Evet aynen öyle. Bunu origin yani türkçesiyle koordinat alırken de kullanırsın. x,y,z olur ve Float:origin[3] yazarsın.Nei Wieder yazdı: ↑Cmt Ağu 18, 2018 2:43 pm İkinizede teşekkür ediyorum. O zaman bu şekilde olsaydı 0,1,2 yi kapsayacaktı dimi? @ColditzKod: Tümünü seç
new aci[3] public aciolcer() { aci[2] = 30; }
Pusula Eklentisi
Moderatör: Moderatörler
Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Pusula Eklentisi
Etiketler:
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 4520
- Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
- Konum: İzmir
Pusula Eklentisi
Ben anlatımlarda index (okunuşu indeksdir) demeyi tercih ederim bu arada teşekkürler eklenti için.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
Pusula Eklentisi
Haklısın alatırken dalgınlığıma gelmişColditz yazdı: ↑Cmt Ağu 18, 2018 2:40 pm @Fatih ~ EjderYa
Çok güzel anlatmışsın fakat aci[2] nesnesi olayını yanlış anlatmışsın. Nesneler 0 dan başlar ve belirlediğiniz sayıya kadar devam eder.
Yani aci[2] nesnesi 2 tanedir. Fakat aci[1], aci[2] değil de aci[0], aci[1] şeklindedir.
Örnek;
Burada hata verecektir.Kod: Tümünü seç
new aci[2] public aciolcer() { aci[2] = 30; }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yasaklı Üye
- Mesajlar: 6
- Kayıt: Cmt Ağu 18, 2018 3:03 pm
Pusula Eklentisi
Bunun bir benzerini uyarlayıp oyuncuların yerini radar şeklinde göstermeyi planlıyorum her el random dedektif kim çıkarsa o görebileceği şekilde olucak drawradar normalde kapalı kalıcak az çok anlamışsınızdır modu
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yasaklı Üye
- Mesajlar: 6
- Kayıt: Cmt Ağu 18, 2018 3:03 pm
-
- Mesajlar: 4520
- Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
- Konum: İzmir
Pusula Eklentisi
Admine Özel Radar eklentisini incelemenizi öneririm.Nei Weider yazdı: ↑Cmt Ağu 18, 2018 3:15 pm Bunun bir benzerini uyarlayıp oyuncuların yerini radar şeklinde göstermeyi planlıyorum her el random dedektif kim çıkarsa o görebileceği şekilde olucak drawradar normalde kapalı kalıcak az çok anlamışsınızdır modu
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yasaklı Üye
- Mesajlar: 6
- Kayıt: Cmt Ağu 18, 2018 3:03 pm
Pusula Eklentisi
Baktım fakat öyle olmayacak. O şekilde yaparsam radarda biri öldügü an dedektif oraya focuslanacaktır. Tavsiyeniz için teşekkürler genede.alpersoylu34 yazdı: ↑Cmt Ağu 18, 2018 3:31 pmAdmine Özel Radar eklentisini incelemenizi öneririm.Nei Weider yazdı: ↑Cmt Ağu 18, 2018 3:15 pm Bunun bir benzerini uyarlayıp oyuncuların yerini radar şeklinde göstermeyi planlıyorum her el random dedektif kim çıkarsa o görebileceği şekilde olucak drawradar normalde kapalı kalıcak az çok anlamışsınızdır modu
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2176
- Kayıt: Prş Tem 06, 2017 10:44 pm
- Konum: Mersin
- Server Ip/DNS: MoonDeveloperTeam
- İletişim:
Pusula Eklentisi
Kamera da bant : D? Fatih bey önlem alıyor, hekırlara yargı dağıtıyor.
Teşekkürler eklenti için
Teşekkürler eklenti için
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 319
- Kayıt: Pzr Şub 25, 2018 1:58 pm
- Konum: Siirt/Eruh
- Server Ip/DNS: cs10.csduragi.net
- Clan İsmi: BlackHawk '
- İletişim:
-
- Mesajlar: 243
- Kayıt: Pzr Ara 24, 2017 8:54 pm