Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
arvold
Mesajlar: 4
Kayıt: Cmt Nis 30, 2022 1:10 am

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Mesaj gönderen arvold »

Merhaba iyi günler bıçak modeline göre ekstra hasar verecek bir plugine ihtiyacım var fakat mouse2 (sağ tıkla) vurdugumuzda o hasarı vermesin örnek vermek gerekirse;
v_knife_admin bıçağımız var, normal bıçak sol tıkla 15 vuruyor ise admin bıçağı 15+30 yani bu admin bıçağı size 30 ekstra hasar sağlayacak. Normal bıçak sol tık 65 vuruyorsa bu bıçak 65+30 vuracak 95 olacak.
Şimdiden teşekkürler iyi forumlar.
NIGHTLAKE GAMING 4FULLMOD
IP: 213.238.173.160
IP-DNS: cs160.csduragi.com

Discord: arv#4326

Etiketler:
Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

HakimKILLER44
Mesajlar: 58
Kayıt: Cum Ağu 13, 2021 8:56 pm
Konum: Azerbeycan

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Mesaj gönderen HakimKILLER44 »

selam aleykum 30 dk sonra plugini hazir edicem

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

HakimKILLER44
Mesajlar: 58
Kayıt: Cum Ağu 13, 2021 8:56 pm
Konum: Azerbeycan

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Mesaj gönderen HakimKILLER44 »

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Special Knife Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HakimKILLER44"

const ADMIN = ADMIN_LEVEL_A
new cvar_adminknifedamage

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ham_take_damage")
cvar_adminknifedamage = register_cvar("admin_knife_damage", "30.0")
}

public ham_take_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if (is_user_connected(attacker) && is_user_alive(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && get_user_flags(attacker) & ADMIN)
{
SetHamParamFloat(4, damage + get_pcvar_float(cvar_adminknifedamage))
}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
arvold
Mesajlar: 4
Kayıt: Cmt Nis 30, 2022 1:10 am

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Mesaj gönderen arvold »

Eline sağlık ama yetkiye göre değil bıçağın modeline göre hasar kastetmiştim
NIGHTLAKE GAMING 4FULLMOD
IP: 213.238.173.160
IP-DNS: cs160.csduragi.com

Discord: arv#4326

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

HakimKILLER44
Mesajlar: 58
Kayıt: Cum Ağu 13, 2021 8:56 pm
Konum: Azerbeycan

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Mesaj gönderen HakimKILLER44 »

arvold yazdı: Pzr May 08, 2022 11:39 pm bunu yapa bilmem icin senin bicak modelinin ismini (orn: cstrike/models/bicaklar/super_bicak.mdl ) almam lazimki

if sartinda kullanicinin bicagini senin "cstrike/models/bicaklar/super_bicak.mdl" dosyasina esitlemem gerek

bir az karisik bisey

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Schwartzkopf
Mesajlar: 9
Kayıt: Pzr Nis 17, 2022 6:54 pm

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Mesaj gönderen Schwartzkopf »

Kullandığınız bıçak modeli değişme eklentisi var ise atın

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
arvold
Mesajlar: 4
Kayıt: Cmt Nis 30, 2022 1:10 am

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Mesaj gönderen arvold »

Bıçak değiştirme modeline ihtiyacım sadece basebuilder sunucum için kullanacağım
NIGHTLAKE GAMING 4FULLMOD
IP: 213.238.173.160
IP-DNS: cs160.csduragi.com

Discord: arv#4326

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
arvold
Mesajlar: 4
Kayıt: Cmt Nis 30, 2022 1:10 am

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Mesaj gönderen arvold »

Bu dosya tam istediğim gibi fakat sağ tık hasarı da aynı hangi tuşla vurursanız vurun aynı hasarı veriyor
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
NIGHTLAKE GAMING 4FULLMOD
IP: 213.238.173.160
IP-DNS: cs160.csduragi.com

Discord: arv#4326

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

HakimKILLER44
Mesajlar: 58
Kayıt: Cum Ağu 13, 2021 8:56 pm
Konum: Azerbeycan

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Mesaj gönderen HakimKILLER44 »

bu isine yarar umrarim



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <fakemeta>
#include <reapi>
#include <fun>

