Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Yeni Jbmenu Hk.

Oyunda karşılaştığınız hatalar , oyun hakkında genel bilgiler

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

Yeni Jbmenu Hk.

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

1.Konu ;
Yeni Bi jbmenü yazmaktayım ve Şöyle bi fikir var.Bu jbmenulerde çıkan say yazılarını azaltmak amaçlı Say yazılarını kaldırıp yerine seslerle Doldurmayı düşünüyorum.Sizce nasıl olabilir.Bi diğer fikir ise hud mesajı göndermek oda çok sıkıntı çıkarır diye yapmayı düşünmüyorum.

Kod: Tümünü seç

if(para[id] >= g_cvars[10]){
			
			unammo[id]=true;
			
			rh_emit_sound2(id, id, CHAN_AUTO, g_szSounds[SI]);
			
			para[id]-= g_cvars[10];
		}
		else rh_emit_sound2(id, id, CHAN_AUTO, g_szSounds[NO]);	
Örnek aşağıdaki gibi parası yeterliyse alıyor ve SI sesi gidiyor yetersizse No olan ses gidiyor.Sesler hakkındada öneri alabilirim x sesi olsa daha iyi olur vs.

2.Konu ;
Tasarım Konusunda fikirlerinizi almak istiyorum.Tasarım en önemli şeylerden biri Tasarımı.Menunun tasarımını değiştircem.

Şuanki tasarım bu şekilde bunu değişmek istiyorum bunun içinde önerilerinizi bekliyorum.

Kod: Tümünü seç

menu_additem(menu, fmt("\w%s \d| \yGorev Menu", tag), "6");

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Yeni Jbmenu Hk.

Mesaj gönderen bestcore »

Aslinda say yazılarını azaltmanın bir faydası yok, çok fazla say geçmediği sürece iyi, mesela bir ürünü almak istiyorsun paran yetmiyor alttan yetersiz miktar yazısı ile birlikte ses çıkması güzel bir hava katıyor, bu kodları birçok kez yazmak yerine istersen oyuncuyu satın alması için bir publice yönlendir ve orada parasını kontrol et ve sesleri ver.
Ben bir ürüne parası yetmiyor ise şu sesi çaldırıyorum;

Kod: Tümünü seç

client_cmd(id, "spk ^"buttons/blip2.wav^"");
Parası yetiyorsa ve ürünü aldıysa da şu sesi çıkarıyorum;

Kod: Tümünü seç

client_cmd(id, "spk ^"sound/events/enemy_died.wav^"");
Menü tasarımındada kırmızı olmasını pek sevmiyorum genelde sarı yapıyorum.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

FatihBey21512
Mesajlar: 897
Kayıt: Cmt Tem 29, 2017 1:21 pm
Konum: AngaroS

Yeni Jbmenu Hk.

Mesaj gönderen FatihBey21512 »

bilalgecer47 yazdı: Pzr Şub 14, 2021 11:49 pm 1.Konu ;
Yeni Bi jbmenü yazmaktayım ve Şöyle bi fikir var.Bu jbmenulerde çıkan say yazılarını azaltmak amaçlı Say yazılarını kaldırıp yerine seslerle Doldurmayı düşünüyorum.Sizce nasıl olabilir.Bi diğer fikir ise hud mesajı göndermek oda çok sıkıntı çıkarır diye yapmayı düşünmüyorum.

Kod: Tümünü seç

if(para[id] >= g_cvars[10]){
			
			unammo[id]=true;
			
			rh_emit_sound2(id, id, CHAN_AUTO, g_szSounds[SI]);
			
			para[id]-= g_cvars[10];
		}
		else rh_emit_sound2(id, id, CHAN_AUTO, g_szSounds[NO]);	
Örnek aşağıdaki gibi parası yeterliyse alıyor ve SI sesi gidiyor yetersizse No olan ses gidiyor.Sesler hakkındada öneri alabilirim x sesi olsa daha iyi olur vs.

2.Konu ;
Tasarım Konusunda fikirlerinizi almak istiyorum.Tasarım en önemli şeylerden biri Tasarımı.Menunun tasarımını değiştircem.

Şuanki tasarım bu şekilde bunu değişmek istiyorum bunun içinde önerilerinizi bekliyorum.

Kod: Tümünü seç

menu_additem(menu, fmt("\w%s \d| \yGorev Menu", tag), "6");
Anlayamadım ben, bıçak alındığında "Bıçak Aldın" diye bir ses falan mı gelecek ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

Yeni Jbmenu Hk.

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

bestcore yazdı: Pzt Şub 15, 2021 12:20 am Aslinda say yazılarını azaltmanın bir faydası yok, çok fazla say geçmediği sürece iyi, mesela bir ürünü almak istiyorsun paran yetmiyor alttan yetersiz miktar yazısı ile birlikte ses çıkması güzel bir hava katıyor, bu kodları birçok kez yazmak yerine istersen oyuncuyu satın alması için bir publice yönlendir ve orada parasını kontrol et ve sesleri ver.
Ben bir ürüne parası yetmiyor ise şu sesi çaldırıyorum;

Kod: Tümünü seç

client_cmd(id, "spk ^"buttons/blip2.wav^"");
Parası yetiyorsa ve ürünü aldıysa da şu sesi çıkarıyorum;

Kod: Tümünü seç

client_cmd(id, "spk ^"sound/events/enemy_died.wav^"");
Menü tasarımındada kırmızı olmasını pek sevmiyorum genelde sarı yapıyorum.
Amacım sayı fazla doldurmadan insanların sayı chat kısmını takip etmesi genel olarak.Genel işlemler hariç mesela İsyanteam menusunun açılması ordan bişeyler verilmesi harici mesaj göndermeyi düşünmüyorum.Spk ile ses gönderme ve rh_emitsound2 arasında ne gibi bi fark var hangisi daha optimize olur.Bide dediğin gibi yetersiz publicine yönlendirip orda ses çaldırsam ne farkı olur?
-Menu tasarımınıda sarı kullanmayı denicem bakalım güzel bişeyler çıkıcakmı.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

AlperYilmazOfficial
Mesajlar: 331
Kayıt: Cmt Mar 21, 2020 3:34 pm
Konum: İstanbul
Clan İsmi: TeamTR GaminG
İletişim:

Yeni Jbmenu Hk.

Mesaj gönderen AlperYilmazOfficial »

fena birşey geliyor gibi hadi bakalım :D

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

Yeni Jbmenu Hk.

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

FatihBey21512 yazdı: Pzt Şub 15, 2021 1:16 am
bilalgecer47 yazdı: Pzr Şub 14, 2021 11:49 pm 1.Konu ;
Yeni Bi jbmenü yazmaktayım ve Şöyle bi fikir var.Bu jbmenulerde çıkan say yazılarını azaltmak amaçlı Say yazılarını kaldırıp yerine seslerle Doldurmayı düşünüyorum.Sizce nasıl olabilir.Bi diğer fikir ise hud mesajı göndermek oda çok sıkıntı çıkarır diye yapmayı düşünmüyorum.

Kod: Tümünü seç

if(para[id] >= g_cvars[10]){
			
			unammo[id]=true;
			
			rh_emit_sound2(id, id, CHAN_AUTO, g_szSounds[SI]);
			
			para[id]-= g_cvars[10];
		}
		else rh_emit_sound2(id, id, CHAN_AUTO, g_szSounds[NO]);	
Örnek aşağıdaki gibi parası yeterliyse alıyor ve SI sesi gidiyor yetersizse No olan ses gidiyor.Sesler hakkındada öneri alabilirim x sesi olsa daha iyi olur vs.

2.Konu ;
Tasarım Konusunda fikirlerinizi almak istiyorum.Tasarım en önemli şeylerden biri Tasarımı.Menunun tasarımını değiştircem.

Şuanki tasarım bu şekilde bunu değişmek istiyorum bunun içinde önerilerinizi bekliyorum.

Kod: Tümünü seç

menu_additem(menu, fmt("\w%s \d| \yGorev Menu", tag), "6");
Anlayamadım ben, bıçak alındığında "Bıçak Aldın" diye bir ses falan mı gelecek ?
Yani aslında oda olabilir.Ancak seslendirme yapcak biri lazım.
Mesela genel bi ses olcak yetersiz para sesi parası yetersiz ise o ses çalcak yeterliyse alcak ve satın alma sesi vercek.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Yeni Jbmenu Hk.

Mesaj gönderen Colditz »

Seslendirme ekleyecekseniz bu komutu kullayın. rh_emit_sound2 ye gerek yok.

Kod: Tümünü seç

rg_send_audio

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

Yeni Jbmenu Hk.

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

Colditz yazdı: Pzt Şub 15, 2021 2:12 am Seslendirme ekleyecekseniz bu komutu kullayın. rh_emit_sound2 ye gerek yok.

Kod: Tümünü seç

rg_send_audio
Farkları neler menünüzde rh_emit_sound2 kullanmıştınız.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

Yeni Jbmenu Hk.

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

AlperYilmazOfficial yazdı: Pzt Şub 15, 2021 1:45 am fena birşey geliyor gibi hadi bakalım :D
Görücez ilk denememiz :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Yeni Jbmenu Hk.

Mesaj gönderen Colditz »

bilalgecer47 yazdı: Pzt Şub 15, 2021 2:38 am Farkları neler menünüzde rh_emit_sound2 kullanmıştınız.
Sesi sadece oyuncuya duyurmak istiyorsanız rg_send_audio
Eğer sesin senden çıkıp başkaları tarafından da duyulmasını istiyorsan rh_emit_sound2 (Örneğin müzik kutusu gibi)

Benim h-jbmenude kullanma amacım silah aldığını gardiyanlar duymasıydı.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla