Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Parçalanmış Oyuncu Modelleri Nasıl Birleştirilir?

Hazır fonksiyonlar, kütüphaneler, düzenleme programları/araçları/gereçleri, editörler kısacası geliştirme ortamı

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Emrullah AKTAŞ
Mesajlar: 180
Kayıt: Sal Oca 11, 2022 11:22 pm
Konum: İstanbul

Parçalanmış Oyuncu Modelleri Nasıl Birleştirilir?

Mesaj gönderen Emrullah AKTAŞ »

Bazı Oyuncu Modelleri 2'ye Bölünür ve Bu Modeli Yüklerken Yanındaki Ek Ayrılmış Parçayı Yüklemezseniz Model Çalışmaz.
Örneğin; Deadpool.mdl ve DeadpoolT.mdl Adında İki Dosyam Var Diyelim. Ben Bu Dosyaları Birleştirip Tek Model Haline Getirmek İstiyorum. Yapmam Gereken Tek Şey Bir Satırı Silmek O Kadar.

1. Adım: HL1 MDL Compiler & Decompiler Ile Ana Modelimi Decompile Ediyorum. (İsminde "T" Harfi Olmayan Model)
2. Adım: Modelin .qc Uzantılı Dosyasını Açın ve "$externaltextures" Satırını Silin.
3. Adım: .qc Uzantılı Dosyayı Compile Edin.

Bu Sayede Parçalanmış Modelin Ana Modele Aktaracaksınız.
Ana Modelin Dosya Boyutuna Parçalanmış Dosyanın Boyutu Eklenecek ve Tek Model Olmuş Olacak.
Discord: Emrullah AKTAŞ#4955
Steam: https://steamcommunity.com/id/PaXeLX

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla