Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[ReAPI] Redbull V1.4 (Yeni Nesil)

Counter-Strike 1.6 Eklenti Paylaşımı

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır

Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

[ReAPI] Redbull V1.4 (Yeni Nesil)

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

Eklenti İsmi : [ReAPI] Redbull V1.4
Yapımcısı : @Pawnod
Sürüm : 1.4
Açıklama : Tamamen Reapi ile yazılmıştır. Ek olarak sona 1 mahkum kaldığında herkesin redbull'u bitiriliyor. Bu sayede lr'de hiçbir şekilde redbull aktif olmuyor.


TAG Ayarlama Yeri;

Kod: Tümünü seç

new const sTag[] = "Github"; 
Cvar Ayarları;

Kod: Tümünü seç

"Redbull_Fiyat","-1" // Redbull'un fiyatı.
"Redbull_Etki_Suresi","20" // Redbull'un etki süresi.
"Redbull_Can_Yenileme","1" // Redbull'un her saniye ekleyeceği hp miktarı.
"Redbull_Maximum_Can","200" // Redbull'un yenileyeceği maksimum can değeri.
"Redbull_Hiz","400" /// Redbull'un hız değeri.
"Redbull_Kullanma_Hakki","0" // Bu değeri 0 yaparsanız haklı redbull kapanır.
"Redbull_Gravity","0.5" // Redbull'un gravity ayarı. 
reAbiRebdull.sma
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

[ReAPI] Redbull V1.4 (Yeni Nesil)

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Onaylandı.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

[ReAPI] Redbull V1.4 (Yeni Nesil)

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

Taha Demirbaş yazdı: Pzt Nis 05, 2021 8:44 pm Onaylandı.
Teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

OPC Line
Mesajlar: 1635
Kayıt: Pzt Tem 22, 2019 3:13 am
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
Clan İsmi: *YouKnowMyName*

[ReAPI] Redbull V1.4 (Yeni Nesil)

Mesaj gönderen OPC Line »

Eline sağlık teşekkürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

PawNod
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 63
Kayıt: Sal Eyl 22, 2020 6:20 pm

[ReAPI] Redbull V1.4 (Yeni Nesil)

Mesaj gönderen PawNod »

Teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

[ReAPI] Redbull V1.4 (Yeni Nesil)

Mesaj gönderen Colditz »

Eklenti için güzel düşünülmüş fakat benim düşünceme göre biraz eksikler var. Öncelikle yazılar txt dosyasında daha hoş durur diye düşünüyorum. Eklentide düzenlemektense txt dosyasında düzenlemek daha kolay olacaktır. Bazı cvarlar yüzdelik değer olmasına rağmen normal değer olarak çekilip float komutu ile yüzdeliğe çevriliyor. Bunun amacını anlamış değilim (REffect, RupHealth, RHealth, RSpeed). Tasklar için sayı kullanmaktansa enum kullanman daha hoş ve anlaşılır olacaktır. Ayrıca taskların döngüsünde is_user_connected kullanmak yerine client_disconnected döngüsünde remove_task kullanmanız, sürekli kullanılan tasklarda gereksiz komuttan kaçındıracaktır.

Kod: Tümünü seç

enum (+= 1337) {
    	TaskId_Health = 1337,
	TaskId_Speed,
	TaskId_Gravity
};

set_task(1.0, "Deger", id + TaskId_Health);
remove_task(id + TaskId_Health);

public client_disconnected(id) {
       remove_task(id + TaskId_Health);
}

public Deger(TaskId) {
       new id = TaskId - TaskId_Health;

       set_entvar(id, var_health, 100.0);
}
ResetMaxSpeed döngüsünde gravity değiştirmeye gerek yoktur. Doğru gibi görünse de gereksiz komut olarak sürekli dönmektedir. RG_CBasePlayer_Killed döngüsünde saldıran kişide const olmaması gerekiyor, bu eklentide sorun çıkarmasa da başka eklentiler de kullanmaman için bir tavsiye. O döngüdeki for döngüsünde is_user_connected ile is_user_alive aynı yerde kullanılmış. Oradaki is_user_alive komutu zaten oyuncu oyunda değilken false olarak dönüyor, yani is_user_connected komutu gereksizdir.

Para eksiltirken oyuncunun parasını çekmeye gerek yok.

Kod: Tümünü seç

rg_add_account(iPlayer, -iCvars[RCost], AS_ADD);
//rg_add_account(iPlayer, get_member(iPlayer, m_iAccount) - iCvars[RCost], AS_SET);
Son olarak, kendi sunucumda bunu kullanmak istesem ve hız veya yer çekimini değiştirme olayını istemesem bunu kapatacak bir cvar olmadığı için eklentiyi kullanmazdım. Anlatmak istediğim şey, bunlar için "0" değeri kontrolü lazım. Ben Redbull_Hiz cvarını "0" yaparsam oyuncuya hız vermesin gibi. Ayrıca bu komutta bazı değerlerin önce kontrol edilmesi biraz karışıklıkla beraber gereksiz kontrol de çekebiliyor. Benim düşünceme göre, sıranın böyle olması daha uygun.

Kod: Tümünü seç

bool:IsCanUse(const iPlayer) {
	if(!is_user_alive(iPlayer)) {
		client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1[ ^3- ^4%s ^3- ^1] ^1Oluler redbull kullanamaz!",sTag);
		return false;
	}
	if(iStop[iPlayer]) {
		client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1[ ^3- ^4%s ^3- ^1] ^1Zaten redbull kullaniyorsunuz!",sTag);
		return false;
	}
	if(iCvars[RHak] > 0 && iHakSay[iPlayer] >= iCvars[RHak]) {
		client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1[ ^3- ^4%s ^3- ^1] ^1Redbull kullanma hakkiniz kalmadi.",sTag);
		return false;
	}
	if(get_member(iPlayer, m_iAccount) < iCvars[RCost]) {
		client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1[ ^3- ^4%s ^3- ^1] ^1Paraniz yetersiz. Gereken: ^4(%d TL)",sTag,iCvars[RCost]);
		return false;
	}

	new iNumT;
	rg_initialize_player_counts(iNumT);
	
	if(iNumT <= 1) {
		client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1[ ^3- ^4%s ^3- ^1] ^1Tek mahkum varken redbull kullanilamaz!",sTag);
		return false;
	}
	return true;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

PawNod
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 63
Kayıt: Sal Eyl 22, 2020 6:20 pm

[ReAPI] Redbull V1.4 (Yeni Nesil)

Mesaj gönderen PawNod »

Colditz yazdı: Çrş Nis 07, 2021 7:52 am Eklenti için güzel düşünülmüş fakat benim düşünceme göre biraz eksikler var. Öncelikle yazılar txt dosyasında daha hoş durur diye düşünüyorum. Eklentide düzenlemektense txt dosyasında düzenlemek daha kolay olacaktır. Bazı cvarlar yüzdelik değer olmasına rağmen normal değer olarak çekilip float komutu ile yüzdeliğe çevriliyor. Bunun amacını anlamış değilim (REffect, RupHealth, RHealth, RSpeed). Tasklar için sayı kullanmaktansa enum kullanman daha hoş ve anlaşılır olacaktır. Ayrıca taskların döngüsünde is_user_connected kullanmak yerine client_disconnected döngüsünde remove_task kullanmanız, sürekli kullanılan tasklarda gereksiz komuttan kaçındıracaktır.

Kod: Tümünü seç

enum (+= 1337) {
    	TaskId_Health = 1337,
	TaskId_Speed,
	TaskId_Gravity
};

set_task(1.0, "Deger", id + TaskId_Health);
remove_task(id + TaskId_Health);

public client_disconnected(id) {
       remove_task(id + TaskId_Health);
}

public Deger(TaskId) {
       new id = TaskId - TaskId_Health;

       set_entvar(id, var_health, 100.0);
}
ResetMaxSpeed döngüsünde gravity değiştirmeye gerek yoktur. Doğru gibi görünse de gereksiz komut olarak sürekli dönmektedir. RG_CBasePlayer_Killed döngüsünde saldıran kişide const olmaması gerekiyor, bu eklentide sorun çıkarmasa da başka eklentiler de kullanmaman için bir tavsiye. O döngüdeki for döngüsünde is_user_connected ile is_user_alive aynı yerde kullanılmış. Oradaki is_user_alive komutu zaten oyuncu oyunda değilken false olarak dönüyor, yani is_user_connected komutu gereksizdir.

Para eksiltirken oyuncunun parasını çekmeye gerek yok.

Kod: Tümünü seç

rg_add_account(iPlayer, -iCvars[RCost], AS_ADD);
//rg_add_account(iPlayer, get_member(iPlayer, m_iAccount) - iCvars[RCost], AS_SET);
Son olarak, kendi sunucumda bunu kullanmak istesem ve hız veya yer çekimini değiştirme olayını istemesem bunu kapatacak bir cvar olmadığı için eklentiyi kullanmazdım. Anlatmak istediğim şey, bunlar için "0" değeri kontrolü lazım. Ben Redbull_Hiz cvarını "0" yaparsam oyuncuya hız vermesin gibi. Ayrıca bu komutta bazı değerlerin önce kontrol edilmesi biraz karışıklıkla beraber gereksiz kontrol de çekebiliyor. Benim düşünceme göre, sıranın böyle olması daha uygun.

Kod: Tümünü seç

bool:IsCanUse(const iPlayer) {
	if(!is_user_alive(iPlayer)) {
		client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1[ ^3- ^4%s ^3- ^1] ^1Oluler redbull kullanamaz!",sTag);
		return false;
	}
	if(iStop[iPlayer]) {
		client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1[ ^3- ^4%s ^3- ^1] ^1Zaten redbull kullaniyorsunuz!",sTag);
		return false;
	}
	if(iCvars[RHak] > 0 && iHakSay[iPlayer] >= iCvars[RHak]) {
		client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1[ ^3- ^4%s ^3- ^1] ^1Redbull kullanma hakkiniz kalmadi.",sTag);
		return false;
	}
	if(get_member(iPlayer, m_iAccount) < iCvars[RCost]) {
		client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1[ ^3- ^4%s ^3- ^1] ^1Paraniz yetersiz. Gereken: ^4(%d TL)",sTag,iCvars[RCost]);
		return false;
	}

	new iNumT;
	rg_initialize_player_counts(iNumT);
	
	if(iNumT <= 1) {
		client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1[ ^3- ^4%s ^3- ^1] ^1Tek mahkum varken redbull kullanilamaz!",sTag);
		return false;
	}
	return true;
}
Öneriler için teşekkürler diğer sürümünde dikkate alarak yaparım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla