Precache model problemi
Gönderilme zamanı: Sal May 21, 2019 10:03 pm
Kendi yazdığım model plugini kendi bilgisayarimda sıkıntısız çalışıyor fakat, aynı plugini csdurağına attığımda model dosyalarini csdurağında bulamiyor.
Ne gibi bir sıkıntı var oyun içerisinde mcache yazın kendi attığınız model dosyası precache edilmiş mi kontrol edin veya precache bölümüne yazdığınız kodları atın kontrol edelimundead52 yazdı: Sal May 21, 2019 10:03 pm Kendi yazdığım model plugini kendi bilgisayarimda sıkıntısız çalışıyor fakat, aynı plugini csdurağına attığımda model dosyalarini csdurağında bulamiyor.
Kod: Tümünü seç
for(new i = 0; i <= g_szLine;i++)
{
if(equal(g_szModels[i],""))
continue;
formatex(path, charsmax(path), "models/player/%s/%s.mdl", g_szModels[i], g_szModels[i]);
if(file_exists(path)){
precache_model(path);
}
else{
log_amx("Error: file does not exist (%s).", path)
}
formatex(path, charsmax(path), "models/player/%s/%sT.mdl", g_szModels[i], g_szModels[i]);
if(file_exists(path))
precache_model(path);
}
Kodlarda bir sıkıntı yok ya da ben farkedemedimundead52 yazdı: Sal May 21, 2019 10:11 pm Sıkıntı şu dosyaların panelde doğru konumda olduğunu biliyorum fakat plugin dosyalari bulamiyor.
mcachede gözükmüyorlar.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define VERSION "1.0"
#define PLUGIN "Pubg Models"
#define AUTHOR "Artorias"
new const g_szModels[64][64];
new g_szLine;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "resetModel", 0)
}
public plugin_precache() {
new path[128];
new szLineData[33];
get_configsdir(path, charsmax(path))
format(path, charsmax(path), "%s/pubg_models.ini", path)
if(!file_exists(path)){
log_amx("Error: file does not exist (%s).", path)
return;
}
new file = fopen(path, "rt")
if(!file){
log_amx("Error: Could not open file (%s).", path)
return;
}
while(!feof(file))
{
fgets(file, szLineData, charsmax(szLineData))
replace(szLineData, charsmax(szLineData), "^n", "")
if (szLineData[0] == ';' || !szLineData[0] || equal(szLineData[0],"")) continue
g_szModels[g_szLine] = szLineData;
g_szLine++
}
fclose(file)
for(new i = 0; i <= g_szLine;i++)
{
if(equal(g_szModels[i],""))
continue;
formatex(path, charsmax(path), "models/player/%s/%s.mdl", g_szModels[i], g_szModels[i]);
if(file_exists(path)){
precache_model(path);
}
else{
log_amx("Error: file does not exist (%s).", path)
}
formatex(path, charsmax(path), "models/player/%s/%sT.mdl", g_szModels[i], g_szModels[i]);
if(file_exists(path))
precache_model(path);
}
}
public resetModel(id, level, cid) {
new rand = random_num(0, g_szLine - 1);
if (is_user_alive(id)){
cs_set_user_model(id, g_szModels[rand]);
}
}
Kod: Tümünü seç
if(file_exists(path)){
precache_model(path);
}
Kod: Tümünü seç
models/player/pubg_special1/pubg_special1.mdl
Kod: Tümünü seç
pubg_special1
pubg_special2
pubg_burnout
pubg_lisa
pubg_leet
pubg_blackastronaut
pubg_raven
pubg_foureyes
pubg_gothic
Kod: Tümünü seç
L 21/05/2019 - 21:56:16: (map "fy_iceworld16") Mod_LoadModel: models/player/pubg_special1/pubg_special1.mdl not found
L 21/05/2019 - 21:56:18: (map "fy_iceworld16") Mod_LoadModel: models/player/pubg_special1/pubg_special1.mdl not found
Modelleri yüklerken isimleri gözden kaçmış olabilir .ini dosyasında yazılı 9 modelin 9'uda panelde yüklü mü player içerisindeki pubg_ ile başlayan modellerin klasör isimlerinin resmini çekip atar mısın paneldeki ya da klasör ismi aynı olupta içerisine yanlışlıkla üst klasörün adını yazmış olabilirsin pubg_special2 klasörüne pubg_special1.mdl yazılmış olabilirundead52 yazdı: Sal May 21, 2019 10:44 pm İlk modelden başlayarak error atiyor, ilk olani kapatıncada 2. modele atiyor.