Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Eldiven Değiştirme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

Eldiven Değiştirme

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

afan1990 yazdı: Sal Mar 30, 2021 12:43 pm ekteki eklenti csgo modlarda kullanılıyor içindeki glove menü işini görür mü ?
Ekteki eklentiyle aynı içeriğini kontrol et.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

Eldiven Değiştirme

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

Hazır bunla ilgili konum varken güncelliyim.Eklentiyi çalışabilcek şekilde yazdığımı dusunuyorum.Ancak model takılı kalıyor.Prethink ile giydirincede reload efektleri vs gidiyor.

Kod: Tümünü seç

@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const pEntity, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) {
	if(get_member(pEntity, m_iId) != WEAPON_AK47) {
		return;
	}
	new pPlayer = get_member(pEntity, m_pPlayer);
	SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, akmodel);

	SendWeaponAnim(pPlayer,6,iBodyIndex[pPlayer]);
	
}

Kod: Tümünü seç

stock SendWeaponAnim(iPlayer, iAnim, iBody)
{
	static i, iCount, iSpectator, iszSpectators[32];
	
	set_pev(iPlayer, pev_weaponanim, iAnim);
	
	message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, _, iPlayer);
	write_byte(iAnim);
	write_byte(iBody);
	message_end();
	
	if(pev(iPlayer, pev_iuser1))
		return;
	
	get_players(iszSpectators, iCount, "bch");
	
	for(i = 0; i < iCount; i++)
	{
		iSpectator = iszSpectators[i];
		
		if(pev(iSpectator, pev_iuser1) != OBS_IN_EYE || pev(iSpectator, pev_iuser2) != iPlayer)
			continue;
		
		set_pev(iSpectator, pev_weaponanim, iAnim);
		
		message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, _, iSpectator);
		write_byte(iAnim);
		write_byte(iBody);
		message_end();
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla