Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[ JailBreak ] Paketli LR Eklentisi

Counter-Strike 1.6 Eklenti Paylaşımı

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır

Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

[ JailBreak ] Paketli LR Eklentisi

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Eklenti İsmi : Gelişmiş LR Eklentisi
Yapımcısı : Fatih ~ EjderYa
Sürüm : 1.0
Açıklama : JailBreak Modu İçin Geliştirilmiş Bir Eklentidir. Oyunda Sona Kalan Mahkumun Gardiyanlarla Duello Yapabilmesine Olanak Verir. Duelloları Daha Renkli Hale Getirmek İçin Duello Müzikleri Eklenmiştir.

Bunların Yanı Sıra Bu Eklenti Kullanıcılarına Duello Menüsüne İstedikleri Oyunları Ekleme Çıkarma Yapabilecekleri Şekilde Tasarlandı.
Eğer Biraz Olsun Kodlama Bilginiz Varsa Ana Eklentiye Hiç Dokunmadan Menüye Yeni Oyunlar Ekleyebilir. Dilediklerinizi de Çıkartabilirsiniz. Hatta Kendi Oyunlarınızı Kendiniz Yazabilirsiniz.


DOSYA : ( Çekirdek Eklenti + Oyunlar )
[ JailBreak ] Paketli LR Eklentisi.zip


Ekran Görüntüsü :
Resim

Komutlar :

Kod: Tümünü seç

/lr
/vs
.lr
.vs
Cvar Ayarları :

Kod: Tümünü seç

amx_cvar duello_baslangic_cani 120 ; 	Duello Başlangıcında Oyuncuların Kaç Can Olacağını Ayarlayabilirsiniz.
amx_cvar duello_glow_rengi 1 ; 		 [ 0 : RENK YOK ] - [ 1 : TAKIM RENGİ ] - [ 2 : RASTGELE RENK ]
amx_cvar duello_cemberi 1 ;			Kapışan Oyuncuların Etrafında Bulunan Çember.  [ 1 : Açık - 0 : Kapalı ]
amx_cvar duello_silah_engeli 1 ;		Duello Esnasında Kapışan Oyuncuların Yerden Silah Almalarını Engeller. [ 1 : Açık - 0 : Kapalı ]
amx_cvar duello_muzikleri 1 ;			Duello Esnasında Çalan Arkaplan Müzikleri. [ 1 : Açık - 0 : Kapalı ]

NOT 1 : Oyun Paketlerini Sunucuya Yüklerken Hata Almamak İçin Öncelikle Çekirdek Eklenti ' yi Panele Yükleyip Harita Değiştirmelisiniz. Bunu Bir Kere Yapmanız Yeterlidir.

NOT 2 : Eklentilerin İsimlerini Plugins.ini ' ye Yazarken Aşağıdaki Örnekteki Gibi Çekirdek Eklentinin ismi Oyunların İsminden Daha Üstte Yazılmalıdır. Çekirdek Eklentiden Daha Üstte Yazılan Eklentiler Eklenti İçerisinde Hatalara Sebep Olabilir.

Kod: Tümünü seç

LR_EJDERYA_Cekirdek_Eklenti.amxx
LR_EJDERYA_XOX_OYUNU.amxx
LR_EJDERYA_BICAK_DUELLOSU.amxx
LR_EJDERYA_DEAGLE_DUELLOSU.amxx
LR_EJDERYA_DURBUNSUZ_SCOUT_DUELLOSU.amxx
LR_EJDERYA_BOMBA_DUELLOSU.amxx

XOX Oyunu :
Resim Daha Tamamlanmamış Oynanmakta Olan Bir XOX Oyunu
Resim Sona Kalan Oyuncu Duello Menüsünden XOX Oyununu Seçerek XOX Oynanacak Alanı Belirliyor.
Resim Eğer Oyun Aşırı Yamuk Bir Zemin Üzerine Kurulmuşsa Bu Durum Algılanıp Size Geri Dönüş Yapılıyor. Şuan Resimde Görülen Bozukluk XOX oynarken Kafaları Biraz daha Bulandırmak İçin İdeal Bence :) Yani Bilerek Bu Şekilde Bozuk Koyup Oynamak Oyuna Ayrı Bir Renk Katabilir.
Resim XOX Oyunun Kuralıdır Berabere Kalmak. Beraberlikten Sonra Tekrar XOX Oynayabilir Yada Diğer Oyunlara Yönelebilirsiniz.
Resim Oyunda Kartlarınızı Üçlediğiniz Zaman Size Sadece Rakibinizin Ölümüne Gülmek Kalır. Rakibe Bir Yumruk Geldiği Anda XOX Kartları Havada Uçuşarak Kaybolur.




!!! KENDİ OYUNUNUZU KENDİNİZ YAZIN !!!

Bunun İçin Önce Örnek Oyun Paketinden Birazcık Bilgi Edinelim.
ÖRNEK OYUN PAKETİ :

Kod: Tümünü seç


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <EjderyaLR>

#include <fun> 		///

#define EKLENTI "[ LR Eklentisi ] [ Yeni Paket ]"
#define VERSIYON "1.0"
#define YAZAR "İSMİNİZİ YAZIN"

new ORNEK_VERI[33]	/// Sizlere Örnek Olarak Bir Verinin Geçeceği İşlemleri Gösterebilmek Amaçlı Bir Veri Oluşturdum.
			/// Bu Veriyi Oluştururken Verinin İsminin Ardından [33] Ekini Kullanarak Eklentiyi 33 Katmana Ayırdım.
			/// Bunu Yapma Sebebim Oyunda Bulunan Her Oyuncuya Bu Katmanların Her Birini Vermek İçindi.
			/// Bu Durumu Halı Sahada Bulunan Oyuncular Gibi Düşünebilirsiniz. Ben Burada [33] Yazarak 33 kişilik bir
			/// Futbol Takımı Kurdum ve Her Oyunca Bir Numara Verdim. Ancak Burada Numaralar 0 ' dan başlıyor.
			/// Sıfırıda Katarak 33 kere +1 Ekleyerek Sayarsak En Fazla 32 ' ye Gelebiliriz. Tabi Buda Tesadüf Değil.
			/// 32 Bizim Sunucuda Bulundurabileceğimiz En Fazla Oyuncu Sayısıdır. Her Oyuncunun 1 - 32 Arasında Herhangi Bir Değeri Vardır.
			/// Benim Sahada Forma Numaram 15 ' dir. Seninki 10 Numaradır. Ama Herkesin Bir Forma Numarası Vardır. Sunucunun Forma Numarası İse 0 ' dır.
			/// 0 Sunucunun Kendisidir. 32 + 1 ( Sunucu ) = 33



public plugin_init() {					/// Tüm Eklentilerde En İlk Çalışan Başlıktır. Örnek Vermek Gerekirse ;
							/// Sistem Size Bu Başlığı Vererek Aslında Bir Barajın Suyunu Vermiş Oluyor
							/// Siz İse Burada "if" - "else" komutlarıyla Suya Engel Koyup İstediğiniz Yere Yönlendiriyorsunuz.
							
							
	register_plugin(EKLENTI, VERSIYON, YAZAR)	/// Eklentinin İsmini - Eklentinin Versiyonunu - Eklentinin Yazarını Tanıttık.
	
	oyun_ekle("OYUN ISMI","Yonlendirilen_Baslik")	/// oyun_ekle("***","***") komutunu kullanarak LR menümüze bir oyun ekliyoruz.
							/// Bu Komutu Kullanırken İlk Kısma Oyunumuzun İsmini İkinci Kısma ise Menüden Bu Oyun Seçildiği
							/// Taktirde Hangi Başlığa Yöneleceğimizi Yazıyoruz.
	
}
public Yonlendirilen_Baslik(id){		/// Bu Başlık Mahkumun Bir Gardiyanı Seçtiğinde Çalışır. Bu Başlığa Sadece Mahkum ve Gardiyan Yönlendirilir.

	new Mahkum , Gardiyan

	if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT ) Gardiyan = id  	/// Gardiyanın Kimliğini ( Forma Numarasını  ) Bulduk.
	if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T ) Mahkum = id		/// Mahkumun Kimliğini ( Forma Numarasını  ) Bulduk.

								/// Eğer bir işleme (id) komutunu uygulatırsak. Hem Mahkuma Hemde Gardiyana O Komut Uygulanır.
								/// Eğer sadece Gardiyana uygulatmak istiyorsak (Gardiyan) olarak belirtmeliyiz.
								/// Eğer sadece Mahkuma uygulatmak istiyorsak (Mahkum) olarak belirtmeliyiz.
								
