Ekteki eklentiyle aynı içeriğini kontrol et.afan1990 yazdı: Sal Mar 30, 2021 12:43 pm ekteki eklenti csgo modlarda kullanılıyor içindeki glove menü işini görür mü ?
Eldiven Değiştirme
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 729
- Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
Eldiven Değiştirme
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 729
- Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
Eldiven Değiştirme
Hazır bunla ilgili konum varken güncelliyim.Eklentiyi çalışabilcek şekilde yazdığımı dusunuyorum.Ancak model takılı kalıyor.Prethink ile giydirincede reload efektleri vs gidiyor.
Kod: Tümünü seç
@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const pEntity, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) {
if(get_member(pEntity, m_iId) != WEAPON_AK47) {
return;
}
new pPlayer = get_member(pEntity, m_pPlayer);
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, akmodel);
SendWeaponAnim(pPlayer,6,iBodyIndex[pPlayer]);
}
Kod: Tümünü seç
stock SendWeaponAnim(iPlayer, iAnim, iBody)
{
static i, iCount, iSpectator, iszSpectators[32];
set_pev(iPlayer, pev_weaponanim, iAnim);
message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, _, iPlayer);
write_byte(iAnim);
write_byte(iBody);
message_end();
if(pev(iPlayer, pev_iuser1))
return;
get_players(iszSpectators, iCount, "bch");
for(i = 0; i < iCount; i++)
{
iSpectator = iszSpectators[i];
if(pev(iSpectator, pev_iuser1) != OBS_IN_EYE || pev(iSpectator, pev_iuser2) != iPlayer)
continue;
set_pev(iSpectator, pev_weaponanim, iAnim);
message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, _, iSpectator);
write_byte(iAnim);
write_byte(iBody);
message_end();
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |