Onaylandı, denenmedi.
--------------------------------------------->
Bir sonraki güncellemede, bunları dikkate almanı tavsiye ederim.
bind_pcvar_num ve create_cvar kullanman register_cvar komutundan daha hızlı ve güvenilir çalışıyor.
Hem daha ayrıntılı hem daha kolay.
Kod: Tümünü seç
zamanim = register_cvar("kelimeoyunu_zamani","45");
->
bind_pcvar_num(create_cvar("kelimeoyunu_zamani", "45"), zamanim);
Birkaç değişkenden kurtulmak bazen iyi olabiliyor.
Kod: Tümünü seç
new data[6], name[32], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), name, charsmax(name), callback);
new key = str_to_num(data);
->
new data[6];
menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data));
new key = str_to_num(data);
Herhangi bir yazıda isim alacaksan %n kullanıp ekstra olarak oyuncunun ID'sini kullanman oyuncunun ismini verecektir.
Ekstradan get_user_name kullanmaya gerek yok.
Kod: Tümünü seç
new namecik[33];
get_user_name(id,namecik,32)
client_print_color(0,0,"^3%s ^1Adli Oyuncuda^3 %d TL ^1Var.",namecik[id],m_TL[id]);
->
client_print_color(0,0,"^3%n ^1Adli Oyuncuda^3 %d TL ^1Var.",id,m_TL[id]);
Birden fazla set_task varsa Task eklemen daha iyi olabilir.
Remove_task kullanırken direkt sadece tek task silersin.
Kod: Tümünü seç
set_task(60.0,"oldrmebasnhpbitis",id);
set_task(15.0,"ziplamabitis",id)
...
->
enum (+= 1000)
{
TASK1 = 1000;
TASK2
};
set_task(60.0,"oldrmebasnhpbitis",id + TASKI1);
set_task(15.0,"ziplamabitis",id + TASKI2);
...
Bazı arkadaşlardan get_players kodunun takım olayında hata verebildiğini öğrendim.
Bunu kullanabilirsin.
Kod: Tümünü seç
new players[32], inum;
static Uid;
get_players(players, inum, "ae", "CT");
for(new i; i<inum; i++)
{
Uid = players[i];
hayattakal[Uid]++;
}
->
for(new Uid = 1; Uid <= MaxClients; Uid++)
{
if(is_user_alive(Uid) && get_member(Uid, m_iTeam) == TEAM_CT)
{
hayattakal[Uid]++;
}
}
Aynı şekilde bu şekilde de yapabilirsin. Bu sadece tavsiye. Pek bir şey değişmeyecek ama
bu şekilde isim kontrol etmiyorsun ve iki değişken daha az oluyor.
Kod: Tümünü seç
public lister(const id)
{
if(m_TL[id] > 0) {
new menu = menu_create("\rYollayacagin Oyuncuyu Sec","lister_handler");
new name[32], num[6];
new players[32], menuz[64], inum;
static Uid;
get_players(players, inum);
for(new i; i<inum; i++)
{
Uid = players[i];
name[0] = '^0';
menuz[0] = '^0';
num_to_str(Uid, num, charsmax(num));
get_user_name(Uid, name, charsmax(name));
formatex(menuz,charsmax(menuz), "\w%s",name);
menu_additem(menu,menuz,num);
}
menu_display(id,menu);
}
else client_print_color(id,id,"^4[%s] ^1Yetersiz TL.",SERVERISMI);
return PLUGIN_HANDLED
}
->
public lister(const id)
{
if(m_TL[id] > 0) {
new menu = menu_create("\rYollayacagin Oyuncuyu Sec","lister_handler");
new menuz[64], num[6];
for(new Uid = 1; Uid <= MaxClients; Uid++)
{
if(is_user_connected(Uid))
{
num_to_str(Uid, num, charsmax(num));
formatex(menuz, charsmax(menuz), "%n", Uid);
menu_additem(menu, menuz, num);
}
}
menu_display(id,menu);
}
else client_print_color(id,id,"^4[%s] ^1Yetersiz TL.",SERVERISMI);
return PLUGIN_HANDLED
}