#define PLUGIN "Special Knife Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HakimKILLER44 & arvold" // Thanks for arvold for finding this plugin

new const knife_models[][][] =
{
// { "Model Ismi", Hasari, Yetkisi }
// Dikkat: Yetkileri buyukten kucuge yaziniz.
{ "models/v_classiczombie.mdl", 30, ADMIN_USER }, // 1
{ "models/v_yirticizom.mdl", 75, ADMIN_USER }, // 1
{ "models/v_cevikzom.mdl", 40, ADMIN_USER }, // 2
{ "models/v_buzombi.mdl", 35, ADMIN_USER }, // 2
{ "models/v_hafifzom.mdl", 25, ADMIN_USER }, // 2
{ "models/v_agirzombi.mdl", 70, ADMIN_USER }, // 2
{ "models/v_kurucuzombi.mdl", 300, ADMIN_USER } // 3
}

new Float:weapon_model_damage[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "rhc_weapon_deploy", .post = false);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "rhc_take_damage", .post = false)
register_forward(FM_CmdStart, "fm_cmd_start")
}

public plugin_precache()
{
for (new i = 0; i < sizeof(knife_models); i++)
precache_model(knife_models[0])
}

public rhc_weapon_deploy(entity, view_model[], weapon_model[], anim, anim_ext[], skiplocal)
{
if (get_member(entity, m_iId) != WEAPON_KNIFE)
return

new id = get_member(entity, m_pPlayer)

if (!is_user_alive(id))
return

for (new i = 0; i < sizeof(knife_models); i++)
{
if (get_user_flags(id) & knife_models[2][0])
{
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, knife_models[0][0]);
weapon_model_damage[id] = float(knife_models[1][0])
break
}
}
}

public rhc_take_damage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if (!is_user_connected(attacker) || id == attacker)
return

if (get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE || get_member(id, m_bKilledByGrenade))
return

SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, weapon_model_damage[attacker])
}

public fm_cmd_start(id, uc_handle, seed)
{
if (!is_user_alive(id))
return

if ((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK2 ) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2))
{
for (new i = 0; i < sizeof(knife_models); i++)
{
if (get_user_flags(id) & knife_models[2][0])
{
weapon_model_damage[id] = weapon_model_damage[id] + 50.0
}
}
}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

HakimKILLER44
Mesajlar: 58
Kayıt: Cum Ağu 13, 2021 8:56 pm
Konum: Azerbeycan

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Mesaj gönderen HakimKILLER44 »

kusura bakma yanlis kodu yazmisim...... modeller precache olmadi su kod calisiyor








#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <fakemeta>
#include <reapi>
#include <fun>

#define PLUGIN "Special Knife Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HakimKILLER44 & arvold" // Thanks for arvold for finding this plugin

new const knife_models[][][] =
{
// { "Model Ismi", Hasari, Yetkisi }
// Dikkat: Yetkileri buyukten kucuge yaziniz.
{ "models/v_classiczombie.mdl", 30, ADMIN_USER }, // 1
{ "models/v_yirticizom.mdl", 75, ADMIN_USER }, // 1
{ "models/v_cevikzom.mdl", 40, ADMIN_USER }, // 2
{ "models/v_buzombi.mdl", 35, ADMIN_USER }, // 2
{ "models/v_hafifzom.mdl", 25, ADMIN_USER }, // 2
{ "models/v_agirzombi.mdl", 70, ADMIN_USER }, // 2
{ "models/v_kurucuzombi.mdl", 300, ADMIN_USER } // 3
}

new Float:weapon_model_damage[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "rhc_weapon_deploy", .post = false);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "rhc_take_damage", .post = false)
register_forward(FM_CmdStart, "fm_cmd_start")
}

public plugin_precache()
{
for (new i = 0; i < sizeof(knife_models); i++)
precache_model(knife_models[0])
}

public rhc_weapon_deploy(entity, view_model[], weapon_model[], anim, anim_ext[], skiplocal)
{
if (get_member(entity, m_iId) != WEAPON_KNIFE)
return

new id = get_member(entity, m_pPlayer)

if (!is_user_alive(id))
return

for (new i = 0; i < sizeof(knife_models); i++)
{
if (get_user_flags(id) & knife_models[2][0])
{
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, knife_models[0][0]);
weapon_model_damage[id] = float(knife_models[1][0])
break
}
}
}

public rhc_take_damage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if (!is_user_connected(attacker) || id == attacker)
return

if (get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE || get_member(id, m_bKilledByGrenade))
return

SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, weapon_model_damage[attacker])
}

public fm_cmd_start(id, uc_handle, seed)
{
if (!is_user_alive(id))
return

if ((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK2 ) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2))
{
for (new i = 0; i < sizeof(knife_models); i++)
{
if (get_user_flags(id) & knife_models[2][0])
{
weapon_model_damage[id] = weapon_model_damage[id] + 50.0
}
}
}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla