CS 1.6 Crosshair Stilleri Menu (/crosshair) Plugin

Counter-Strike 1.6 Eklenti Paylaşımı

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır

Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
Sal Kas 27, 2018 1:59 am

Konu Sahibi
Mesajlar: 12
Kayıt: Çrş Eyl 23, 2015 7:24 pm
Konum: Türkiye
İletişim:
Eklenti İsmi : Counter-Strike 1.6 Crosshair Menu Plugin
Yapımcısı : KriTo
Sürüm : 1.1 csd
Açıklama :
Bu eklenti CS:GO Mod için crosshair menüsü oluşturmanıza yarar ve çok basit mantıkla bunu destekler.

Ekran Görüntüsü :
Resim

Komutlar :
say /crosshair
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Etiketler:
Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Sal Kas 27, 2018 2:04 am

Pzr Oca 27, 2019 2:27 pm

Mesajlar: 12
Kayıt: Çrş Şub 21, 2018 7:04 pm
hocam 116.satır hata veriyor bana bunun amxx dosyasını da yollar mısın ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Sal Oca 29, 2019 12:27 am
Kullanıcı avatarı

MysterY
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 73
Kayıt: Cum Kas 23, 2018 4:58 pm
bordoberelilerDM yazdı:
Sal Kas 27, 2018 1:59 am
Eklenti İsmi : Counter-Strike 1.6 Crosshair Menu Plugin
Yapımcısı : KriTo
Sürüm : 1.1 csd
Açıklama :
Bu eklenti CS:GO Mod için crosshair menüsü oluşturmanıza yarar ve çok basit mantıkla bunu destekler.

Ekran Görüntüsü :
Resim

Komutlar :
say /crosshair
Çok teşekkür ederim işime çok yarıyacak.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Cmt Haz 29, 2019 12:57 am

Mesajlar: 1
Kayıt: Cmt Haz 29, 2019 12:54 am
Teşekkürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Pzr Tem 21, 2019 10:40 pm

Mesajlar: 140
Kayıt: Prş Nis 11, 2019 7:22 pm
Konum: Bulunamadı.
Server Ip/DNS: Kapalı.
Eklentiyi deniyorum fakat spr görünmemekte ? Sebebi nedir acaba ? @seypa
ölümsüz değilim. :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Pzr Tem 21, 2019 10:57 pm
Kullanıcı avatarı

Mesajlar: 1047
Kayıt: Pzr Oca 28, 2018 11:45 pm
Konum: SAMSUNLUYUZ
@Yek'-ta eklentiyi ;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const SilahBilgi[27][3] = {
	{0,0,0},
	{12,1,4},
	{9,52,1},
	{5,32,5},
	{14,1,6},
	{6,100,7},
	{4,90,8},
	{13,1,9},
	{10,120,10},
	{7,100,11},
	{6,100,12},
	{4,90,14},
	{4,90,15},
	{6,100,16},
	{10,120,17},
	{10,120,19},
	{3,200,20},
	{5,32,21},
	{4,90,22},
	{10,120,23},
	{11,2,25},
	{8,35,26},
	{4,90,27},
	{2,90,28},
    {7,100,30},
    {0,0,29},
	{0,0,0}
}
new scope[33];
new const sprites[6][4][64] = {
    {"Cross Adi","Txt Yolu","Sprite Yolu","Txt Adi"},
    {"CS:GO Crosshair","sprites/custom_cross2_fix.txt","sprites/csgo_crosshair_32.spr","custom_cross2_fix"},
    {"Normal Sabit","sprites/custom_cross_fix_yeni3.txt","sprites/csgo_nisan_yeni3.spr","custom_cross_fix_yeni3"},
    {"CS:GO Arti Crosshair","sprites/custom_cross3_fix.txt","sprites/artinisan.spr","custom_cross3_fix"},
    {"CS:GO Ufak","sprites/custom_cross5_fix4.txt","sprites/dahakucuk4.spr","custom_cross5_fix4"},
    {"CS:GO Baslangic","sprites/custom_cross_baslangic.txt","sprites/csgo_baslangic.spr","custom_cross_baslangic"}
}

new weapon_weapon[][] =
{
	"weapon_aug",
	"weapon_sg552"
}

new cross[33];
public plugin_init()
{
    register_plugin("CS:GO Crosshair","1.1","KriTo");
    register_event("CurWeapon","Event_CurWeapon","be","1=1");
    register_clcmd("buyammo1","guncelle1");
    register_clcmd("buyammo2","guncelle1");
    register_clcmd("custom_cross2_fix","FakeSwitch");
    register_clcmd("say /crosshair","crossmenu");
    register_clcmd("say .crosshair","crossmenu");

    for(new i = 0; i < sizeof weapon_weapon; i++)
		RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, weapon_weapon[i], "fw_Weapon_Reload_Post", 1)
}

public fw_Weapon_Reload_Post(ent)
{
	static id;
	id = pev(ent, pev_owner);
	
	if(get_user_weapon(id) == CSW_AUG || get_user_weapon(id) == CSW_SG552)
		if(scope[id]==1)
			scope[id]=0;
		
	return HAM_HANDLED
}

/*public client_disconnected(id){
    cross[id] = 1;
}*/
public client_putinserver(id){
    client_cmd(id, "crosshair 1")
    cross[id] = 0;
}
public client_PreThink(id)
{
    new button = pev(id, pev_oldbuttons);
    new oldbutton = pev(id, pev_button);
    if(oldbutton & IN_ATTACK2)
    {
        if(button & IN_ATTACK2)
            return PLUGIN_CONTINUE;

        new weapon = get_user_weapon(id);
        if(weapon == CSW_AUG || weapon == CSW_SG552)
        {
            if(scope[id]==0)
                scope[id]=1;
            else
                scope[id]=0;
            Guncelle(id);
        } else if(weapon != CSW_AUG || weapon != CSW_SG552)
        {
            scope[id]=0;
        }
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public crossmenu(id)
{
    new Menu=menu_create("\rCS:GO \yCrosshair \wMenu^n","crossdevam");
    menu_additem(Menu,"Default Crosshair","1");
    for(new i=1;i<sizeof(sprites);i++)
    {
        new Item[128],text[12];
        formatex(Item,127,"%s",sprites[i][0]);
        num_to_str(i+1,text,11);
        menu_additem(Menu,Item,text);
    }
    menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
    menu_display(id,Menu,0);
}
public crossdevam(id, menu, item)
{

    if( item == MENU_EXIT )
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }

    new data[6], iName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
    new key = str_to_num(data);
    cross[id] = key-1;
    if(cross[id] == 0)
    {
        message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("HideWeapon"),  .player=id);
        write_byte(1<<7);
        message_end();
    }
    client_print_color(id, id, "^3%s ^1sectin.",sprites[cross[id]][0])
    Guncelle(id);
    client_cmd(id, "lastinv;wait;wait;wait;wait;wait;wait;lastinv")

    return PLUGIN_HANDLED;
}
public guncelle1(id)
{
    set_task(0.1,"Guncelle",id);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Guncelle(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || cross[id] == 0)
        return PLUGIN_HANDLED;
    new weapon = get_user_weapon(id);
    if( weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT || weapon == CSW_SG550 || weapon == CSW_G3SG1 || weapon == CSW_KNIFE)
        return PLUGIN_CONTINUE

    if(weapon != CSW_SG552 && weapon != CSW_AUG)
        scope[id]=0

    new i;
    for(i=0;i<sizeof(SilahBilgi);i++)
    {
        new yeniweap = SilahBilgi[i][2];
        if(weapon == yeniweap)
        {
            break;
        } else if(i==sizeof(SilahBilgi)-1)
        {
            return PLUGIN_CONTINUE;
        }
    }
    message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("HideWeapon"),  .player=id);
    write_byte(1<<6);
    message_end();

    message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("WeaponList"),   .player=id);
    write_string(sprites[cross[id]][3]);
    write_byte(SilahBilgi[i-1][0]);
    write_byte(SilahBilgi[i-1][1]);
    write_byte(-1);
    write_byte(-1);
    write_byte(6);
    write_byte(0);
    write_byte(2);
    write_byte(0);
    message_end();

    message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"),        .player=id);
    if(scope[id] == 1)
        write_byte(55);
    else
        write_byte(89);
    message_end();

    new ammo,bpammo;
    get_user_ammo(id,weapon,ammo,bpammo);

