1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

modele ateş sesi gömme

Gönderilme zamanı: Cmt Nis 16, 2022 10:54 pm
gönderen ZIPZINK
selamlar silah modeline özel silah sesi yapmak istiyorum modelin qc dosyasından degistirdim precachede etttim silah ses degistirme programınıda kapattım normal sesten sonra bir kere sesi geliyor sonra yok acaba yanlışmı yazmışım kodları bi bakarmısınız

$sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5004 0 9 "weapons/silahses/susturuculu/m4a1s.wav" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5004 0 11 "weapons/silahses/susturuculu/m4a1s.wav" }
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5004 0 11 "weapons/silahses/susturuculu/m4a1s.wav" }

$sequence "shoot1_unsil" "shoot1_unsil" fps 20 { event 5004 0 9 "weapons/silahses/susturuculu/m4a1s.wav" }
$sequence "shoot2_unsil" "shoot2_unsil" fps 20 { event 5004 0 11 "weapons/silahses/susturuculu/m4a1s.wav" }
$sequence "shoot3_unsil" "shoot3_unsil" fps 20 { event 5004 0 11 "weapons/silahses/susturuculu/m4a1s.wav" }

bu evemt 5004 0 9 11 vs bir yanlışlık yapmıs olabilirim kod olarak ne yazıcak bilgisi olan arkadaslar yardımcı olabilirmi

modele ateş sesi gömme

Gönderilme zamanı: Pzr Nis 17, 2022 4:39 am
gönderen ZIPZINK
Güncel bilen arkadaşlar önemli yardımcı olurmusunuz

modele ateş sesi gömme

Gönderilme zamanı: Çrş May 11, 2022 8:45 pm
gönderen HakimKILLER44
ZIPZINK yazdı: Pzr Nis 17, 2022 4:39 am plugin falan kurmadinmi sen?

plugin


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Silah sesler"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HakimKILLER44"

new const m4a1_ates[][] = {"sound/silah/m4a1/ates1.wav","sound/silah/m4a1/ates2.wav"}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_CmdStart, "fm_cmd_start")
}

public plugin_precache()
{
for(new i=0;i<sizeof(m4a1_ates);i++)
precache_sound(m4a1_ates)
}

public fm_cmd_start(id, uc_handle, seed)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if ((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK))
{
new clip, ammo, weapon_id = get_user_weapon(id, clip, ammo)

if (weapon_id == CSW_M4A1)
{
new random = random_num(0, sizeof(m4a1_ates))
emit_sound(id, CHAN_ITEM, m4a1_ates[random], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}