Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[ReAPI] Paint (Boya Kalemi) Eklentisi

Counter-Strike 1.6 Eklenti Paylaşımı

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır

Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Necati Doğan
Mesajlar: 822
Kayıt: Prş Haz 07, 2018 6:18 pm
Konum: İstanbul
Clan İsmi: Ke$`h Gaming
İletişim:

[ReAPI] Paint (Boya Kalemi) Eklentisi

Mesaj gönderen Necati Doğan »

Eklenti İsmi : Paint (Boya Kalemi) Eklentisi
Yapımcısı : w0w
Sürüm : 1.1
Açıklama : Jailbreak serverlerde sadece CT oyuncuları için renki çizgiler çizmeye yarar.

Ekran Görüntüsü :
paint.png
Komutlar :
+paint
+boya
+kalem


Cvar Ayarları :

Kod: Tümünü seç

amx_cvar paint_marker_life_time "25" // Çizgiler kaç saniye gözükecek ?
İndirme Bağlantısı :
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Etiketler:
Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

[ReAPI] Paint (Boya Kalemi) Eklentisi

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Onaylandı. Bazı derleyicilerde fakemeta ile reapi aynı anda tanıldığı zaman sembol hatası veriyor. Hatayı çözmek için reapiyi fakemeta üzerine yazmak lazım. Sma dosyasında bunu düzenledim.

Kod: Tümünü seç

D:\AMXXPrograms\Derleyici\include\cssdk_const.inc(1307) : error 020: invalid symbol name ""
Eklentiyi dev-cs de görmüştüm ama hiç deneyememiştim. Deneyip paylaştığın için teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Necati Doğan
Mesajlar: 822
Kayıt: Prş Haz 07, 2018 6:18 pm
Konum: İstanbul
Clan İsmi: Ke$`h Gaming
İletişim:

[ReAPI] Paint (Boya Kalemi) Eklentisi

Mesaj gönderen Necati Doğan »

Yek'-ta yazdı: Cmt Şub 09, 2019 10:23 pm Onaylandı. Bazı derleyicilerde fakemeta ile reapi aynı anda tanıldığı zaman sembol hatası veriyor. Hatayı çözmek için reapiyi fakemeta üzerine yazmak lazım. Sma dosyasında bunu düzenledim.

Kod: Tümünü seç

D:\AMXXPrograms\Derleyici\include\cssdk_const.inc(1307) : error 020: invalid symbol name ""
Eklentiyi dev-cs de görmüştüm ama hiç deneyememiştim. Deneyip paylaştığın için teşekkürler.
Bunu öğrendiğim iyi oldu teşekkürler :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

0nurd0gann
Mesajlar: 748
Kayıt: Cmt Ara 23, 2017 10:20 pm
Clan İsmi: BLOODY GAMING
İletişim:

[ReAPI] Paint (Boya Kalemi) Eklentisi

Mesaj gönderen 0nurd0gann »

bunu dm modda kullanabilirmiyiz ve herkes yapabilsin şeklinde ayarlayabilirmiyiz ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Necati Doğan
Mesajlar: 822
Kayıt: Prş Haz 07, 2018 6:18 pm
Konum: İstanbul
Clan İsmi: Ke$`h Gaming
İletişim:

[ReAPI] Paint (Boya Kalemi) Eklentisi

Mesaj gönderen Necati Doğan »

0nurd0gann yazdı: Cmt Nis 13, 2019 3:25 pm bunu dm modda kullanabilirmiyiz ve herkes yapabilsin şeklinde ayarlayabilirmiyiz ?

Kod: Tümünü seç

/* - stupok69: original plugin Magic Marker v3.1 - */
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <fakemeta>
#include <xs>

new bool:g_bAlive[MAX_PLAYERS+1],bool:g_bIsPainting[MAX_PLAYERS+1], bool:g_bIsHoldingPaint[MAX_PLAYERS+1],
Float:g_iOriginPaint[MAX_PLAYERS+1][3],g_pSpriteLightning,g_iLifeTime;
public plugin_init() {
	register_plugin("Paint Marker", "1.1", "w0w");

	register_clcmd("+paint", "func_PaintEnable");
	register_clcmd("-paint", "func_PaintDisable");
	register_clcmd("+boya", "func_PaintEnable");
	register_clcmd("-boya", "func_PaintDisable");
	register_clcmd("+kalem", "func_PaintEnable");
	register_clcmd("-kalem", "func_PaintDisable");

	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_PlayerSpawn, "refwd_PlayerSpawn_Post", true);
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "refwd_PlayerKilled_Post", true);

	new pCvar = create_cvar("paint_marker_life_time", "25", FCVAR_NONE, fmt("Kac Saniye Gosterilecek?"), true, 1.0, true, 25.0);
	bind_pcvar_num(pCvar, g_iLifeTime);

	new iEnt = rg_create_entity("info_target", true);
	if(iEnt) { SetThink(iEnt, "think_Paint"); set_entvar(iEnt, var_nextthink, get_gametime() + 0.1); }
}
public plugin_precache() g_pSpriteLightning = precache_model("sprites/lgtning.spr");
public client_disconnected(id) g_bIsPainting[id] = g_bAlive[id] = false;
public refwd_PlayerSpawn_Post(id) {
	if(is_user_alive(id)) {
		g_bAlive[id] = true;
		g_bIsPainting[id] = false;
	}
}
public refwd_PlayerKilled_Post(id) g_bAlive[id] = g_bIsPainting[id] = false;

// +paint
public func_PaintEnable(id) {
	if(!g_bAlive[id]/* || get_user_team(id)!=2*/) return PLUGIN_HANDLED;

	g_bIsPainting[id] = true;
	return PLUGIN_HANDLED;
}

// -paint
public func_PaintDisable(id)
{
	g_bIsPainting[id] = false;
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public think_Paint(iEnt)
{
	static iPlayers[MAX_PLAYERS], iPlayerCount;
	//190get_players_ex(iPlayers, iPlayerCount, GetPlayers_ExcludeDead);
	get_players(iPlayers,iPlayerCount,"achi");

	for(new i, iPlayer; i < iPlayerCount; i++)
	{
		iPlayer = iPlayers[i];

		if(!g_bIsPainting[iPlayer] || func_IsAimingAtSky(iPlayer))
		{
			g_bIsHoldingPaint[iPlayer] = false;
			continue;
		}

		static Float:flOrigin[3], Float:flDistance;
		flOrigin = g_iOriginPaint[iPlayer];

		if(!g_bIsHoldingPaint[iPlayer])
		{
			func_GetAimOrigin(iPlayer, g_iOriginPaint[iPlayer]);
			func_MoveTowardClient(iPlayer, g_iOriginPaint[iPlayer]);
			g_bIsHoldingPaint[iPlayer] = true;
			continue;
		}

		func_GetAimOrigin(iPlayer, g_iOriginPaint[iPlayer]);
		func_MoveTowardClient(iPlayer, g_iOriginPaint[iPlayer]);

		flDistance = get_distance_f(g_iOriginPaint[iPlayer], flOrigin);

		if(flDistance > 2)
			func_StartPainting(g_iOriginPaint[iPlayer], flOrigin);
	}

	set_entvar(iEnt, var_nextthink, get_gametime() + 0.1);
}

func_StartPainting(Float:flOrigin1[3], Float:flOrigin2[3])
{
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_BEAMPOINTS);
	write_coord_f(flOrigin1[0]);         // startposition x
	write_coord_f(flOrigin1[1]);         // startposition y
	write_coord_f(flOrigin1[2]);         // startposition z
	write_coord_f(flOrigin2[0]);         // endposition x
	write_coord_f(flOrigin2[1]);         // endposition y
	write_coord_f(flOrigin2[2]);         // endposition z
	write_short(g_pSpriteLightning);    // sprite index
	write_byte(0);                        // starting frame
	write_byte(10);                        // frame rate in 0.1's
	write_byte(g_iLifeTime * 10);        // life in 0.1's
	write_byte(50);                        // line width in 0.1's
	write_byte(0);                        // noise aimplitude in 0.01's
	write_byte(random_num(0, 255));        // red
	write_byte(random_num(0, 255));        // green
	write_byte(random_num(0, 255));        // blue
	write_byte(255);                    // brightness
	write_byte(0);                        // scroll speed in 0.1's
	message_end();
}

func_GetAimOrigin(id, Float:flOrigin[3])
{
	static Float:flStart[3], Float:flViewOfs[3];
	get_entvar(id, var_origin, flStart);
	get_entvar(id, var_view_ofs, flViewOfs);
	xs_vec_add(flStart, flViewOfs, flStart);

	static Float:flDest[3];
	get_entvar(id, var_v_angle, flDest);
	engfunc(EngFunc_MakeVectors, flDest);
	global_get(glb_v_forward, flDest);
	xs_vec_mul_scalar(flDest, 9999.0, flDest);
	xs_vec_add(flStart, flDest, flDest);

	engfunc(EngFunc_TraceLine, flStart, flDest, 0, id, 0);
	get_tr2(0, TR_vecEndPos, flOrigin);
}

stock func_MoveTowardClient(id, Float:flOrigin[3])
{
	static Float:flPlayerOrigin[3];

	get_entvar(id, var_origin, flPlayerOrigin);

	flOrigin[0] += (flPlayerOrigin[0] > flOrigin[0]) ? 1.0 : -1.0;
	flOrigin[1] += (flPlayerOrigin[1] > flOrigin[1]) ? 1.0 : -1.0;
	flOrigin[2] += (flPlayerOrigin[2] > flOrigin[2]) ? 1.0 : -1.0;
}

bool:func_IsAimingAtSky(id)
{
	new Float:flOrigin[3];
	func_GetAimOrigin(id, flOrigin);
	return (engfunc(EngFunc_PointContents, flOrigin) == CONTENTS_SKY);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

0nurd0gann
Mesajlar: 748
Kayıt: Cmt Ara 23, 2017 10:20 pm
Clan İsmi: BLOODY GAMING
İletişim:

[ReAPI] Paint (Boya Kalemi) Eklentisi

Mesaj gönderen 0nurd0gann »

Komutlar :
+paint
+boya
+kalem yazınca birşey çıkmıyor tam olarak ne yazmamız gerekiyor ugrastırıyorum kusura bakmayın @Necati Doğan

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

[ReAPI] Paint (Boya Kalemi) Eklentisi

Mesaj gönderen Yek'-ta »

0nurd0gann yazdı: Cmt Nis 13, 2019 3:50 pm Komutlar :
+paint
+boya
+kalem yazınca birşey çıkmıyor tam olarak ne yazmamız gerekiyor ugrastırıyorum kusura bakmayın Necati Doğan
konsola bind v +paint yazın, V tuşuna basılı tuttuğunuzda çalışacak.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

0nurd0gann
Mesajlar: 748
Kayıt: Cmt Ara 23, 2017 10:20 pm
Clan İsmi: BLOODY GAMING
İletişim:

[ReAPI] Paint (Boya Kalemi) Eklentisi

Mesaj gönderen 0nurd0gann »

20190413150034_1.jpg
oldu teşekkürler.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla