[JB] Soygun Yapma
Moderatör: Moderatörler
Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
-
- Mesajlar: 2053
- Kayıt: Sal Oca 10, 2017 4:03 pm
- Server Ip/DNS: csxx. Csduragi.com
- Clan İsmi: kaoS GamınG
- İletişim:
-
- Mesajlar: 904
- Kayıt: Pzt Tem 31, 2017 9:40 pm
- Konum: Yozgat
- Server Ip/DNS: Yakında
- Clan İsmi: Yakında
- İletişim:
-
- Mesajlar: 1958
- Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
-
- Mesajlar: 421
- Kayıt: Pzt Oca 14, 2019 11:52 pm
- Server Ip/DNS: cs124.csduragi.com
- Clan İsmi: FAWORİ GAMİNG
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1809
- Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
- Konum: Batman
- Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
- İletişim:
[JB] Soygun Yapma
Kod: Tümünü seç
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <reapi>
#include <fakemeta>
#include <jail>
new TAG[] = "Kaos"
new uzaklik,sure_t,sure_ct,soygun_t,soygun_ct,bool:aktif[33],target[33], body,bilgi,hak,amad[33];
public plugin_init() {
register_plugin("[JB] Soygun]","2.0","amad")
register_clcmd("+soy","soygunON")
register_clcmd("-soy","soygunOFF")
register_clcmd("drop","ac")
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "killed", 0);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "dogunca", 1);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "jump");
register_event("Damage", "hasar", "b", "2!=0")
uzaklik = register_cvar("soygun_uzaklik", "40")
sure_t = register_cvar("soygun_suresiTE", "5")
sure_ct = register_cvar("soygun_suresiCT", "3")
soygun_t = register_cvar("soygun_miktarT", "5")
soygun_ct = register_cvar("soygun_miktarCT", "10")
bilgi = register_cvar("soygun_bilgi", "1")
hak = register_cvar("soygun_hakki", "3")
}
public ac(id)
{
if(get_user_button(id) & IN_RELOAD)
{
soygunON(id)
}
}
public plugin_precache() {
precache_sound("weapons/c4_disarm.wav")
precache_sound("weapons/c4_disarmed.wav")
precache_sound("fvox/warning.wav")
}
public soygunON(id) {
get_user_aiming(id, target[id], body, get_pcvar_num(uzaklik))
if(amad[id] > get_pcvar_num(hak))
{
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] Maximum soygun girisiminde bulundunuz.",TAG)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(!is_user_alive(id))
{
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] Oluyken ^4Soygun ^1yapamazsiniz.",TAG)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_team(id) != 1)
{
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] Sadece ^4Mahkumlar ^1soygun yapabilir.",TAG)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(aktif[target[id]])
{
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] Bu Oyuncuyu su anda soyamazsiniz.",TAG)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(Stuck(id))
{
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] ^4Gömülüyken^1 soygun yapamazsiniz.")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(!is_user_alive(target[id]))
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new team = get_user_team(target[id])
switch(team)
{
case 1:
{
if(jb_get_user_packs(target[id]) < get_pcvar_num(soygun_t))
{
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] Malesef arkadasinizin calinacak ^4parasi yok.",TAG)
return PLUGIN_HANDLED
}
rg_send_bartime(id,get_pcvar_num(sure_t))
rg_send_bartime(target[id],get_pcvar_num(sure_t))
set_task(get_pcvar_float(sure_t), "finish", 123+id)
}
case 2:
{
if(jb_get_user_packs(target[id]) < get_pcvar_num(soygun_ct))
{
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] Malesef arkadasinizin calinacak ^4parasi yok.",TAG)
return PLUGIN_HANDLED
}
rg_send_bartime(id,get_pcvar_num(sure_ct))
rg_send_bartime(target[id],get_pcvar_num(sure_ct))
set_task(get_pcvar_float(sure_t), "finish", 123+id)
}
}
new name[32],name2[32]
get_user_name(id,name,31)
get_user_name(target[id],name2,31)
amad[id]++
client_print_color(target [id],target[id],"^1[^3%s^1] <^4%s^1> tarafindan soyuluyorsunuz! ^3Engellemek icin Ziplayin^1.",TAG,name)
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] <^4%s^1> oyuncusunu ^3soyma islemi basladi^1.",TAG,name2)
entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, -1.0)
entity_set_float(target[id], EV_FL_maxspeed, -1.0)
aktif[id] = true
aktif[target[id]] = true
emit_sound(id, CHAN_AUTO, "weapons/c4_disarm.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
emit_sound(target[id], CHAN_AUTO, "fvox/warning.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
return PLUGIN_HANDLED
}
public soygunOFF(id) {
