Mermi Sifirlama
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 121
- Kayıt: Çrş Kas 04, 2020 1:18 am
Mermi Sifirlama
Merhaba Bi Menu Yapıyorum Fakat Menuden Alınan Silahlarin Mermisi Ve Jarsoru 0 Olucak Ben Jarsor Yaptım Fakat Glock Ve Usp Ornek Bu Silahlari Alıyor Glock 20 Mermi Geliyor Jarsor 0 Ben Mermiyidi Sıfırlicam nasıl yaparım
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yasaklı Üye
- Mesajlar: 63
- Kayıt: Sal Eyl 22, 2020 6:20 pm
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 121
- Kayıt: Çrş Kas 04, 2020 1:18 am
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Mermi Sifirlama
Kod: Tümünü seç
new weapon = rg_give_custom_item(pPlayer, "weapon_glock18", GT_DROP_AND_REPLACE); // Silahi verir
set_member(weapon, m_Weapon_iClip, 20); // Mermisini Ayarlar
rg_set_user_bpammo(pPlayer, WEAPON_GLOCK18, 0); // Şarjörünü ayarlar
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 121
- Kayıt: Çrş Kas 04, 2020 1:18 am
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Mermi Sifirlama
Yaptığınız kodu buraya [ code ] şeklinde atarsanız daha kolay yardımcı oluruz. Ben bu kodu kendi eklentilerimde kullanıyorum ve sorunsuz çalışıyor.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 121
- Kayıt: Çrş Kas 04, 2020 1:18 am
Mermi Sifirlama
Kod: Tümünü seç
rg_give_custom_item(ID, "weapon_glock18", GT_DROP_AND_REPLACE),rg_set_user_bpammo(ID, WEAPON_GLOCK18, 0),set_member(ID, m_Weapon_iClip, 0);
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Mermi Sifirlama
Niye bir şeyleri değiştirmeyi çok seviyorsunuz? Değişken oluşturmamın bir sebebi var. Silahın mermisini değiştirmek için silahı tanıtmak gerekiyor ve bunu da silah değişkeni oluşturarak yapıyoruz. Fakat siz direkt değişkeni silmişsiniz ve bunun yerine oyuncunun idsini yazmışsınız. (m_Weapon_iClip) Böylece oyuncunun mermisini değiştirmek gibi bir kavram olmuş. Ayrıca yan yana yazma huyundan vazgeçin. Satır fazlalığı eklentiyi daha kötü hâle getirmez.
Biraz daha inceleyin.1Adam yazdı: ↑Cum Oca 15, 2021 1:23 amKod: Tümünü seç
rg_give_custom_item(ID, "weapon_glock18", GT_DROP_AND_REPLACE) set_member(ID, m_Weapon_iClip, 0);
Colditz yazdı: ↑Cum Oca 15, 2021 12:52 amKod: Tümünü seç
new weapon = rg_give_custom_item(pPlayer, "weapon_glock18", GT_DROP_AND_REPLACE); // Silahi verir set_member(weapon, m_Weapon_iClip, 20); // Mermisini Ayarlar rg_set_user_bpammo(pPlayer, WEAPON_GLOCK18, 0); // Şarjörünü ayarlar
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 121
- Kayıt: Çrş Kas 04, 2020 1:18 am
Mermi Sifirlama
Bak Dostum Hiçbirşey Degiştirmeden Yaptım New Weapons Ata Copy Paste Yaptım Desem Yeridir Ve Gine Olmadı
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Mermi Sifirlama
Yaptığınız yeri atın. Daha büyük bir kısmını atmanız gerekiyor.
Link: | |
Linklerini gizle |