1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

VHE Kayıt Hk.

Gönderilme zamanı: Sal Haz 30, 2020 10:03 pm
gönderen Red
Merhaba, bir harita yapıyoruz fakat haritayı kayıt ederken bu kısımda %90 da takılı kalıyor uzun bir süre bekledim geçmedi orayı sebebi nedir?

VHE Kayıt Hk.

Gönderilme zamanı: Sal Haz 30, 2020 11:08 pm
gönderen mr1mr2
mapı bir kutu içine alıp sky mı yaptın ?

VHE Kayıt Hk.

Gönderilme zamanı: Sal Haz 30, 2020 11:22 pm
gönderen Red
hayır sadece gözüken kısımları skyladım

VHE Kayıt Hk.

Gönderilme zamanı: Sal Haz 30, 2020 11:26 pm
gönderen Serhat Öndeş
Direk çarpıya basıp tamama basın. Haritayı kaydettiğiniz yerde haritaismi.log yada .err dosyası olur onu buraya ekleyiniz.

VHE Kayıt Hk.

Gönderilme zamanı: Sal Haz 30, 2020 11:40 pm
gönderen Red
Serhat Öndeş yazdı: Sal Haz 30, 2020 11:26 pm Direk çarpıya basıp tamama basın. Haritayı kaydettiğiniz yerde haritaismi.log yada .err dosyası onu olur onu buraya ekleyiniz.

Kod: Tümünü seç

hlcsg v3.4 VL34 64-bit (Aug 17 2015)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\cstrike\maps\vhe\tools\HLCSG_~1.EXE "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme" -wadinclude duvarresim.wad -wadinclude de_dust2.wad -wadinclude general2012.wad -wadinclude de_dust2.wad -wadinclude halflife.wad 
Arguments: "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme" -wadinclude duvarresim.wad -wadinclude de_dust2.wad -wadinclude general2012.wad -wadinclude de_dust2.wad -wadinclude halflife.wad -low -wadautodetect 
Entering c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [      12 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
reset logfile         [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory   [ 50331648 ] [ 50331648 ]
priority              [     Low ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [     off ] [     off ]
clip hull type        [  simple ] [  simple ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
wad configuration file[    None ] [    None ]
wad.cfg group name    [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
nullify trigger       [      on ] [      on ]
min surface area      [   0.000 ] [   0.000 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]
map scaling           [    None ] [    None ]
light name optimize   [      on ] [      on ]
convert game_text     [      on ] [      on ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
[duvarresim.wad]
[de_dust2.wad]
[general2012.wad]
[de_dust2.wad]
[halflife.wad]

CreateBrush:
 (0.01 seconds)
CSGBrush:
 (0.11 seconds)

 - Warning: Larger than expected texture (359852 bytes): 'ISYAN'
added 11 additional animating textures.
Including Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\valve\general2012.wad
 - Contains 6 used textures, 13.95 percent of map (73 textures in wad)
Including Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\valve\halflife.wad
 - Contains 37 used textures, 86.05 percent of map (3116 textures in wad)

Wad files required to run the map: (None)
Texture usage is at 0.51 mb (of 32.00 mb MAX)
0.21 seconds elapsed

-----   END   hlcsg -----



hlbsp v3.4 VL34 64-bit (Aug 17 2015)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\cstrike\maps\vhe\tools\HLBSP_~1.EXE "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme" 
Arguments: "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme" -low -chart 

Current hlbsp Settings
Name               |  Setting  |  Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads             [      12 ] [  Varies ]
verbose             [     off ] [     off ]
log                 [      on ] [      on ]
developer           [       0 ] [       0 ]
chart               [      on ] [     off ]
estimate            [     off ] [     off ]
max texture memory  [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority            [     Low ] [  Normal ]

noclip              [     off ] [     off ]
nofill              [     off ] [     off ]
noinsidefill        [     off ] [     off ]
noopt               [     off ] [     off ]
no clipnode merging [     off ] [     off ]
null tex. stripping [      on ] [      on ]
notjunc             [     off ] [     off ]
nobrink             [     off ] [     off ]
subdivide size      [     240 ] [     240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size       [    1024 ] [    1024 ] (Min 64) (Max 65536)
remove hull 2       [     off ] [     off ]


SolidBSP [hull 0] 500...967 (0.06 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1020 (0.07 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1003 (0.08 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1063 (0.07 seconds)
Reduced 4023 clipnodes to 3677
Reduced 404 texinfos to 366
Reduced 43 texdatas to 43 (539652 bytes to 539652)
Reduced 4734 planes to 2068
FixBrinks:
Increased 3677 clipnodes to 3689.

Object names  Objects/Maxobjs  Memory / Maxmem  Fullness
------------  ---------------  ---------------  --------
models             43/512         2752/32768    ( 8.4%)
planes           2068/32768      41360/655360   ( 6.3%)
vertexes         6289/65535      75468/786420   ( 9.6%)
nodes            1330/32767      31920/786408   ( 4.1%)
texinfos          366/32767      14640/1310680  ( 1.1%)
faces            4701/65535      94020/1310700  ( 7.2%)
* worldfaces     3471/32768          0/0        (10.6%)
clipnodes        3689/32767      29512/262136   (11.3%)
leaves            965/32760      27020/917280   ( 2.9%)
* worldleaves     576/8192           0/0        ( 7.0%)
marksurfaces     5158/65535      10316/131070   ( 7.9%)
surfedges       21671/512000     86684/2048000  ( 4.2%)
edges           10880/256000     43520/1024000  ( 4.3%)
texdata          [variable]     539652/33554432 ( 1.6%)
lightdata        [variable]          0/50331648 ( 0.0%)
visdata          [variable]          0/8388608  ( 0.0%)
entdata          [variable]       8352/2097152  ( 0.4%)
* AllocBlock       35/64             0/0        (54.7%)
43 textures referenced
=== Total BSP file data space used: 1005216 bytes ===
Wad files required to run the map: (None)
0.77 seconds elapsed

-----   END   hlbsp -----



hlrad v3.4 VL34 64-bit (Aug 17 2015)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
-----  BEGIN  hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\cstrike\maps\vhe\tools\HLRAD_~1.EXE "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme" 
Arguments: "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme" -low 

-= Current hlrad Settings =-
Name                | Setting             | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads              [                12 ] [            Varies ]
verbose              [               off ] [               off ]
log                  [                on ] [                on ]
developer            [                 0 ] [                 0 ]
chart                [               off ] [               off ]
estimate             [               off ] [               off ]
max texture memory   [          33554432 ] [          33554432 ]
max lighting memory  [          50331648 ] [          50331648 ]
priority             [               Low ] [            Normal ]

fast rad             [               off ] [               off ]
vismatrix algorithm  [            Sparse ] [            Sparse ]
oversampling (-extra)[               off ] [               off ]
bounces              [                 8 ] [                 8 ]
ambient light        [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
light limit threshold[           188.000 ] [           188.000 ]
circus mode          [               off ] [               off ]

smoothing threshold  [            50.000 ] [            50.000 ]
smoothing threshold 2[         no change ] [         no change ]
direct threshold     [            10.000 ] [            10.000 ]
direct light scale   [             1.000 ] [             1.000 ]
coring threshold     [             0.010 ] [             0.010 ]
patch interpolation  [                on ] [                on ]

texscale             [                on ] [                on ]
patch subdividing    [                on ] [                on ]
chop value           [            64.000 ] [            64.000 ]
texchop value        [            32.000 ] [            32.000 ]

global fade          [             1.000 ] [             1.000 ]
global texlight gap  [             0.000 ] [             0.000 ]
global light scale   [ 2.000 2.000 2.000 ] [ 2.000 2.000 2.000 ]
global gamma         [ 0.550 0.550 0.550 ] [ 0.550 0.550 0.550 ]
global light scale   [             2.000 ] [             2.000 ]
global sky diffusion [             1.000 ] [             1.000 ]

spread angles        [                on ] [                on ]
opaque entities      [                on ] [                on ]
sky lighting fix     [                on ] [                on ]
incremental          [               off ] [               off ]
dump                 [               off ] [               off ]

colour jitter        [       0.0 0.0 0.0 ] [       0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [       0.0 0.0 0.0 ] [       0.0 0.0 0.0 ]

custom shadows with bounce light
                     [               off ] [               off ]
rgb transfers        [               off ] [               off ]
minimum final light  [                 0 ] [                 0 ]
size of transfer     [         1 (16bit) ] [         1 (16bit) ]
size of rgbtransfer  [         2 (32bit) ] [         2 (32bit) ]
soft sky             [                on ] [                on ]
translucent depth    [             2.000 ] [             2.000 ]
block opaque         [                on ] [                on ]
ignore textures      [               off ] [               off ]
reflectivity gamma   [             1.760 ] [             1.760 ]
reflectivity scale   [             0.700 ] [             0.700 ]
blur size            [             1.500 ] [             1.500 ]
no emitter range     [               off ] [               off ]
wall bleeding fix    [                on ] [                on ]


Load Textures:
43 textures referenced
Reading texlights from 'C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\cstrike\maps\vhe\tools\lights.rad'
Warning: No vis information.
0 opaque models
0 opaque faces
4701 faces
Create Patches : 37150 base patches
902502 square feet [129960288.00 square inches]
2 direct lights and 16386 fast direct lights
1 light styles

FindFacePositions:
 (1.22 seconds)
BuildFacelights:
 (9.86 seconds)
BuildVisLeafs:
 (13.08 seconds)
visibility matrix   :  38.6 megs
MakeScales:
 (10.75 seconds)
Transfer Lists :    50211359 :    50.21M transfers
       Indices :    15779876 :    15.05M bytes
          Data :   100526959 :    95.87M bytes
Bounce 1 GatherLight:
 (0.14 seconds)
Bounce 2 GatherLight:
 (0.14 seconds)
Bounce 3 GatherLight:
 (0.14 seconds)
Bounce 4 GatherLight:
 (0.14 seconds)
Bounce 5 GatherLight:
 (0.14 seconds)
Bounce 6 GatherLight:
 (0.14 seconds)
Bounce 7 GatherLight:
 (0.14 seconds)
Bounce 8 GatherLight:
 (0.14 seconds)
CreateTriangulations:
 (0.10 seconds)
AddPatchLights:
 (2.93 seconds)
FinalLightFace:
 (0.01 seconds)
40.38 seconds elapsed

-----   END   hlrad -----



VHE Kayıt Hk.

Gönderilme zamanı: Sal Haz 30, 2020 11:49 pm
gönderen Serhat Öndeş
Harita biraz büyük o yüzden bu kadar geç derlemesi normaldir. Daha hızlı derlemesini istiyor isen F9 değerindeki vis_exe ye -fast kodunu giriniz.
Screenshot_10.png

VHE Kayıt Hk.

Gönderilme zamanı: Çrş Tem 01, 2020 12:12 am
gönderen Red
Serhat Öndeş yazdı: Sal Haz 30, 2020 11:49 pm Harita biraz büyük o yüzden bu kadar geç derlemesi normaldir. Daha hızlı derlemesini istiyor isen F9 değerindeki vis_exe ye -fast kodunu giriniz.

Screenshot_10.png
hızlıca kaydetti teşekkürler bir sorum daha olacaktı jail haritası yapıyorum kule yaptım new gameden giriyorum rahatça fakat bir serverde deneyince sunucu çöküyor dust2 açılıyor neden öyle

VHE Kayıt Hk.

Gönderilme zamanı: Çrş Tem 01, 2020 8:04 am
gönderen Serhat Öndeş
Red yazdı: Çrş Tem 01, 2020 12:12 am
Serhat Öndeş yazdı: Sal Haz 30, 2020 11:49 pm Harita biraz büyük o yüzden bu kadar geç derlemesi normaldir. Daha hızlı derlemesini istiyor isen F9 değerindeki vis_exe ye -fast kodunu giriniz.

Screenshot_10.png
hızlıca kaydetti teşekkürler bir sorum daha olacaktı jail haritası yapıyorum kule yaptım new gameden giriyorum rahatça fakat bir serverde deneyince sunucu çöküyor dust2 açılıyor neden öyle
csge_exe ye -nowadtextures komutunu girip demeyin.

VHE Kayıt Hk.

Gönderilme zamanı: Çrş Tem 01, 2020 8:53 pm
gönderen Red
Serhat Öndeş yazdı: Çrş Tem 01, 2020 8:04 am
Red yazdı: Çrş Tem 01, 2020 12:12 am
Serhat Öndeş yazdı: Sal Haz 30, 2020 11:49 pm Harita biraz büyük o yüzden bu kadar geç derlemesi normaldir. Daha hızlı derlemesini istiyor isen F9 değerindeki vis_exe ye -fast kodunu giriniz.

Screenshot_10.png
hızlıca kaydetti teşekkürler bir sorum daha olacaktı jail haritası yapıyorum kule yaptım new gameden giriyorum rahatça fakat bir serverde deneyince sunucu çöküyor dust2 açılıyor neden öyle
csge_exe ye -nowadtextures komutunu girip demeyin.
teşekkürler