    message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("CurWeapon"),    .player=id);
    write_byte(1);
    write_byte(2);
    write_byte(ammo);
    message_end();
    if(weapon != CSW_KNIFE) {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("AmmoX"),      .player=id);
        write_byte(SilahBilgi[i-1][0]);
        write_byte(bpammo);
        message_end();
    }
    if(scope[id] == 0) {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"),        .player=id);
        write_byte(90);
        message_end();
    }

    return PLUGIN_HANDLED;
}
public FakeSwitch(const client)engclient_cmd(client,"weapon_shield");
public plugin_precache()
{
    for(new i=1;i<sizeof(sprites);i++)
    {
        precache_generic(sprites[i][1]);
        precache_generic(sprites[i][2]);
    }
}

public Event_CurWeapon(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || cross[id] == 0)
        return PLUGIN_HANDLED;
    new weapon = read_data(2);
    if( weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT || weapon == CSW_SG550 || weapon == CSW_G3SG1)
        return PLUGIN_CONTINUE
    new i;
    for(i=0;i<sizeof(SilahBilgi);i++)
    {
        new yeniweap = SilahBilgi[i][2];
        if(weapon == yeniweap)
        {
            break;
        }
    }

    if(weapon == CSW_KNIFE)
    {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("WeaponList"),   .player=id);
        write_string(sprites[cross[id]][3]);
        write_byte(-1);
        write_byte(-1);
        write_byte(-1);
        write_byte(-1);
        write_byte(0);
        write_byte(11);
        write_byte(2);
        write_byte(0);
        message_end();

        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"),        .player=id);
        write_byte(89);
        message_end();

        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("CurWeapon"),    .player=id);
        write_byte(1);
        write_byte(2);
        write_byte(-1);
        message_end();

        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"),        .player=id);
        write_byte(90);
        message_end();

        return PLUGIN_CONTINUE
    }

    message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("HideWeapon"),  .player=id);
    write_byte(1<<6);
    message_end();

    message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("WeaponList"),   .player=id);
    write_string(sprites[cross[id]][3]);
    write_byte(SilahBilgi[i-1][0]);
    write_byte(SilahBilgi[i-1][1]);
    write_byte(-1);
    write_byte(-1);
    write_byte(6);
    write_byte(0);
    write_byte(2);
    write_byte(0);
    message_end();

    if(weapon != CSW_SG552 && weapon != CSW_AUG)
        scope[id]=0

    message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"),        .player=id);
    if(scope[id] == 1)
        write_byte(55);
    else
        write_byte(89);
    message_end();

    new ammo,bpammo;
    get_user_ammo(id,weapon,ammo,bpammo);

    message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("CurWeapon"),    .player=id);
    write_byte(1);
    write_byte(2);
    write_byte(ammo);
    message_end();

    if(weapon != CSW_KNIFE) {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("AmmoX"),      .player=id);
        write_byte(SilahBilgi[i-1][0]);
        write_byte(bpammo);
        message_end();
    }
    if(scope[id] == 0) {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"),        .player=id);
        write_byte(90);
        message_end();
    }


    return PLUGIN_HANDLED;
}
günceller misin ? bu çalışır durumda.
  • Bu kitabı ve ölçüyü hakla indiren Allah'tır. Ne bilirsin, belki de kıyamet saati yakındır! ( Şura süresi 17. ayet. )





#Loading..

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Pzr Tem 21, 2019 11:12 pm
Kullanıcı avatarı

Mesajlar: 9292
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:
Kabul edemem
Crosshair değerini değiştiriyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Pzt Tem 22, 2019 12:26 am
Kullanıcı avatarı

Mesajlar: 173
Kayıt: Cum Ara 18, 2015 8:24 pm
Konum: Türkiye / İstanbul
@Yek'-ta Özelden atacağım mesaja bir bakabilir misin rica etsem ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Pzt Tem 22, 2019 12:48 am
Kullanıcı avatarı

Mesajlar: 173
Kayıt: Cum Ara 18, 2015 8:24 pm
Konum: Türkiye / İstanbul
@Yek'-ta Özel kapatmışsın :D Peki bu eklenti nasıl düzeltilebilir sence ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Cevapla