {
rg_send_bartime(id,0);
}
client_print(id,print_center,"%i",get_member(ent,m_Weapon_fInReload));
}
Link: | |
Linklerini gizle |