if(get_user_team(id) != 1 || !aktif[id])
return PLUGIN_HANDLED
entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, 250.0)
rg_send_bartime(id,0)
aktif[id] = false
remove_task(123+id)
if(!is_user_alive(target[id]))
return PLUGIN_HANDLED
entity_set_float(target[id], EV_FL_maxspeed, 250.0)
rg_send_bartime(target[id],0)
aktif[target[id]] = false
return PLUGIN_HANDLED
}
public finish(id) {
id -= 123
new name1[32],name2[32];
get_user_name(id,name1,31)
get_user_name(target[id],name2,31)
switch(get_user_team(target[id]))
{
case 1:
{
if(aktif[target[id]] && aktif[id])
{
jb_set_user_packs(id, jb_get_user_packs(id) + get_pcvar_num(soygun_t))
jb_set_user_packs(target[id], jb_get_user_packs(target[id]) - get_pcvar_num(soygun_t))
client_print_color(0,0,"^1[^3%s^1] <^4%s^1> Adli mahkum ^3<^4%s^3>^1 adli arkadasini soydu.",TAG,name1,name2)
}
}
case 2:
{
if(aktif[target[id]] && aktif[id])
{
jb_set_user_packs(id, jb_get_user_packs(id) + get_pcvar_num(soygun_ct))
jb_set_user_packs(target[id], jb_get_user_packs(target[id]) - get_pcvar_num(soygun_ct))
client_print_color(0,0,"^1[^3%s^1] <^4%s^1> Adli mahkum ^3<^4%s^3> ^1adli gardiyani soydu.",TAG,name1,name2)
}
}
}
soygunOFF(id)
emit_sound(id, CHAN_AUTO, "weapons/c4_disarmed.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
}
public hasar(id) {
if(aktif[id])
soygunOFF(id)
}
public killed(killer,victim)
{
aktif[killer] = false
aktif[victim] = false
}
public jump(const id)
{
if(aktif[id])
soygunOFF(id)
}
public CurWeapon(id) {
if(aktif[id])
entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, -1.0)
}
public dogunca(id) {
aktif[id] = false
amad[id] = 0
}
public client_putinserver(id) {
set_task(4.0,"info",id)
if(get_pcvar_num(bilgi))
{
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] [^4 R ^1+ ^3G ^1] tuşlarına basarak oyuncuları ^4soyabilirsiniz.",TAG)
set_task(100.0, "info",id , _, _, "b")
}
}
public info(id) client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] [^4 R ^1+ ^3G ^1] tuşlarına basarak oyuncuları ^4soyabilirsiniz.",TAG)
stock bool:Stuck(Id)
{
static Float:Origin[3]
pev(Id, pev_origin, Origin)
engfunc(EngFunc_TraceHull, Origin, Origin, IGNORE_MONSTERS, pev(Id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, 0, 0)
if (get_tr2(0, TR_StartSolid))
return true
return false
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 5
- Kayıt: Prş Ağu 27, 2020 2:57 pm
[JB] Soygun Yapma
HOCAM YAPTIĞIN EKLENTİ GAYET HOŞUMA GİTTİ FAKAT bind c +soy KALDIRIP DİREK R+G BASARAK SORABİLİRMİYİZ OYUNCULARI KODLARINI DEİŞTİREREK YAPABİLİRMİSİN BUNU YAPARSAN GERÇEKTEN ADAMSIN ŞİMDİDEN ELİNE SAĞLIK
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
[JB] Soygun Yapma
Arkadaş zaten paylaşmış.
Kod: Tümünü seç
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <reapi>
#include <fakemeta>
#include <jail>
new TAG[] = "Kaos"
new uzaklik,sure_t,sure_ct,soygun_t,soygun_ct,bool:aktif[33],target[33], body,bilgi,hak,amad[33];
public plugin_init() {
register_plugin("[JB] Soygun]","2.0","amad")
register_clcmd("+soy","soygunON")
register_clcmd("-soy","soygunOFF")
register_clcmd("drop","ac")
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "killed", 0);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "dogunca", 1);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "jump");
register_event("Damage", "hasar", "b", "2!=0")
uzaklik = register_cvar("soygun_uzaklik", "40")
sure_t = register_cvar("soygun_suresiTE", "5")
sure_ct = register_cvar("soygun_suresiCT", "3")
soygun_t = register_cvar("soygun_miktarT", "5")
soygun_ct = register_cvar("soygun_miktarCT", "10")
bilgi = register_cvar("soygun_bilgi", "1")
hak = register_cvar("soygun_hakki", "3")
}
public ac(id)
{
if(get_user_button(id) & IN_RELOAD)
{
soygunON(id)
}
}
public plugin_precache() {
precache_sound("weapons/c4_disarm.wav")
precache_sound("weapons/c4_disarmed.wav")
precache_sound("fvox/warning.wav")
}
public soygunON(id) {
get_user_aiming(id, target[id], body, get_pcvar_num(uzaklik))
if(amad[id] > get_pcvar_num(hak))
{
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] Maximum soygun girisiminde bulundunuz.",TAG)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(!is_user_alive(id))
{
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] Oluyken ^4Soygun ^1yapamazsiniz.",TAG)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_team(id) != 1)
{
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] Sadece ^4Mahkumlar ^1soygun yapabilir.",TAG)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(aktif[target[id]])