	ORNEK_VERI[Mahkum] = 200		/// Mahkumun ORNEK_VERI ' si 200 Yapıldı.
	ORNEK_VERI[Gardiyan] = 300	/// Gardiyanın ORNEK_VERI ' si 300 Yapıldı.
	ORNEK_VERI[id]	= 500		/// Hem Mahkumun Hemde Gardiyanın ORNEK_VERI ' leri 500 Yapıldı.
	
	
	
					/// Bu Başlığa Yönlendirilen Oyuncular , Başlığa Yönlendirilmeden Önce Bazı İşlemlerden Geçer.
					/// Bunlar ;
					/// 1 - Oyuncuların Silahları Alınır Ve Ellerine Bıçak Verilir.
					/// 2 - Canları "amx_cvar duello_baslangic_cani" ile belirtilen değere eşitlenir.
					/// 3 - Oyuncuların Ölümsüzlükleri Varsa Kapatılır.
					/// 4 - Oyuncuların Yer Çekimi Değerleri Sıfırlanır.
					/// 5 - Oyuncuların Duvardan Geçme Özellikleri Varsa Kapatılır.
					/// 6 - Oyunculara Işık Parıldaması ( GLOW ) Verilir.
					/// 7 - Oyunculara Bir Adet Çember Verilir. Bu Çemberi "cemberleri_kapat()" komutu ile kapatabilirsiniz.
					
					/// Örnek Olarak Söylüyorum ; Eğer Siz Yazdığınız Oyunda Oyuncuların Duvardan Geçebilmelerini İstiyorsanız. Tekrar Açabilirsiniz.
					/// Her Hangi Bir Çakışma Durumu Oluşturmaz.
					
	
	cemberleri_kapat()		/// Cemberi Kapatmak İçin Kullanılır. Kullanılması Zorunlu Değildir.
	
	
	muzik_kapat()			/// Duello Başladığında Bir Takım Müzikler Çalar. Eğer Bu Komutu Kullanırsanız Müzik Daha Fazla Devam Etmeden Kapanır.
					/// Ses Kirliliği Olmaması Amacıyla , Müziği Bir Anda Kapatmak Yerine Komut Uygulandıktan Bir Süre Sonrasında Kulak Tırmalamadan Kapanır.

	
	/// Şimdi Örnek Olarak Bu Duello Atacakların Yer Çekimini Düşürüp , Ellerinede Scout Verelim.
	
	set_user_gravity(id,0.3)		/// Her İkisininde Yer Çekimi 0.3 ' e Düşürüldü. ( Normal Değer 1.0 ' dır ) - Bu kodu kullanabilmek için (#include <fun>) kullanıldı.
	give_item(id,"weapon_scout")	/// Her İkisinede Scout Silahı Verildi. - Bu kodu kullanabilmek için (#include <fun>) kullanıldı.
	
	set_user_gravity(Mahkum,0.5)	/// Mahkumun Yer Çekimi Değeri 0.5 Yapıldı. 		( Normal Değer : 1.0 )
	set_user_gravity(Gardiyan,0.1)	/// Gardiyanın Yer Çekimi Değeri 0.1 Yapıldı. 		( Normal Değer : 1.0 )
	set_user_gravity(id,0.3)		/// Hem Mahkumun Hemde Gardiyanın Yer Çekimi Düşürüldü.	( Normal Değer : 1.0 )
	

	duello_bitti()			/// Bu Komut Çalıştığında "duello_bitti_ayarlari_sifirla" Başlığına Yönlendirilirsiniz.
					/// Eğer Oyununuzda Oyun Bitmesi İçin Mahkumun Veya Gardiyanın Ölmesi Gerekiyorsa Bu Komutu Kullanmanıza Gerek Yok.
					/// Duello Atan Oyunculardan Bir Tanesi Bu Oyunu Kazandığı Zaman "duello_bitti" Komutu Otomatik Olarak Uygulanır.
					/// Madem Öyle O Zaman Ben Bu Komutu Ne Zaman Kullanacağım Derseniz Yazmış Olduğum XOX oyununu gösteririm.
					/// Yazdığım XOX Oyunu Silahlı , Bombalı vs. Bir Oyun Değil Kimse Kimseyi Öldürmüyor.
					/// Çünkü Rakibi Yenmek İçin Öldürmeniz Değil , Harfinizi Üçlemeniz Gerekiyor. 
					/// Bende Harfler Üçlendiği An "duello_bitti" Komutunu Kullandım.


