[REAPI] BunnyHop

Counter-Strike 1.6 Eklenti Paylaşımı

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır

Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Colditz
Mesajlar: 1874
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
İletişim:

[REAPI] BunnyHop

Mesaj gönderen Colditz »

Eklenti İsmi : ReBunnyHop
Yapımcısı : PurposeLess
Sürüm : 1.3
Açıklama :
Sunucuda bunnyhop yapmanızı sağlar. Reapi ile kodlanarak eklentide optimize edilmiştir, sunucuda en iyi ve en hızlı
şekilde çalışır.

Cvarlar :
amx_cvar bh_enabled "1" ; Bunny açar kapatır.

Güncellemeler

Kod: Tümünü seç

==== 1.0 ====
* Reapi PreThink komutu kullanılarak optimize edilmiştir.

==== 1.1 ====
* PreThink komutu yerine Jump komutu kullanılmıştır.
* Gereksiz komutlar silinmiştir.

==== 1.2 ====
* Gereksiz kontrol komutları silinmiştir.
* Velocity olarak tanınan zıplama hızı 250 den 268 e çıkarılmıştır.
* Static komutu new olarak değiştirilmiştir.

==== 1.3 ====
* Hookchain komutu için DisableHookChain EnableHookChain eklenmiştir.
* Hız limiti koymak için #define PREVENT_MEGABUNNY_JUMPING eklenmiştir.

Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Dost dediğin kalbini soymuş.


Bâkî kalan bu kubbede bir hoş sadâ imiş

Etiketler:
Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10089
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

[REAPI] BunnyHop

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Eklenti onaylandı.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

CivilEngineer
Mesajlar: 325
Kayıt: Çrş Nis 17, 2019 5:04 pm
Server Ip/DNS: 213.238.173.204
Clan İsmi: CivilGaming
İletişim:

[REAPI] BunnyHop

Mesaj gönderen CivilEngineer »

Colditz yazdı: Cum Haz 28, 2019 10:18 pm Eklenti İsmi : ReBunnyHop
Yapımcısı : PurposeLess
Sürüm : 1.2
Açıklama :
Sunucuda bunnyhop yapmanızı sağlar. Reapi ile kodlanarak eklentide optimize edilmiştir, sunucuda en iyi ve en hızlı
şekilde çalışır.

Cvarlar :
amx_cvar bh_enabled "1" ; Bunny açar kapatır.

Güncellemeler

Kod: Tümünü seç

==== 1.0 ====
* Reapi PreThink komutu kullanılarak optimize edilmiştir.

==== 1.1 ====
* PreThink komutu yerine Jump komutu kullanılmıştır.
* Gereksiz komutlar silinmiştir.

==== 1.2 ====
* Gereksiz kontrol komutları silinmiştir.
* Velocity olarak tanınan zıplama hızı 250 den 268 e çıkarılmıştır.
* Static komutu new olarak değiştirilmiştir.
csduraginin bunny eklentisini kullanıyorum. Ne gibi farklılıklar var? Yüklememi önerir misiniz ?
CivilGaming | Simple Capture The Flag
bk.CivilGaming.net - cs4.csduragi.net

Web: www.civilgaming.net
Instagram: www.instagram.com/CivilGamingCs
Facebook: facebook.com/cs.civilgaming.net

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

burakxd383
Mesajlar: 624
Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: 213.238.173.145
Clan İsmi: Lost Player
İletişim:

[REAPI] BunnyHop

Mesaj gönderen burakxd383 »

CivilEngineer yazdı: Cum Haz 28, 2019 11:19 pm
Colditz yazdı: Cum Haz 28, 2019 10:18 pm Eklenti İsmi : ReBunnyHop
Yapımcısı : PurposeLess
Sürüm : 1.2
Açıklama :
Sunucuda bunnyhop yapmanızı sağlar. Reapi ile kodlanarak eklentide optimize edilmiştir, sunucuda en iyi ve en hızlı
şekilde çalışır.

Cvarlar :
amx_cvar bh_enabled "1" ; Bunny açar kapatır.

Güncellemeler

Kod: Tümünü seç

==== 1.0 ====
* Reapi PreThink komutu kullanılarak optimize edilmiştir.

==== 1.1 ====
* PreThink komutu yerine Jump komutu kullanılmıştır.
* Gereksiz komutlar silinmiştir.

==== 1.2 ====
* Gereksiz kontrol komutları silinmiştir.
* Velocity olarak tanınan zıplama hızı 250 den 268 e çıkarılmıştır.
* Static komutu new olarak değiştirilmiştir.
csduraginin bunny eklentisini kullanıyorum. Ne gibi farklılıklar var? Yüklememi önerir misiniz ?
reapi kesinlikle daha stabil çalışır, mutlaka deneyin derim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Colditz
Mesajlar: 1874
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
İletişim:

[REAPI] BunnyHop

Mesaj gönderen Colditz »

@CivilEngineer Şu şekilde anlatayım umarım anlarsın;

PreThink diye bir komut var. Bu komut bildiğime göre saniyede 1 kere oyuncuya gönderiliyor. Bu komutu kullanarak oyuncunun JUMP yani space tuşuna basıp basmadığını algılatıyorsun. Basıyorsa suda olup olmadığını, yerde olup olmadığını algılatıyorsun. Algılatmalar bittikten sonra adamı tekrardan zıplatıyorsun. Bu komutları her saniyede tüm oyuncular için kontrol ettiriyor. Belki saniyede değil sanisededir tam olarak emin değilim. Eski bunnyhop eklentilerinde bu komut kullanılıyor.

Benim eklentime dönelim. PreThink komutu bulunmamakta. Onun yerine sadece oyuncu zıpladığında aktif olan bir komut var. Reapi ile bu daha hızlı bir hâl aldı tabii RG_CBasePlayer_Jump. Her oyuncuyu defalarca kontrol etmeden oyuncu zıpladığında aktif oluyor ve suda veya yerde olup olmadığını kontrol etmiyor. Sunucunda sürekli bunny yapılıyorsa biraz rahatlama gösterecektir sunucu. Kullanmanı tavsiye ederim ama zorlayamam.

+ Bu arada yeni panel ile bunnyhop eklentisinin değiştirilmesini de beklemiyor değilim açıkçası.
Dost dediğin kalbini soymuş.


Bâkî kalan bu kubbede bir hoş sadâ imiş

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Erhan1232YARDIM
Mesajlar: 977
Kayıt: Pzr May 26, 2019 12:36 pm

[REAPI] BunnyHop

Mesaj gönderen Erhan1232YARDIM »

Teşekkürler. Açıklayınca daha güzel bir eklenti oldu.

Kod: Tümünü seç

Zırh giyip kılıç takmak adamı şövalye yapmaz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

CivilEngineer
Mesajlar: 325
Kayıt: Çrş Nis 17, 2019 5:04 pm
Server Ip/DNS: 213.238.173.204
Clan İsmi: CivilGaming
İletişim:

[REAPI] BunnyHop

Mesaj gönderen CivilEngineer »

Colditz yazdı: Cum Haz 28, 2019 11:29 pm @CivilEngineer Şu şekilde anlatayım umarım anlarsın;

PreThink diye bir komut var. Bu komut bildiğime göre saniyede 1 kere oyuncuya gönderiliyor. Bu komutu kullanarak oyuncunun JUMP yani space tuşuna basıp basmadığını algılatıyorsun. Basıyorsa suda olup olmadığını, yerde olup olmadığını algılatıyorsun. Algılatmalar bittikten sonra adamı tekrardan zıplatıyorsun. Bu komutları her saniyede tüm oyuncular için kontrol ettiriyor. Belki saniyede değil sanisededir tam olarak emin değilim. Eski bunnyhop eklentilerinde bu komut kullanılıyor.

Benim eklentime dönelim. PreThink komutu bulunmamakta. Onun yerine sadece oyuncu zıpladığında aktif olan bir komut var. Reapi ile bu daha hızlı bir hâl aldı tabii RG_CBasePlayer_Jump. Her oyuncuyu defalarca kontrol etmeden oyuncu zıpladığında aktif oluyor ve suda veya yerde olup olmadığını kontrol etmiyor. Sunucunda sürekli bunny yapılıyorsa biraz rahatlama gösterecektir sunucu. Kullanmanı tavsiye ederim ama zorlayamam.

+ Bu arada yeni panel ile bunnyhop eklentisinin değiştirilmesini de beklemiyor değilim açıkçası.
Teşekkür ederim. Server bayrak kapma üzerine bir server oldugu için bunny sürekli yapılıyor. En kısa zamanda deneyeceğim. Elinize sağlık.
CivilGaming | Simple Capture The Flag
bk.CivilGaming.net - cs4.csduragi.net

Web: www.civilgaming.net
Instagram: www.instagram.com/CivilGamingCs
Facebook: facebook.com/cs.civilgaming.net

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10089
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

[REAPI] BunnyHop

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Eklenti güncellendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Truva!
Mesajlar: 243
Kayıt: Pzr Ara 24, 2017 8:54 pm

[REAPI] BunnyHop

Mesaj gönderen Truva! »

Teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Erhan1232YARDIM
Mesajlar: 977
Kayıt: Pzr May 26, 2019 12:36 pm

[REAPI] BunnyHop

Mesaj gönderen Erhan1232YARDIM »

Colditz yazdı: Cum Haz 28, 2019 10:18 pm Eklenti İsmi : ReBunnyHop
Yapımcısı : PurposeLess
Sürüm : 1.3
Açıklama :
Sunucuda bunnyhop yapmanızı sağlar. Reapi ile kodlanarak eklentide optimize edilmiştir, sunucuda en iyi ve en hızlı
şekilde çalışır.

Cvarlar :
amx_cvar bh_enabled "1" ; Bunny açar kapatır.

Güncellemeler

Kod: Tümünü seç

==== 1.0 ====
* Reapi PreThink komutu kullanılarak optimize edilmiştir.

==== 1.1 ====
* PreThink komutu yerine Jump komutu kullanılmıştır.
* Gereksiz komutlar silinmiştir.

==== 1.2 ====
* Gereksiz kontrol komutları silinmiştir.
* Velocity olarak tanınan zıplama hızı 250 den 268 e çıkarılmıştır.
* Static komutu new olarak değiştirilmiştir.

==== 1.3 ====
* Hookchain komutu için DisableHookChain EnableHookChain eklenmiştir.
* Hız limiti koymak için #define PREVENT_MEGABUNNY_JUMPING eklenmiştir.

Deathrun_simple de havaya atan yerde atmiyor buglu sanirim.

Kod: Tümünü seç

Zırh giyip kılıç takmak adamı şövalye yapmaz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla