1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
takım arkadaşına zarar veren bomba
Gönderilme zamanı: Pzt Kas 01, 2021 5:34 pm
gönderen ERRA
Selamlar serverimde ff kapalı fakat sadece hg lerin yani patlayan bombaların takım arkadaşlarına ve rakiplere zarar vermesini istiyorum bombayla kendi arkadaşımızı öldüre bilelim böyle birşey acaba derlene bilinirmi
takım arkadaşına zarar veren bomba
Gönderilme zamanı: Pzt Kas 01, 2021 5:50 pm
gönderen orucoglukayra
Eskiden birisi istemişti, buyur ;
Not: Pluginin çalışması için mp_friendlyfire'ın açık olması gerekir.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1];
new const tag[] = "CSD";
public plugin_init()
{
register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false);
}
public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade))
{
client_print_color(0,0,"^1[^3%s^1] ^1%n ^4Adli Oyuncu ^1%n ^4Adli Takim Arkadasini Bombayla Oldurdugu Icin Donduruldu ^1!",tag,pAttacker,pVictim);
new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags);
if(~flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN);
freezed[pAttacker] = true;
}
}
}
public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE)
{
SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 0.0);
}
}
public CSGameRules_RestartRound_Pre()
{
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
new flags = get_entvar(i, var_flags);
if(flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN);
freezed[i] = false;
}
}
}
takım arkadaşına zarar veren bomba
Gönderilme zamanı: Pzt Kas 01, 2021 6:06 pm
gönderen ERRA
orucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 5:50 pm
Eskiden birisi istemişti, buyur ;
Not: Pluginin çalışması için mp_friendlyfire'ın açık olması gerekir.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1];
new const tag[] = "CSD";
public plugin_init()
{
register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false);
}
public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade))
{
client_print_color(0,0,"^1[^3%s^1] ^1%n ^4Adli Oyuncu ^1%n ^4Adli Takim Arkadasini Bombayla Oldurdugu Icin Donduruldu ^1!",tag,pAttacker,pVictim);
new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags);
if(~flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN);
freezed[pAttacker] = true;
}
}
}
public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE)
{
SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 0.0);
}
}
public CSGameRules_RestartRound_Pre()
{
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
new flags = get_entvar(i, var_flags);
if(flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN);
freezed[i] = false;
}
}
}
teşekkür ederim peki ffi açınca takım arkadaşları her türlü diğer silahlardan ahsar görmüyecekmi
takım arkadaşına zarar veren bomba
Gönderilme zamanı: Pzt Kas 01, 2021 6:13 pm
gönderen orucoglukayra
ERRA yazdı: Pzt Kas 01, 2021 6:06 pm
orucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 5:50 pm
Eskiden birisi istemişti, buyur ;
Not: Pluginin çalışması için mp_friendlyfire'ın açık olması gerekir.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1];
new const tag[] = "CSD";
public plugin_init()
{
register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false);
}
public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade))
{
client_print_color(0,0,"^1[^3%s^1] ^1%n ^4Adli Oyuncu ^1%n ^4Adli Takim Arkadasini Bombayla Oldurdugu Icin Donduruldu ^1!",tag,pAttacker,pVictim);
new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags);
if(~flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN);
freezed[pAttacker] = true;
}
}
}
public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE)
{
SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 0.0);
}
}
public CSGameRules_RestartRound_Pre()
{
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
new flags = get_entvar(i, var_flags);
if(flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN);
freezed[i] = false;
}
}
}
teşekkür ederim peki ffi açınca takım arkadaşları her türlü diğer silahlardan ahsar görmüyecekmi
Hasar almasını plugin içinde engelledim.Ff açıkken sadece bomba hasar vericektir.
takım arkadaşına zarar veren bomba
Gönderilme zamanı: Pzt Kas 01, 2021 6:46 pm
gönderen ERRA
orucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 6:13 pm
ERRA yazdı: Pzt Kas 01, 2021 6:06 pm
orucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 5:50 pm
Eskiden birisi istemişti, buyur ;
Not: Pluginin çalışması için mp_friendlyfire'ın açık olması gerekir.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1];
new const tag[] = "CSD";
public plugin_init()
{
register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false);
}
public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade))
{
client_print_color(0,0,"^1[^3%s^1] ^1%n ^4Adli Oyuncu ^1%n ^4Adli Takim Arkadasini Bombayla Oldurdugu Icin Donduruldu ^1!",tag,pAttacker,pVictim);
new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags);
if(~flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN);
freezed[pAttacker] = true;
}
}
}
public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE)
{
SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 0.0);
}
}
public CSGameRules_RestartRound_Pre()
{
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
new flags = get_entvar(i, var_flags);
if(flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN);
freezed[i] = false;
}
}
}
teşekkür ederim peki ffi açınca takım arkadaşları her türlü diğer silahlardan ahsar görmüyecekmi
Hasar almasını plugin içinde engelledim.Ff açıkken sadece bomba hasar vericektir.
Teşekürler çalışıyor herşey harika sadece 0 hasar ve sayda saldırı bildirsi estetik olarak hoş durmuyor onları kaldıra bilme şansımız varmıdır tekrardan teşekkürler.
takım arkadaşına zarar veren bomba
Gönderilme zamanı: Pzt Kas 01, 2021 6:48 pm
gönderen orucoglukayra
Dene bakalım ;
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1];
new const tag[] = "CSD";
public plugin_init()
{
register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false);
}
public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade))
{
new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags);
if(~flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN);
freezed[pAttacker] = true;
}
}
}
public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE)
{
return;
}
}
public CSGameRules_RestartRound_Pre()
{
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
new flags = get_entvar(i, var_flags);
if(flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN);
freezed[i] = false;
}
}
}
takım arkadaşına zarar veren bomba
Gönderilme zamanı: Pzt Kas 01, 2021 7:07 pm
gönderen ERRA
orucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 6:48 pm
Dene bakalım ;
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1];
new const tag[] = "CSD";
public plugin_init()
{
register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false);
}
public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade))
{
new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags);
if(~flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN);
freezed[pAttacker] = true;
}
}
}
public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE)
{
return;
}
}
public CSGameRules_RestartRound_Pre()
{
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
new flags = get_entvar(i, var_flags);
if(flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN);
freezed[i] = false;
}
}
}
üzgünüm artık takım oyuncuları her şekilde hasar yiyor
takım arkadaşına zarar veren bomba
Gönderilme zamanı: Pzt Kas 01, 2021 7:13 pm
gönderen orucoglukayra
ERRA yazdı: Pzt Kas 01, 2021 7:07 pm
orucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 6:48 pm
Dene bakalım ;
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1];
new const tag[] = "CSD";
public plugin_init()
{
register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false);
}
public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade))
{
new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags);
if(~flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN);
freezed[pAttacker] = true;
}
}
}
public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE)
{
return;
}
}
public CSGameRules_RestartRound_Pre()
{
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
new flags = get_entvar(i, var_flags);
if(flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN);
freezed[i] = false;
}
}
}
üzgünüm artık takım oyuncuları her şekilde hasar yiyor
Daha sonra test edip bakacağım.İlk attığımdaki mesajı kendiniz silip şimdilik onu kullanabilirsiniz.
takım arkadaşına zarar veren bomba
Gönderilme zamanı: Pzt Kas 01, 2021 8:05 pm
gönderen heaveNN
Sunucum olmadığı için deneyemedim fakat çalışacağını düşünüyorum.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("FF Grenade","1.0","heaveNN");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"PlayerTakeDamage_Pre",0);
}
public PlayerTakeDamage_Pre(const this, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) {
if(bitsDamageType != DMG_GRENADE) {
return HC_CONTINUE;
}
if(!rg_is_player_can_takedamage(this,pevAttacker)) {
new Float:Health = get_entvar(this,var_health);
if(Health <= flDamage) {
make_deathmsg(pevAttacker,this,0,"weapon_hegrenade");
user_silentkill(this);
set_member(this,m_iDeaths,get_member(this,m_iDeaths) + 1);
set_member(pevAttacker,var_frags,Float:get_entvar(pevAttacker,var_frags) - 1.0);
client_print_color(0,0,"^4%n, ^1Takim Arkadasi ^4%n^1'i ^3Bombayla ^1Oldurdu.",pevAttacker,this);
}
else {
set_entvar(this,var_health,Health - flDamage);
client_print_color(0,0,"^4%n, ^1Takim Arkadasi ^4%n^1'e ^3Bombayla ^1Hasar Verdi.",pevAttacker,this);
}
return HC_SUPERCEDE;
}
return HC_CONTINUE;
}