eklentide teleport yazılı zaten, devre dışı bırakıp, tekrar aktif edeceğini de belirtmiş dedim herhalde böyle bir şey istiyor : )Fatih ~ EjderYa yazdı: Cmt Oca 30, 2021 4:00 pm Çok ilginç. Konuyu açan kişiye defalarca tam olarak ne yapmak istiyorsun diye sorulmasına rağmen kendini ifade etmeyi beceremedi. Halbu ki sadece "teleportu devre dışı bırakmak istiyorum" diyecekti. Diğer bir yandanda konu sahibi hiç anlaşılır açıklama yapamadığı halde teleportu kapatmak istediğini sen nasıl anladın...![]()
Plugin ile öldürülen entity geri getirme
Moderatör: Moderatörler
Plugin ile öldürülen entity geri getirme
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 298
- Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm
Plugin ile öldürülen entity geri getirme
Gayet açık bir şekilde yukarıda anlattım "*3 modeline sahip 1 tane trigger_teleport'u FL_KILLME ile öldürüyorum bunu nasıl geri canlandırabilirim(anlayabilene aktif hale getirebilirim) diye dile getirdim zaten siz eğer anlayamıyorsanız bu sizin probleminiz yapacak bir şey yok gelipte burada boş konuşmanın bir anlamıda yokFatih ~ EjderYa yazdı: Cmt Oca 30, 2021 4:00 pmÇok ilginç. Konuyu açan kişiye defalarca tam olarak ne yapmak istiyorsun diye sorulmasına rağmen kendini ifade etmeyi beceremedi. Halbu ki sadece "teleportu devre dışı bırakmak istiyorum" diyecekti. Diğer bir yandanda konu sahibi hiç anlaşılır açıklama yapamadığı halde teleportu kapatmak istediğini sen nasıl anladın...F.T.H yazdı: Cmt Oca 30, 2021 1:21 pm Sen teleportu devre dışı bırakmak istiyorsan eğer, solid değerini 0 veya SOLID_NOT yapacaksın
Aktif etmek için 1 veya SOLID_TRIGGER yapacaksınKod: Tümünü seç
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT)
Kod: Tümünü seç
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER)
![]()

Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Plugin ile öldürülen entity geri getirme
Gerekli cevap verilmiş test edin. Burada da görmeyenler görsün diye paylaşıyorum.
https://dev-cs.ru/threads/14415/#post-99424
by malniata
https://dev-cs.ru/threads/14415/#post-99424
by malniata
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#define MAX_ENTS 10 //?
enum ents_e {
Entity_Id,
Entity_Solid,
Entity_RenderFx,
Float: Entity_RenderColor[3],
Entity_RenderMode,
Float: Entity_RenderAmt
};
new g_eEntity[MAX_ENTS][ents_e];
public plugin_precache() {
new iEntity = NULLENT, i = 0;
while ((iEntity = rg_find_ent_by_model(iEntity, "trigger_teleport", "*2")) > 0) {
if (is_nullent(iEntity)) {
continue;
}
g_eEntity[i][Entity_Id] = iEntity;
g_eEntity[i][Entity_Solid] = get_entvar(iEntity, var_solid);
g_eEntity[i][Entity_RenderFx] = get_entvar(iEntity, var_renderfx);
get_entvar(iEntity, var_rendercolor, g_eEntity[i][Entity_RenderColor]);
g_eEntity[i][Entity_RenderMode] = get_entvar(iEntity, var_rendermode);
g_eEntity[i][Entity_RenderAmt] = get_entvar(iEntity, var_renderamt);
i++;
}
}
stock bool: switch_entity(const iEntity) {
if (is_nullent(iEntity)) {
return false;
}
new id = 0;
for (new i = 0; i < MAX_ENTS; i++) {
if (g_eEntity[i][Entity_Id] == iEntity) {
id = i;
break;
}
}
if (get_entvar(iEntity, var_solid) == g_eEntity[id][Entity_Solid]) {
set_entvar(iEntity, var_solid, SOLID_NOT);
rg_set_rendering(iEntity, kRenderFxGlowShell, { 0.0, 0.0, 0.0 }, kRenderTransAlpha, 0.0);
}
else {
set_entvar(iEntity, var_solid, g_eEntity[id][Entity_Solid]);
rg_set_rendering(iEntity,
g_eEntity[id][Entity_RenderFx],
g_eEntity[id][Entity_RenderColor],
g_eEntity[id][Entity_RenderMode],
g_eEntity[id][Entity_RenderAmt]
);
}
return true;
}
stock rg_set_rendering(const iEntity, fx = kRenderFxNone, Float: rgb[3] = { 255.0, 255.0, 255.0 }, render = kRenderNormal, Float: amount = 16.0) {
set_entvar(iEntity, var_renderfx, fx);
set_entvar(iEntity, var_rendercolor, rgb);
set_entvar(iEntity, var_rendermode, render);
set_entvar(iEntity, var_renderamt, amount);
}
//fm_utils
stock rg_find_ent_by_model(index, const classname[], const model[]) {
new ent = index, mdl[72];
while ((ent = rg_find_ent_by_class(ent, classname))) {
get_entvar(ent, var_model, mdl, sizeof mdl - 1);
if (equal(mdl, model))
return ent;
}
return 0;
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 298
- Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm
Plugin ile öldürülen entity geri getirme
Evet gördüm ama maalesef çalışmadı zaten FTH vermiş olduğu bilgi ile çözülmüştür taşıyabilirsiniz.Colditz yazdı: Cmt Oca 30, 2021 4:34 pm Gerekli cevap verilmiş test edin. Burada da görmeyenler görsün diye paylaşıyorum.
https://dev-cs.ru/threads/14415/#post-99424
by malniataKod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> #define MAX_ENTS 10 //? enum ents_e { Entity_Id, Entity_Solid, Entity_RenderFx, Float: Entity_RenderColor[3], Entity_RenderMode, Float: Entity_RenderAmt }; new g_eEntity[MAX_ENTS][ents_e]; public plugin_precache() { new iEntity = NULLENT, i = 0; while ((iEntity = rg_find_ent_by_model(iEntity, "trigger_teleport", "*2")) > 0) { if (is_nullent(iEntity)) { continue; } g_eEntity[i][Entity_Id] = iEntity; g_eEntity[i][Entity_Solid] = get_entvar(iEntity, var_solid); g_eEntity[i][Entity_RenderFx] = get_entvar(iEntity, var_renderfx); get_entvar(iEntity, var_rendercolor, g_eEntity[i][Entity_RenderColor]); g_eEntity[i][Entity_RenderMode] = get_entvar(iEntity, var_rendermode); g_eEntity[i][Entity_RenderAmt] = get_entvar(iEntity, var_renderamt); i++; } } stock bool: switch_entity(const iEntity) { if (is_nullent(iEntity)) { return false; } new id = 0; for (new i = 0; i < MAX_ENTS; i++) { if (g_eEntity[i][Entity_Id] == iEntity) { id = i; break; } } if (get_entvar(iEntity, var_solid) == g_eEntity[id][Entity_Solid]) { set_entvar(iEntity, var_solid, SOLID_NOT); rg_set_rendering(iEntity, kRenderFxGlowShell, { 0.0, 0.0, 0.0 }, kRenderTransAlpha, 0.0); } else { set_entvar(iEntity, var_solid, g_eEntity[id][Entity_Solid]); rg_set_rendering(iEntity, g_eEntity[id][Entity_RenderFx], g_eEntity[id][Entity_RenderColor], g_eEntity[id][Entity_RenderMode], g_eEntity[id][Entity_RenderAmt] ); } return true; } stock rg_set_rendering(const iEntity, fx = kRenderFxNone, Float: rgb[3] = { 255.0, 255.0, 255.0 }, render = kRenderNormal, Float: amount = 16.0) { set_entvar(iEntity, var_renderfx, fx); set_entvar(iEntity, var_rendercolor, rgb); set_entvar(iEntity, var_rendermode, render); set_entvar(iEntity, var_renderamt, amount); } //fm_utils stock rg_find_ent_by_model(index, const classname[], const model[]) { new ent = index, mdl[72]; while ((ent = rg_find_ent_by_class(ent, classname))) { get_entvar(ent, var_model, mdl, sizeof mdl - 1); if (equal(mdl, model)) return ent; } return 0; }
Link: | |
Linklerini gizle |