Pusula Eklentisi
Moderatör: Moderatörler
Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
-
- Mesajlar: 416
- Kayıt: Prş Mar 22, 2018 5:18 pm
- Clan İsmi: ForeSTR
-
Yasaklı Üye
- Mesajlar: 572
- Kayıt: Cmt Şub 10, 2018 5:31 pm
- Konum: Türkiye Cumhuriyeti
- Server Ip/DNS: CS37.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: JackDaniel's
- İletişim:
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Pusula Eklentisi
@Fatih ~ EjderYa
format yerine formatex kullansaydın daha iyi olurmuş da güzel eklenti. Daha iyi bir güncelleme yapılabilir :)
format yerine formatex kullansaydın daha iyi olurmuş da güzel eklenti. Daha iyi bir güncelleme yapılabilir :)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
Pusula Eklentisi
pek etkileyecek bir şey değil. Oyun başında sadece 1 kere çalıştırılıyor : ) Sürekli çalıştırılacak olsa dediğin harbi dikkate alınır : )
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Pusula Eklentisi
Evet pek etkilemeyebilir fakat 1-2 tane de değil saymakla uğraşamam ama 40-50 tane vardır diye düşünüyorum. Yine biraz etkiler sunucu için.Fatih ~ EjderYa yazdı: ↑Cmt Ağu 18, 2018 1:46 pm pek etkileyecek bir şey değil. Oyun başında sadece 1 kere çalıştırılıyor : ) Sürekli çalıştırılacak olsa dediğin harbi dikkate alınır : )
Ayrıca reapi ye çevrilebilir bir eklenti. Daha iyi çalışabilir reapi ile sadece bir düşünce :)
Teşekkürler eklenti için. Devamlarını bekliyorum.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
Pusula Eklentisi
Ben teşekkür ederim. Yazdığım eklentinin eksikliklerini anlatan birisi benim için değerlidirColditz yazdı: ↑Cmt Ağu 18, 2018 1:49 pmEvet pek etkilemeyebilir fakat 1-2 tane de değil saymakla uğraşamam ama 40-50 tane vardır diye düşünüyorum. Yine biraz etkiler sunucu için.Fatih ~ EjderYa yazdı: ↑Cmt Ağu 18, 2018 1:46 pm pek etkileyecek bir şey değil. Oyun başında sadece 1 kere çalıştırılıyor : ) Sürekli çalıştırılacak olsa dediğin harbi dikkate alınır : )
Ayrıca reapi ye çevrilebilir bir eklenti. Daha iyi çalışabilir reapi ile sadece bir düşünce
Teşekkürler eklenti için. Devamlarını bekliyorum.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yasaklı Üye
- Mesajlar: 35
- Kayıt: Cum Ağu 17, 2018 6:51 pm
Pusula Eklentisi
Kod: Tümünü seç
new Float:Aci[2]
pev(id,pev_angles,Aci)
Aci[1] += 180.0
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
Pusula Eklentisi
Aci[2] nesnesiniNei Wieder yazdı: ↑Cmt Ağu 18, 2018 2:31 pm@Fatih ~ EjderYa Buradaki pev "90 180 270 0" işleminimi yapıyor aydınlatabilirmisiniz?Kod: Tümünü seç
new Float:Aci[2] pev(id,pev_angles,Aci) Aci[1] += 180.0
pev(pev_angles,Aci) yazarak veri çektiğimizde
Aci[1] X ekseninde yapılan açı
Aci[2] Y ekseninde yapılan açı olarak değer alır.
Bizim Y ekseni ( Yukarı-Aşağı ) ile işimiz olmadığından sadece X ekseni ( Sol-Sağ ) ile işlem yaptık.
pev(pev_angles,Aci) ile veri çektiğimizde X ekseni açılarımız -180 ile + 180 arası değer alabiliyordu. Bende negatif sayılardan kurtulmak adına çıkan sonuca +180 ekleyerek bu aralığı 0 - 360 derece arasına çektim.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Pusula Eklentisi
@Fatih ~ EjderYa
Çok güzel anlatmışsın fakat aci[2] nesnesi olayını yanlış anlatmışsın. Nesneler 0 dan başlar ve belirlediğiniz sayıya kadar devam eder.
Yani aci[2] nesnesi 2 tanedir. Fakat aci[1], aci[2] değil de aci[0], aci[1] şeklindedir.
Örnek;
Burada hata verecektir.
Çok güzel anlatmışsın fakat aci[2] nesnesi olayını yanlış anlatmışsın. Nesneler 0 dan başlar ve belirlediğiniz sayıya kadar devam eder.
Yani aci[2] nesnesi 2 tanedir. Fakat aci[1], aci[2] değil de aci[0], aci[1] şeklindedir.
Örnek;
Burada hata verecektir.
Kod: Tümünü seç
new aci[2]
public aciolcer()
{
aci[2] = 30;
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yasaklı Üye
- Mesajlar: 35
- Kayıt: Cum Ağu 17, 2018 6:51 pm
Pusula Eklentisi
İkinizede teşekkür ediyorum. O zaman bu şekilde olsaydı 0,1,2 yi kapsayacaktı dimi? @Colditz
Kod: Tümünü seç
new aci[3]
public aciolcer()
{
aci[2] = 30;
}
Link: | |
Linklerini gizle |