Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[ - Bomba Atınca Ses - ]

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
[font size=20] DİKKAT [/font]

Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
By.King ►EmrullaH◄
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 4297
Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

[ - Bomba Atınca Ses - ]

Mesaj gönderen By.King ►EmrullaH◄ »

Eklenti İsmi : Bomba Atınca Ses
Yapımcısı : By.KinG
Sürüm : 1.0
Açıklama :
Bomba attığınızda belirlediğiniz sesin bomba atan kişide çalmasını sağlar.
Ses dosyasını FTP Giriş > sound > zombie_plague içerisine yüklemelisiniz
Daha sonra panelden derleyip kurabilirsiniz.

Eğer ses dosyasını değiştirmek isterseniz sma dosyası içerisinden 7. satırdan ayarlamanız gerekmektedir. Ses dosyası mono olmak zorundadır.
BombaSesi.rar
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

[ - Bomba Atınca Ses - ]

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Onaylandı, konudaki anlam bütünlüğü sağlandı.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

.S'c!neLy*
Mesajlar: 52
Kayıt: Cum Ağu 24, 2018 6:37 pm
Clan İsmi: MoonGaming

[ - Bomba Atınca Ses - ]

Mesaj gönderen .S'c!neLy* »

Teşekkürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

[ - Bomba Atınca Ses - ]

Mesaj gönderen Colditz »

Belki :ugeek:
CSDurağı sunucuları ReHLDS olduğu için reapi ile daha iyi çalışır.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const GrenadeThrowSounds[] = "zombie_plague/FireGrenade.wav";

public plugin_init() {
	register_plugin("BombaSes", "1.1", "By.KinG");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ThrowGrenade, "CBasePlayer_ThrowGrenade", .post=true);
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound(GrenadeThrowSounds);
}

public CBasePlayer_ThrowGrenade(const id, const grenade, Float:vecSrc[3], Float:vecThrow[3], Float:time, const usEvent)
{
	#pragma unused grenade, vecSrc, vecThrow, time, usEvent

	if(get_member(id, m_iTeam) == TEAM_CT)
	{
		rg_send_audio(id, GrenadeThrowSounds);
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kilitli