{
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] Bu Oyuncuyu su anda soyamazsiniz.",TAG)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(Stuck(id))
{
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] ^4Gömülüyken^1 soygun yapamazsiniz.")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(!is_user_alive(target[id]))
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new team = get_user_team(target[id])
switch(team)
{
case 1:
{
if(jb_get_user_packs(target[id]) < get_pcvar_num(soygun_t))
{
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] Malesef arkadasinizin calinacak ^4parasi yok.",TAG)
return PLUGIN_HANDLED
}
rg_send_bartime(id,get_pcvar_num(sure_t))
rg_send_bartime(target[id],get_pcvar_num(sure_t))
set_task(get_pcvar_float(sure_t), "finish", 123+id)
}
case 2:
{
if(jb_get_user_packs(target[id]) < get_pcvar_num(soygun_ct))
{
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] Malesef arkadasinizin calinacak ^4parasi yok.",TAG)
return PLUGIN_HANDLED
}
rg_send_bartime(id,get_pcvar_num(sure_ct))
rg_send_bartime(target[id],get_pcvar_num(sure_ct))
set_task(get_pcvar_float(sure_t), "finish", 123+id)
}
}
new name[32],name2[32]
get_user_name(id,name,31)
get_user_name(target[id],name2,31)
amad[id]++
client_print_color(target [id],target[id],"^1[^3%s^1] <^4%s^1> tarafindan soyuluyorsunuz! ^3Engellemek icin Ziplayin^1.",TAG,name)
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] <^4%s^1> oyuncusunu ^3soyma islemi basladi^1.",TAG,name2)
entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, -1.0)
entity_set_float(target[id], EV_FL_maxspeed, -1.0)
aktif[id] = true
aktif[target[id]] = true
emit_sound(id, CHAN_AUTO, "weapons/c4_disarm.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
emit_sound(target[id], CHAN_AUTO, "fvox/warning.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
return PLUGIN_HANDLED
}
public soygunOFF(id) {
if(get_user_team(id) != 1 || !aktif[id])
return PLUGIN_HANDLED
entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, 250.0)
rg_send_bartime(id,0)
aktif[id] = false
remove_task(123+id)
if(!is_user_alive(target[id]))
return PLUGIN_HANDLED
entity_set_float(target[id], EV_FL_maxspeed, 250.0)
rg_send_bartime(target[id],0)
aktif[target[id]] = false
return PLUGIN_HANDLED
}
public finish(id) {
id -= 123
new name1[32],name2[32];
get_user_name(id,name1,31)
get_user_name(target[id],name2,31)
switch(get_user_team(target[id]))
{
case 1:
{
if(aktif[target[id]] && aktif[id])
{
jb_set_user_packs(id, jb_get_user_packs(id) + get_pcvar_num(soygun_t))
jb_set_user_packs(target[id], jb_get_user_packs(target[id]) - get_pcvar_num(soygun_t))
client_print_color(0,0,"^1[^3%s^1] <^4%s^1> Adli mahkum ^3<^4%s^3>^1 adli arkadasini soydu.",TAG,name1,name2)
}
}
case 2:
{
if(aktif[target[id]] && aktif[id])
{
jb_set_user_packs(id, jb_get_user_packs(id) + get_pcvar_num(soygun_ct))
jb_set_user_packs(target[id], jb_get_user_packs(target[id]) - get_pcvar_num(soygun_ct))
client_print_color(0,0,"^1[^3%s^1] <^4%s^1> Adli mahkum ^3<^4%s^3> ^1adli gardiyani soydu.",TAG,name1,name2)
}
}
}
soygunOFF(id)
emit_sound(id, CHAN_AUTO, "weapons/c4_disarmed.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
}
public hasar(id) {
if(aktif[id])
soygunOFF(id)
}
public killed(killer,victim)
{
aktif[killer] = false
aktif[victim] = false
}
public jump(const id)
{
if(aktif[id])
soygunOFF(id)
}
public CurWeapon(id) {
if(aktif[id])
entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, -1.0)
}
public dogunca(id) {
aktif[id] = false
amad[id] = 0
}
public client_putinserver(id) {
set_task(4.0,"info",id)
if(get_pcvar_num(bilgi))
{
client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] [^4 R ^1+ ^3G ^1] tuşlarına basarak oyuncuları ^4soyabilirsiniz.",TAG)
set_task(100.0, "info",id , _, _, "b")
}
}
public info(id) client_print_color(id,id,"^1[^3%s^1] [^4 R ^1+ ^3G ^1] tuşlarına basarak oyuncuları ^4soyabilirsiniz.",TAG)
stock bool:Stuck(Id)
{
static Float:Origin[3]
pev(Id, pev_origin, Origin)
engfunc(EngFunc_TraceHull, Origin, Origin, IGNORE_MONSTERS, pev(Id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, 0, 0)
if (get_tr2(0, TR_StartSolid))
return true
return false
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 5
- Kayıt: Prş Ağu 27, 2020 2:57 pm
-
- Mesajlar: 12
- Kayıt: Pzr Tem 26, 2020 7:21 pm
[JB] Soygun Yapma
Merhabalar ben panele eklıyorum da eklentı degerlenemedı dıye hata alıyorum hatayı cozup de atabılırmısınız
Link: | |
Linklerini gizle |