Tekrar çökme olursa kapata kapata denemeniz gerek.vburakustunel yazdı: ↑Çrş Ara 01, 2021 6:40 pmEklentiyi kapattım şimdilik bakalım çökme yaşatacak mı. Başka kaldır dediğiniz var mı sizce sorun çıkartacak?orucoglukayra yazdı: ↑Çrş Ara 01, 2021 6:36 pmAttığın eklentilerden ctmenü, jbmenü, npc gibi eklentilerin sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum.Bir çok sunucu bunları kullanıyor.vburakustunel yazdı: ↑Çrş Ara 01, 2021 6:20 pm
Merhaba, tüm eklentilerimde tek tek entity kelimesini arattım, aşağıda attığım eklentilerde mevcut. Bunlar sınırı aşacak şekilde midir? Gün içinde 3-4 kere çökme olmuş (ilk çökme de oto komut yokmuş, server geri geldiğinde oto komut aktifken tekrardan çökmeler olmuş.) Bunu diyen arkadaş oto komut aktifken çarkıfeleğe gittiklerini ve kendilerini sıkıştırdıklarında çöktüğünü söyledi (2 kere denemişler 2 kerede çökmüş.)
Çökme süreleri ve nedenleri;Entity bulunan eklentiler;Kod: Tümünü seç
L 01/12/2021 - 09:37:34: (map "jail_buyukisyan_dark") ED_Alloc: no free edicts L 01/12/2021 - 09:41:25: (map "jail_buyukisyan_dark") ED_Alloc: no free edicts L 01/12/2021 - 09:49:21: (map "jail_buyukisyan_dark") ED_Alloc: no free edicts L 01/12/2021 - 10:00:14: (map "jail_buyukisyan_dark") ED_Alloc: no free edicts L 01/12/2021 - 10:16:46: (map "jail_buyukisyan_dark") ED_Alloc: no free edicts
Tahminimce Isyan_Team_Kolye adlı eklentiden kaynaklı olabilir.
Bu bahsettiğim eklenti içinde client_PreThink kullanılmış.Yani her bir karede o işlemi yapıyor diye biliyorum.Bu yüzden çökme yaşanıyor olabilir.
Birde şöyle bir eklenti daha varmış onu yüklemeyi unutmuşum.Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define SPRITE "sprites/cultura_damage_frame.spr" #define REMOVE_TIME 1.0 #define SPRITE_CLASSNAME "func_damager" #define SPRITE_IMPULSE 11082018 public plugin_precache(){ engfunc(EngFunc_PrecacheModel, SPRITE); // Кэшируем спрайт } public plugin_init() { register_plugin("Sprite Damager", "1.0", "OverGame & DeMNiX"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Post", true); // Создаем событие отлова полученного урона RegisterHam(Ham_Think, "info_target", "fw_ThinkInfoTarget") } public Ham_TakeDamage_Post(iVictim, iWeapon, iAttacker, Float:fDamage) { if(get_user_team(iVictim) == get_user_team(iAttacker)) //Проверяем если нанесли урон товарищу по команде то спрайт не выводим return; new iEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")); // создаем Entity if(pev_valid(iEnt)) { // Проверяем наличие Entity new Float:fOrigin[3]; pev(iVictim, pev_origin, fOrigin); // Получаем координаты жэртвы set_pev(iEnt, pev_classname, SPRITE_CLASSNAME); set_pev(iEnt, pev_impulse, SPRITE_IMPULSE); set_pev(iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW); // Устанавливаем позицию для Entity (MOVETYPE_FOLLOW следовать за игроком) set_pev(iEnt, pev_aiment, iVictim); // Устанавливаем позицию для Entity ( pev_aiment следовать за игроком) engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, SPRITE); // Задаем модель для Entity set_pev( iEnt, pev_scale, 0.35 ); //Задаем размер спрайта (0.35 оптимальное) if(fDamage > 99.0) set_pev(iEnt, pev_frame, 0); // Устанавливаем нулевой Frame в котором рисунок черепка при единичном уроне более 100 else set_pev(iEnt, pev_frame, fDamage ); // Устанавливаем Frame (нанесенный урон) цифру, которую вывести. set_pev(iEnt, pev_nextthink, get_gametime() + REMOVE_TIME); // Создаем задачу на удаление Entity. } } public fw_ThinkInfoTarget(iEnt) { if(pev_valid(iEnt)){ // Проверяем на наличие и валидность от других кривых плагинов if (pev(iEnt, pev_impulse) == SPRITE_IMPULSE) { set_pev(iEnt, pev_flags, FL_KILLME); } // Удаляем Entity } }
Server durduk yere çöküyor
Moderatör: Moderatörler
Server durduk yere çöküyor
Link: | |
Linklerini gizle |