Yapımcısı : Fatih ~ EjderYa
Sürüm : 1.0
Açıklama : JailBreak Modu İçin Geliştirilmiş Bir Eklentidir. Oyunda Sona Kalan Mahkumun Gardiyanlarla Duello Yapabilmesine Olanak Verir. Duelloları Daha Renkli Hale Getirmek İçin Duello Müzikleri Eklenmiştir.
Bunların Yanı Sıra Bu Eklenti Kullanıcılarına Duello Menüsüne İstedikleri Oyunları Ekleme Çıkarma Yapabilecekleri Şekilde Tasarlandı.
Eğer Biraz Olsun Kodlama Bilginiz Varsa Ana Eklentiye Hiç Dokunmadan Menüye Yeni Oyunlar Ekleyebilir. Dilediklerinizi de Çıkartabilirsiniz. Hatta Kendi Oyunlarınızı Kendiniz Yazabilirsiniz.
DOSYA : ( Çekirdek Eklenti + Oyunlar )
Ekran Görüntüsü :

Komutlar :
Kod: Tümünü seç
/lr
/vs
.lr
.vs
Kod: Tümünü seç
amx_cvar duello_baslangic_cani 120 ; Duello Başlangıcında Oyuncuların Kaç Can Olacağını Ayarlayabilirsiniz.
amx_cvar duello_glow_rengi 1 ; [ 0 : RENK YOK ] - [ 1 : TAKIM RENGİ ] - [ 2 : RASTGELE RENK ]
amx_cvar duello_cemberi 1 ; Kapışan Oyuncuların Etrafında Bulunan Çember. [ 1 : Açık - 0 : Kapalı ]
amx_cvar duello_silah_engeli 1 ; Duello Esnasında Kapışan Oyuncuların Yerden Silah Almalarını Engeller. [ 1 : Açık - 0 : Kapalı ]
amx_cvar duello_muzikleri 1 ; Duello Esnasında Çalan Arkaplan Müzikleri. [ 1 : Açık - 0 : Kapalı ]
NOT 2 : Eklentilerin İsimlerini Plugins.ini ' ye Yazarken Aşağıdaki Örnekteki Gibi Çekirdek Eklentinin ismi Oyunların İsminden Daha Üstte Yazılmalıdır. Çekirdek Eklentiden Daha Üstte Yazılan Eklentiler Eklenti İçerisinde Hatalara Sebep Olabilir.
Kod: Tümünü seç
LR_EJDERYA_Cekirdek_Eklenti.amxx
LR_EJDERYA_XOX_OYUNU.amxx
LR_EJDERYA_BICAK_DUELLOSU.amxx
LR_EJDERYA_DEAGLE_DUELLOSU.amxx
LR_EJDERYA_DURBUNSUZ_SCOUT_DUELLOSU.amxx
LR_EJDERYA_BOMBA_DUELLOSU.amxx
XOX Oyunu :






!!! KENDİ OYUNUNUZU KENDİNİZ YAZIN !!!
Bunun İçin Önce Örnek Oyun Paketinden Birazcık Bilgi Edinelim.
ÖRNEK OYUN PAKETİ :
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <EjderyaLR>
#include <fun> ///
#define EKLENTI "[ LR Eklentisi ] [ Yeni Paket ]"
#define VERSIYON "1.0"
#define YAZAR "İSMİNİZİ YAZIN"
new ORNEK_VERI[33] /// Sizlere Örnek Olarak Bir Verinin Geçeceği İşlemleri Gösterebilmek Amaçlı Bir Veri Oluşturdum.
/// Bu Veriyi Oluştururken Verinin İsminin Ardından [33] Ekini Kullanarak Eklentiyi 33 Katmana Ayırdım.
/// Bunu Yapma Sebebim Oyunda Bulunan Her Oyuncuya Bu Katmanların Her Birini Vermek İçindi.
/// Bu Durumu Halı Sahada Bulunan Oyuncular Gibi Düşünebilirsiniz. Ben Burada [33] Yazarak 33 kişilik bir
/// Futbol Takımı Kurdum ve Her Oyunca Bir Numara Verdim. Ancak Burada Numaralar 0 ' dan başlıyor.
/// Sıfırıda Katarak 33 kere +1 Ekleyerek Sayarsak En Fazla 32 ' ye Gelebiliriz. Tabi Buda Tesadüf Değil.
/// 32 Bizim Sunucuda Bulundurabileceğimiz En Fazla Oyuncu Sayısıdır. Her Oyuncunun 1 - 32 Arasında Herhangi Bir Değeri Vardır.
/// Benim Sahada Forma Numaram 15 ' dir. Seninki 10 Numaradır. Ama Herkesin Bir Forma Numarası Vardır. Sunucunun Forma Numarası İse 0 ' dır.
/// 0 Sunucunun Kendisidir. 32 + 1 ( Sunucu ) = 33
public plugin_init() { /// Tüm Eklentilerde En İlk Çalışan Başlıktır. Örnek Vermek Gerekirse ;
/// Sistem Size Bu Başlığı Vererek Aslında Bir Barajın Suyunu Vermiş Oluyor
/// Siz İse Burada "if" - "else" komutlarıyla Suya Engel Koyup İstediğiniz Yere Yönlendiriyorsunuz.
register_plugin(EKLENTI, VERSIYON, YAZAR) /// Eklentinin İsmini - Eklentinin Versiyonunu - Eklentinin Yazarını Tanıttık.
oyun_ekle("OYUN ISMI","Yonlendirilen_Baslik") /// oyun_ekle("***","***") komutunu kullanarak LR menümüze bir oyun ekliyoruz.
/// Bu Komutu Kullanırken İlk Kısma Oyunumuzun İsmini İkinci Kısma ise Menüden Bu Oyun Seçildiği
/// Taktirde Hangi Başlığa Yöneleceğimizi Yazıyoruz.
}
public Yonlendirilen_Baslik(id){ /// Bu Başlık Mahkumun Bir Gardiyanı Seçtiğinde Çalışır. Bu Başlığa Sadece Mahkum ve Gardiyan Yönlendirilir.
new Mahkum , Gardiyan
if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT ) Gardiyan = id /// Gardiyanın Kimliğini ( Forma Numarasını ) Bulduk.
if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T ) Mahkum = id /// Mahkumun Kimliğini ( Forma Numarasını ) Bulduk.
/// Eğer bir işleme (id) komutunu uygulatırsak. Hem Mahkuma Hemde Gardiyana O Komut Uygulanır.
/// Eğer sadece Gardiyana uygulatmak istiyorsak (Gardiyan) olarak belirtmeliyiz.
/// Eğer sadece Mahkuma uygulatmak istiyorsak (Mahkum) olarak belirtmeliyiz.
ORNEK_VERI[Mahkum] = 200 /// Mahkumun ORNEK_VERI ' si 200 Yapıldı.
ORNEK_VERI[Gardiyan] = 300 /// Gardiyanın ORNEK_VERI ' si 300 Yapıldı.
ORNEK_VERI[id] = 500 /// Hem Mahkumun Hemde Gardiyanın ORNEK_VERI ' leri 500 Yapıldı.
/// Bu Başlığa Yönlendirilen Oyuncular , Başlığa Yönlendirilmeden Önce Bazı İşlemlerden Geçer.
/// Bunlar ;
/// 1 - Oyuncuların Silahları Alınır Ve Ellerine Bıçak Verilir.
/// 2 - Canları "amx_cvar duello_baslangic_cani" ile belirtilen değere eşitlenir.
/// 3 - Oyuncuların Ölümsüzlükleri Varsa Kapatılır.
/// 4 - Oyuncuların Yer Çekimi Değerleri Sıfırlanır.
/// 5 - Oyuncuların Duvardan Geçme Özellikleri Varsa Kapatılır.
/// 6 - Oyunculara Işık Parıldaması ( GLOW ) Verilir.
/// 7 - Oyunculara Bir Adet Çember Verilir. Bu Çemberi "cemberleri_kapat()" komutu ile kapatabilirsiniz.
/// Örnek Olarak Söylüyorum ; Eğer Siz Yazdığınız Oyunda Oyuncuların Duvardan Geçebilmelerini İstiyorsanız. Tekrar Açabilirsiniz.
/// Her Hangi Bir Çakışma Durumu Oluşturmaz.
cemberleri_kapat() /// Cemberi Kapatmak İçin Kullanılır. Kullanılması Zorunlu Değildir.
muzik_kapat() /// Duello Başladığında Bir Takım Müzikler Çalar. Eğer Bu Komutu Kullanırsanız Müzik Daha Fazla Devam Etmeden Kapanır.
/// Ses Kirliliği Olmaması Amacıyla , Müziği Bir Anda Kapatmak Yerine Komut Uygulandıktan Bir Süre Sonrasında Kulak Tırmalamadan Kapanır.
/// Şimdi Örnek Olarak Bu Duello Atacakların Yer Çekimini Düşürüp , Ellerinede Scout Verelim.
set_user_gravity(id,0.3) /// Her İkisininde Yer Çekimi 0.3 ' e Düşürüldü. ( Normal Değer 1.0 ' dır ) - Bu kodu kullanabilmek için (#include <fun>) kullanıldı.
give_item(id,"weapon_scout") /// Her İkisinede Scout Silahı Verildi. - Bu kodu kullanabilmek için (#include <fun>) kullanıldı.
set_user_gravity(Mahkum,0.5) /// Mahkumun Yer Çekimi Değeri 0.5 Yapıldı. ( Normal Değer : 1.0 )
set_user_gravity(Gardiyan,0.1) /// Gardiyanın Yer Çekimi Değeri 0.1 Yapıldı. ( Normal Değer : 1.0 )
set_user_gravity(id,0.3) /// Hem Mahkumun Hemde Gardiyanın Yer Çekimi Düşürüldü. ( Normal Değer : 1.0 )
duello_bitti() /// Bu Komut Çalıştığında "duello_bitti_ayarlari_sifirla" Başlığına Yönlendirilirsiniz.
/// Eğer Oyununuzda Oyun Bitmesi İçin Mahkumun Veya Gardiyanın Ölmesi Gerekiyorsa Bu Komutu Kullanmanıza Gerek Yok.
/// Duello Atan Oyunculardan Bir Tanesi Bu Oyunu Kazandığı Zaman "duello_bitti" Komutu Otomatik Olarak Uygulanır.
/// Madem Öyle O Zaman Ben Bu Komutu Ne Zaman Kullanacağım Derseniz Yazmış Olduğum XOX oyununu gösteririm.
/// Yazdığım XOX Oyunu Silahlı , Bombalı vs. Bir Oyun Değil Kimse Kimseyi Öldürmüyor.
/// Çünkü Rakibi Yenmek İçin Öldürmeniz Değil , Harfinizi Üçlemeniz Gerekiyor.
/// Bende Harfler Üçlendiği An "duello_bitti" Komutunu Kullandım.
}
public duello_bitti_ayarlari_sifirla(){ /// Burada Ayarlarınızı Sıfırlamanız İsteniyor.
/// duello_bitti() komutu ile yönlendirilme yapıldığında
/// Duello Atan Oyunculardan Bir Tanesi Ölünğünde ,
/// Oyuncu Duello Atarken Sunucudan Çıkış Yaptığında ,
/// Yeni Tur Başladığında,
/// "duello_bitti_ayarlari_sifirla" Başlığı Çalışır.
/// Yani Anlayacağınız ; Tüm verilerinizi Bu Başlık Altında Sıfırlamanız Yeterlidir.
Tum_Oyuncularin(ORNEK_VERI,3) /// Tum_Oyuncularin(Veri,Deger) Komutu İle Tüm Oyuncuların İstenilen Verisine İstenilen Değer Verilir.
/// Yine Bu Komutu Bir Örnek İle Söyleyeyim. Hani 33 Kişilik Bir Futbol Takımından Bahsetmiştik Ya.
/// Bu Komut İle Tüm Futbolculara Aynanda Bir Komut Uygulatabilirsin.
/// Her Oyuncuya Tek Tek Komut Vermek Yerine Hepsine Aynanda Değer Verilebilinir.
/// ÖRNEK : KOD KONUŞMASI
ORNEK_VERI[5] = 218 /// Hey 5 Numaralı Oyuncu : Sen 218 Sayısını Aklında Tut.
ORNEK_VERI[10] = 1453 /// ALOOO 10 Numaralı Oyuncu : 1453 Sayısını Aklında Tut.
Tum_Oyuncularin(ORNEK_VERI,2023) /// Ulan Hepinize Söylüyorum : 2023 Saysını Aklınızda Tutun.
/// Gibi :) :) :)
}
Yeni Oyun Kodlamaya Başlarken Hemen Altta Bulunan BOŞ PAKET ' i Kullanabilirsiniz.
KODLANMAYA HAZIR BOŞ PAKET :
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <EjderyaLR>
#define EKLENTI "[ LR Eklentisi ] [ Yeni Paket ]"
#define VERSIYON "1.0"
#define YAZAR "İSMİNİZİ YAZIN"
public plugin_init() {
register_plugin(EKLENTI, VERSIYON, YAZAR)
oyun_ekle("OYUN ISMI","Yonlendirilen_Baslik") /// Aslında Boş Bir Oyun Paketi -BIÇAK VS BIÇAK- Oyunudur : )
/// Yani Şuanda Eklentiyi Hiç Ellemeyip Direk Panele Yüklerseniz Bu Oyun Bir Bıçak Savaşına Döner.
}
public Yonlendirilen_Baslik(id){
new Mahkum , Gardiyan
if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT ) Gardiyan = id
if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T ) Mahkum = id
cemberleri_kapat() /// Duello Başladığında Oyunculara Glow ve Çember Verilir. Eğer Bu Başlığı Kullanırsanız Çemberler Kapatılır.
muzik_kapat() /// Duello Başladığında Bir Takım Müzikler Çalar. Eğer Bu Komutu Kullanırsanız Müzik Daha Fazla Devam Etmeden Kapanır.
/// Ses Kirliliği Olmaması Amacıyla , Müziği Bir Anda Kapatmak Yerine Komut Uygulandıktan Bir Süre Sonrasında Kulak Tırmalamadan Kapatılır.
duello_bitti() /// Duellonu Bittiğinde Bu İşlemi Uygulatın. ( Duello Atan Oyunculardan Birisi Öldüğü Zaman Bu İşlem Otomatik Olarak Uygulanır. )
}
public duello_bitti_ayarlari_sifirla(){ /// Duello Bitince Bu Başlık Çalışır. Bu Başlığı Kaldırmanız Sunucuda Hataya Yol Açar. Kullanmasanız Bile Kalsın.
Tum_Oyuncularin(Veri,0) /// Bu Komut İlke Tüm Oyuncuların İstenilerin Verilerine İstenilen Değer Verilebilinir..
}