}
public duello_bitti_ayarlari_sifirla(){	/// Burada Ayarlarınızı Sıfırlamanız İsteniyor.	
					/// duello_bitti() komutu ile yönlendirilme yapıldığında
					/// Duello Atan Oyunculardan Bir Tanesi Ölünğünde , 
					/// Oyuncu Duello Atarken Sunucudan Çıkış Yaptığında ,
					/// Yeni Tur Başladığında,
					/// "duello_bitti_ayarlari_sifirla" Başlığı Çalışır.
					/// Yani Anlayacağınız ; Tüm verilerinizi Bu Başlık Altında Sıfırlamanız Yeterlidir.
					



	Tum_Oyuncularin(ORNEK_VERI,3)	/// Tum_Oyuncularin(Veri,Deger) Komutu İle Tüm Oyuncuların İstenilen Verisine İstenilen Değer Verilir.
					/// Yine Bu Komutu Bir Örnek İle Söyleyeyim. Hani 33 Kişilik Bir Futbol Takımından Bahsetmiştik Ya.
					/// Bu Komut İle Tüm Futbolculara Aynanda Bir Komut Uygulatabilirsin.
					/// Her Oyuncuya Tek Tek Komut Vermek Yerine Hepsine Aynanda Değer Verilebilinir.
					
					
					
					/// ÖRNEK : KOD KONUŞMASI
	ORNEK_VERI[5] = 218		/// Hey 5 Numaralı Oyuncu : Sen 218 Sayısını Aklında Tut.
	ORNEK_VERI[10] = 1453		/// ALOOO 10 Numaralı Oyuncu : 1453 Sayısını Aklında Tut.
	Tum_Oyuncularin(ORNEK_VERI,2023)	/// Ulan Hepinize Söylüyorum : 2023 Saysını Aklınızda Tutun.
					/// Gibi :) :) :)
					

}
Daha Sonra Kendimizi Hazır Hissettiğimizde Aklımıza Gelen Oyunumuzu Hemen Kodlamaya Geçebiliriz.
Yeni Oyun Kodlamaya Başlarken Hemen Altta Bulunan BOŞ PAKET ' i Kullanabilirsiniz.
KODLANMAYA HAZIR BOŞ PAKET :

Kod: Tümünü seç


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <EjderyaLR>

#define EKLENTI "[ LR Eklentisi ] [ Yeni Paket ]"
#define VERSIYON "1.0"
#define YAZAR "İSMİNİZİ YAZIN"

public plugin_init() {
	register_plugin(EKLENTI, VERSIYON, YAZAR)
	
	oyun_ekle("OYUN ISMI","Yonlendirilen_Baslik")		/// Aslında Boş Bir Oyun Paketi -BIÇAK VS BIÇAK- Oyunudur : )
								/// Yani Şuanda Eklentiyi Hiç Ellemeyip Direk Panele Yüklerseniz Bu Oyun Bir Bıçak Savaşına Döner.
	
}
public Yonlendirilen_Baslik(id){

	new Mahkum , Gardiyan

	if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT ) Gardiyan = id
	if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T ) Mahkum = id
	
	
	
	
	
	cemberleri_kapat()	/// Duello Başladığında Oyunculara Glow ve Çember Verilir. Eğer Bu Başlığı Kullanırsanız Çemberler Kapatılır.
	
	muzik_kapat()		/// Duello Başladığında Bir Takım Müzikler Çalar. Eğer Bu Komutu Kullanırsanız Müzik Daha Fazla Devam Etmeden Kapanır.
				/// Ses Kirliliği Olmaması Amacıyla , Müziği Bir Anda Kapatmak Yerine Komut Uygulandıktan Bir Süre Sonrasında Kulak Tırmalamadan Kapatılır.

	duello_bitti()	/// Duellonu Bittiğinde Bu İşlemi Uygulatın. ( Duello Atan Oyunculardan Birisi Öldüğü Zaman Bu İşlem Otomatik Olarak Uygulanır. )
}
public duello_bitti_ayarlari_sifirla(){	/// Duello Bitince Bu Başlık Çalışır. Bu Başlığı Kaldırmanız Sunucuda Hataya Yol Açar. Kullanmasanız Bile Kalsın.

	Tum_Oyuncularin(Veri,0)	/// Bu Komut İlke Tüm Oyuncuların İstenilerin Verilerine İstenilen Değer Verilebilinir..




}
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
En son Yek'-ta tarafından Cmt Ağu 18, 2018 4:51 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.
Sebep: Konu toparlandı.

Etiketler:
Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

[ JailBreak ] Paketli LR Eklentisi

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Çekirdek eklenti leş durumda.
Satır boşluklarını ayarla, colorchat den client_print_color a geç. Yoksa konuyu silinenlere taşıyacağım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Leooo
Mesajlar: 2170
Kayıt: Pzr Eki 01, 2017 11:29 pm
Konum: Azerbaycan,Haciqabul
Clan İsmi: Azerbaycan

[ JailBreak ] Paketli LR Eklentisi

Mesaj gönderen Leooo »

Teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

[ JailBreak ] Paketli LR Eklentisi

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Yek'-ta yazdı: Çrş Nis 04, 2018 3:49 pm Çekirdek eklenti leş durumda.
Satır boşluklarını ayarla, colorchat den client_print_color a geç. Yoksa konuyu silinenlere taşıyacağım.
Senin bu konuda paylaşmış olduğun renkli yazi .inc dosyasının aynısı. Sadece eklneti başında yazıyor.
Yani Bu Senin Kendi Yazdığın Bir Yazı Değilmiydi. Sebebini anlayamadım onun için soruyorum yani.
counter-strike-genel/csduragi-panelinde ... t7093.html

Neyse Madem Öyle Diyorsun. Öyle yapıp paylaşırım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

[ JailBreak ] Paketli LR Eklentisi

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Hazır eklentiler için demiştim onu. Güncellemek lazım orayıda.

https://www.amxmodx.org/api/amxmodx/client_print_color

1.8.3 içerisinde var komut. Tanımlandırma yapmana gerek yok. Direkt kullan.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

[ JailBreak ] Paketli LR Eklentisi

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Yek'-ta yazdı: Çrş Nis 04, 2018 3:57 pm Hazır eklentiler için demiştim onu. Güncellemek lazım orayıda.

https://www.amxmodx.org/api/amxmodx/client_print_color

1.8.3 içerisinde var komut. Tanımlandırma yapmana gerek yok. Direkt kullan.
Doğru Diyosun. amxmodx/api ' ye geldiyse Dicek bir şeyim yok haklısın. : )
Ben onu nasıl görememişim yahu. Halbuki bende eklenti yazarken hep açıktır orası. Zamanında el alışkanlığı işte

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Gozyasi`
Mesajlar: 1393
Kayıt: Prş Şub 08, 2018 7:48 am
Konum: İstanbul
Clan İsmi: IMMORTAL Gaming
İletişim:

[ JailBreak ] Paketli LR Eklentisi

Mesaj gönderen Gozyasi` »

XoX oyununu cok iyi dusunmuşsun Fatih. Hemen denicem bunu :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

[ JailBreak ] Paketli LR Eklentisi

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Gozyasi` yazdı: Çrş Nis 04, 2018 4:16 pm XoX oyununu cok iyi dusunmuşsun Fatih. Hemen denicem bunu :)
Aklıma bu geldi bende kullandım : ) Varsa seninde aklına gelen güzel fikirler söyleyebilirsin. Burda paket olarak paylaşırım. Yada sende yazabilirsin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ENESIZM
Mesajlar: 2175
Kayıt: Prş Tem 06, 2017 10:44 pm
Konum: Mersin
Server Ip/DNS: MoonDeveloperTeam
İletişim:

[ JailBreak ] Paketli LR Eklentisi

Mesaj gönderen ENESIZM »

Serverımda bizzat denemek istedim fakat bazı sorunlardan ötürü deneyemedik önümüzde ki modlara Fatih beyciğim. :D

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

[ JailBreak ] Paketli LR Eklentisi

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Yek'-ta yazdı: Çrş Nis 04, 2018 3:49 pm Çekirdek eklenti leş durumda.
Satır boşluklarını ayarla, colorchat den client_print_color a geç. Yoksa konuyu silinenlere taşıyacağım.

Düzenlendi :
LR_EJDERYA_ÇEKİRDEK_EKLENTİ.zip
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla